Здравейте, днес ходих до София - най-дългото разстояние за тази кола от мене. Е да, ама на 100те километра (като през тези километри е карано с 90км/ч максимум 100) стрелката стигна между 90-те градуса и червеното(на червената точка беше стрелката). Спряхме, пуснахме парното на 4 и долу-горе се охлади. Да ама после пак загря и си представете магистрала 110-120км/ч да караш на отворени прозорци и парно на 4 :D Яко... Та не знам от какво е... перката ли няма 2ра степен, термостата ли пак се прецака, антифриза мисля, че е достатъчен. Интересното е, че сякаш при 120-30км/ч колата се охлаждаше малко, явно от струята въздух.Моля Ви за идеи, че не е готино лятото да караш на парно, като можеш на климатик 1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. Потребители, които често постват в грешни теми или раздели могат да бъдат предупредени (виж политиката по-долу).Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.8 загряване
Collapse
X
-
Като за начало разбери дали си със здрав термостат. След това се увери, че работят степените на вентилатора. Виж дали ти работи водната помпа, проверява се като погледнеш дали има циркулация на антифриз в охлаждащото казанче.Добре е да направиш проверка и на температурния датчик, но преди да си сигурен, че не е в час е добре да се увериш , че таблото ти отчита вярно. Можеш да направиш това или като измериш с инфраред термометър температурата на термостата или да я измериш с компютърна диагностика.Като цяло това са вариантите.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
Ами термостата е от декември месец, дано не е той, че толкова рано да е сдал багажа... много кофти. За радиаторите, бутнахме ги и двата, мисля, че този от вътре беше по-топъл, но не бяха горещи. Това от горната страна - не знам, може да са задръстени наистина. Не съм на ясно трябва ли да са горещи в този случай.Това не ми стана ясно как да проверя степените на вентилатора?Благодаря Ви и при първа възможност почвам с проверките тоест другата събота или неделя и ще пиша . Предполагам радиаторите се свалят като сваля "гредата" дето е от единия до другия фар, че не съм я правил тази интервенция?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Има една вероятност в сряда в късната вечер да ви навестя транзитно през Бяла, така че може да я погледнем ако не си се оправил.Първо смени и двете кабелни обувки на степените на вентилатора на радиатора, после провери реостата дали е здрав и дали има нужното съпротивление 35 или 50 ома, после провери голямото реле което е закачено до перката на радиатора, провери дали ти включва първа степен точно един мм над 90градуса, прави го на място и следи перката и таблото. Провери маркуча излизащ от термостата, и огледай за теч че ако е засмукала въздух от някъде няма да завърти перката. Проверката за теч се прави на запален, но студен двигател, иначе се изпарява антифриза и няма да го хванеш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Има една вероятност в сряда в късната вечер да ви навестя транзитно през Бяла, така че може да я погледнем ако не си се оправил.Първо смени и двете кабелни обувки на степените на вентилатора на радиатора, после провери реостата дали е здрав и дали има нужното съпротивление 35 или 50 ома, после провери голямото реле което е закачено до перката на радиатора, провери дали ти включва първа степен точно един мм над 90градуса, прави го на място и следи перката и таблото. Провери маркуча излизащ от термостата, и огледай за теч че ако е засмукала въздух от някъде няма да завърти перката. Проверката за теч се прави на запален, но студен двигател, иначе се изпарява антифриза и няма да го хванеш.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
На мен ми се струва, че имаш проблем с перката. Както каза колегата Банков си прегледай връзките до нея, измери реостата. Като пуснеш климатика, перката включва ли се? Би трябвало като го включиш, перката да се пусне на първа степен. При теб така ли е?Fiat Bravo 1.6 16V '99
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
------------------------------------------------------------
Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!
Коментар
-
GaTio2 написа:В Русе съм в момента до четвъртък следобеда...Перката се завърта, явно не е засмукала въздух. Ще видя като се прибера в Бяла, четвъртъка почвам от най-лесното към най-трудоемкото и ще видим какво ще стане в краен случай на майсторВчера даже се сетих за тебе като бях в София, но се отказах да не те притеснявам и занимавамКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Каква перка при 100км бе хора? Ако ти отваря термостата докрай, то проблема е вероятно или в замърсен климатичен радиатор, или задръстен отвътре воден. Ако има проблем в самия двг, то ще изхвърли антифриза, което май не е случая при теб.p.s. а, забравих, превъртяла водна помпа също е вариантLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Водната помпа е на година... няма и 20 000км :D дано не е. А Банков ако искаш, пък може да се засечем в Русе, някъде ако не ти е проблем и имаш време. Мисля да изчистя казанчето с антифриза да махна и да изчистя радиаторите и да пробвам така, хем ще сменя и казанчето с течността за чистачки, че е спукано ^^Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Пуснах климатика и перката не завърта, пробвах и на 4рите степени, да изстине двигателя и почвам диагностициране на другите неща.ето клип http://www.youtube.com/watch?v=z7HF_hs8ZS8Като се връщах от Русе днес 50км, 1-2мм да е качила над средата, но на моменти ако пусна климатик и почва да се дига. Дигнах капака и видях, че май от капачката на антифриза е излизало малко, може би защото е повече антифриза, не знам. И като затворя казанчето с антифриза, се чува един звук явно изпуска въздух, не знам нормално ли е това при загрял долу-горе двигател.П.П. вижда се, че е на парно, но се чува като го връткам :D отначалото не се вижда много много дали върти перката, но след като пуснах климатика поне се вижда.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Честно казано - не виждам друг проблем, освен това, че не ти включва бавната степен на вентилатора. А ако прегледаш темите от първа страница в този раздел, които са с подобен на твоя проблем, съм сигурен, че ще откриеш решението още тази вечер.Ето например ТАЗИ ТЕМА е доста полезна в случая.
Коментар
-
Ами, да проверя водната помпа дали върти, извадих едното маркуче към казанчето с антифриза, пръска си, ама ръждив антифриза... утаяват се боклуци. Утре съм си навил на пръста да изчистя системата и ми викат, че имало препарат, който се наливал и прочиствал оставял се малко. Как да направя с препарата и после да я измия с течаща вода на отворени кръгове или да ги смъкна? То и казанчето трябва да се изчисти общо взето искам да се свърши работа, а не на 2-3пъти. Друго термостата ми е Вернет, мисля, че него оплюваха, че не отварял достатъчно. И ще проверя реостата, че до сега не го знаех къде е :D Извините, че постоянно питам просто искам да знамAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Здравейте, днес направих промивка, сложих хубав антифриз (1.5л - 15лева) обезвъздуших, полях си лицето и с препарата за чистене на радиатор - кадърна работа Пробвах колата резултатите са такива:- 1. Снимка - след 7-8км каране като, 2-3км с климатик, задържа се на средата климатика беше на 1 или 2 не знам има ли значение http://store.picbg.net/pubpic/78/9B/...2.Снимка - спрях пред вкъщи и климатик на 4 температурата се закова там сякаш 1. http://store.picbg.net/pubpic/34/87/...9e23033487.jpg 2. http://store.picbg.net/pubpic/65/50/...e34fbb6550.jpg 3. http://store.picbg.net/pubpic/FD/2E/...3.Снимка - след като изгасих колата и дадох на контакт само http://store.picbg.net/pubpic/C7/46/...a33e2ec746.jpg
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар