Аз се оплаквам само когато е на място в движение е студ, но като ми е отрязана една тръба и охлаждането на кондензатора е по малко. Но и оборотите на празен ход са по- малко следователно налягането в системата е малко. За това питам колегите с пунто мк2 дали са доволни и дали е притеснително подчертавам на празен ход, не в движение. Поздрави на всички които постнаха и ме насочиха за решаване на проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк2 климатик
Collapse
X
-
Днес се усъмних че като ми е сменял климатика майстора го накарах да ми смени и "игличките" където се слагат манометрите за пълнене и махнах капачките и от тях изсъска леко. Нормално ли е от там да изпуска фреон, капачките са пластмасови и гледам има уплътнение на тях и едва ли ще спре евентуален пропуск на фреон от иглите. И като поработи с климатик без капачки като че ли имаше малки балончета в иглите. Климатика май почна да му намаля фреона в купето се чува характерното съскане като включи компресора при малко кол. фреон.
Коментар
-
Аре ходи при майстора ти да си оправи игличките, това е винтил не е дезодорант, по същата логика ако на гумите нямаш капачки пак ли ще ти изпуска азота. Капачките само пазят от мръсотия, нищо повече.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Аре ходи при майстора ти да си оправи игличките, това е винтил не е дезодорант, по същата логика ако на гумите нямаш капачки пак ли ще ти изпуска азота. Капачките само пазят от мръсотия, нищо повече.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Най вероятно самите винтили са калпави, и най вече гумените им пръстени, възможно е и да не ги е донавил като хората
Коментар
-
biankov написа:Маслото и фреона вървят заедно, а оцветителя е по желание. Колкото до проблема с климатика, най-вероятно е заминало ТРВ-то. При мен е същото но не го сменям защото е много разглабяне. Един приятел имаше същия проблем и го отстрани срещу 120 лв. (ако не се лъжа) за ново ТРВ.
Коментар
-
проблема е в компресора, не в фреона, на празен ход не прави нялягане, това е от една пластина в компресора, която се огъва от темература и от времето. аз смених 3-4 компресора докато уцела читав, а майсторите не искат и да ремонтират, едно цяло лято пропилях заради тъпия климатик.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
riot написа:проблема е в компресора, не в фреона, на празен ход не прави нялягане, това е от една пластина в компресора, която се огъва от темература и от времето. аз смених 3-4 компресора докато уцела читав, а майсторите не искат и да ремонтират, едно цяло лято пропилях заради тъпия климатик.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар