Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк2 климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз се оплаквам само когато е на място в движение е студ, но като ми е отрязана една тръба и охлаждането на кондензатора е по малко. Но и оборотите на празен ход са по- малко следователно налягането в системата е малко. За това питам колегите с пунто мк2 дали са доволни и дали е притеснително подчертавам на празен ход, не в движение. Поздрави на всички които постнаха и ме насочиха за решаване на проблема.

    Коментар


      #17
      Днес се усъмних че като ми е сменял климатика майстора го накарах да ми смени и "игличките" където се слагат манометрите за пълнене и махнах капачките и от тях изсъска леко. Нормално ли е от там да изпуска фреон, капачките са пластмасови и гледам има уплътнение на тях и едва ли ще спре евентуален пропуск на фреон от иглите. И като поработи с климатик без капачки като че ли имаше малки балончета в иглите. Климатика май почна да му намаля фреона в купето се чува характерното съскане като включи компресора при малко кол. фреон.

      Коментар


        #18
        Аре ходи при майстора ти да си оправи игличките, това е винтил не е дезодорант, по същата логика ако на гумите нямаш капачки пак ли ще ти изпуска азота. Капачките само пазят от мръсотия, нищо повече.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          Аре ходи при майстора ти да си оправи игличките, това е винтил не е дезодорант, по същата логика ако на гумите нямаш капачки пак ли ще ти изпуска азота. Капачките само пазят от мръсотия, нищо повече.
          И аз си мислех, че не е нормално, но да имам готов отговор, че ще почне с едни теории за налягане и т.н. А как може да се разбере дали е отишла резбата? Изглежда нови иглите, което се вижда и имам старите в мен, с което знам, че ги е сменял и явно не си е свършил работата както трябва. Аман от пишман майстори, не му тръгна на това пунто за климата. Благодаря на всички.

          Коментар


            #20
            Най вероятно самите винтили са калпави, и най вече гумените им пръстени, възможно е и да не ги е донавил като хората
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              Най вероятно самите винтили са калпави, и най вече гумените им пръстени, възможно е и да не ги е донавил като хората
              Днес ходих при майстора и наистина на ниското иглата бая я нави, от нея правеше балончета. След проверка на фреона беше заминал около 100 грама. Зареди го за негова сметка, но пак май ме преметна не сложи масло с новия фреон. След питане от мен защо, каза че вече зареждал фреон от Фриго с оцветител и масло. За оцветител и фреон заедно съм чувал, ами за масло и фреон как да стане като всички коли ползват различен вид масло. Пластмасовите капачки могат ли да спрат евентуален теч на фреон, праща ме да си взема нови, че гумичките бая им са твърди. Поздрави на всички.

              Коментар


                #22
                Маслото и фреона вървят заедно, а оцветителя е по желание. Колкото до проблема с климатика, най-вероятно е заминало ТРВ-то. При мен е същото но не го сменям защото е много разглабяне. Един приятел имаше същия проблем и го отстрани срещу 120 лв. (ако не се лъжа) за ново ТРВ.

                Коментар


                  #23
                  biankov написа:
                  Маслото и фреона вървят заедно, а оцветителя е по желание. Колкото до проблема с климатика, най-вероятно е заминало ТРВ-то. При мен е същото но не го сменям защото е много разглабяне. Един приятел имаше същия проблем и го отстрани срещу 120 лв. (ако не се лъжа) за ново ТРВ.
                  А как да го разбера дали моето трв е за смяна? При високите обороти е направо лед на духалките, но спря ли на празен ход е отврат, това ли са симптомите за трв.

                  Коментар


                    #24
                    проблема е в компресора, не в фреона, на празен ход не прави нялягане, това е от една пластина в компресора, която се огъва от темература и от времето. аз смених 3-4 компресора докато уцела читав, а майсторите не искат и да ремонтират, едно цяло лято пропилях заради тъпия климатик.
                    Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                    Коментар


                      #25
                      riot написа:
                      проблема е в компресора, не в фреона, на празен ход не прави нялягане, това е от една пластина в компресора, която се огъва от темература и от времето. аз смених 3-4 компресора докато уцела читав, а майсторите не искат и да ремонтират, едно цяло лято пропилях заради тъпия климатик.
                      Днес въобще не искаше да включи компресора и започнах да търся проблема по бушони, релета. Гледах, че включва и изключва ел. магнитния ролка и не тръгва климатика. След разместване на буксата на пресостата :D всичко си дойде на мястото, сега и на празен ход и лед. Благодаря на всички които постнаха и решихме проблема, само от някоя дупка пак да не се размести. Поздрави на всички.

                      Коментар

                      Working...
                      X