Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.8 загряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.8 загряване

    Здравейте, днес ходих до София - най-дългото разстояние за тази кола от мене. Е да, ама на 100те километра (като през тези километри е карано с 90км/ч максимум 100) стрелката стигна между 90-те градуса и червеното(на червената точка беше стрелката). Спряхме, пуснахме парното на 4 и долу-горе се охлади. Да ама после пак загря и си представете магистрала 110-120км/ч да караш на отворени прозорци и парно на 4 :D Яко... Та не знам от какво е... перката ли няма 2ра степен, термостата ли пак се прецака, антифриза мисля, че е достатъчен. Интересното е, че сякаш при 120-30км/ч колата се охлаждаше малко, явно от струята въздух.Моля Ви за идеи, че не е готино лятото да караш на парно, като можеш на климатик 1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. Потребители, които често постват в грешни теми или раздели могат да бъдат предупредени (виж политиката по-долу).Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    #2
    Като за начало разбери дали си със здрав термостат. След това се увери, че работят степените на вентилатора. Виж дали ти работи водната помпа, проверява се като погледнеш дали има циркулация на антифриз в охлаждащото казанче.Добре е да направиш проверка и на температурния датчик, но преди да си сигурен, че не е в час е добре да се увериш , че таблото ти отчита вярно. Можеш да направиш това или като измериш с инфраред термометър температурата на термостата или да я измериш с компютърна диагностика.Като цяло това са вариантите.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      ако имаш климатик си свали радиатора и ги измий с дова добра и дватаако нямаш пак виж дали не е замърсен водният радиатораз докато разбера, че имам мръсотии вежду двата радиатора доста нерви набрах - и един термостат излишно смених
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Ами термостата е от декември месец, дано не е той, че толкова рано да е сдал багажа... много кофти. За радиаторите, бутнахме ги и двата, мисля, че този от вътре беше по-топъл, но не бяха горещи. Това от горната страна - не знам, може да са задръстени наистина. Не съм на ясно трябва ли да са горещи в този случай.Това не ми стана ясно как да проверя степените на вентилатора?Благодаря Ви и при първа възможност почвам с проверките тоест другата събота или неделя и ще пиша . Предполагам радиаторите се свалят като сваля "гредата" дето е от единия до другия фар, че не съм я правил тази интервенция?
        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

        Коментар


          #5
          Има една вероятност в сряда в късната вечер да ви навестя транзитно през Бяла, така че може да я погледнем ако не си се оправил.Първо смени и двете кабелни обувки на степените на вентилатора на радиатора, после провери реостата дали е здрав и дали има нужното съпротивление 35 или 50 ома, после провери голямото реле което е закачено до перката на радиатора, провери дали ти включва първа степен точно един мм над 90градуса, прави го на място и следи перката и таблото. Провери маркуча излизащ от термостата, и огледай за теч че ако е засмукала въздух от някъде няма да завърти перката. Проверката за теч се прави на запален, но студен двигател, иначе се изпарява антифриза и няма да го хванеш.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            При мен симптомите бяха същите и се оказа задръстен воден радиатор. Чистих, промивах, но се реши със смяна с нов. Китайски за 160 лв. и вече две лета нямам грижи.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Има една вероятност в сряда в късната вечер да ви навестя транзитно през Бяла, така че може да я погледнем ако не си се оправил.Първо смени и двете кабелни обувки на степените на вентилатора на радиатора, после провери реостата дали е здрав и дали има нужното съпротивление 35 или 50 ома, после провери голямото реле което е закачено до перката на радиатора, провери дали ти включва първа степен точно един мм над 90градуса, прави го на място и следи перката и таблото. Провери маркуча излизащ от термостата, и огледай за теч че ако е засмукала въздух от някъде няма да завърти перката. Проверката за теч се прави на запален, но студен двигател, иначе се изпарява антифриза и няма да го хванеш.
              В Русе съм в момента до четвъртък следобеда...Перката се завърта, явно не е засмукала въздух. Ще видя като се прибера в Бяла, четвъртъка почвам от най-лесното към най-трудоемкото и ще видим какво ще стане в краен случай на майсторВчера даже се сетих за тебе като бях в София, но се отказах да не те притеснявам и занимавам
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #8
                На мен ми се струва, че имаш проблем с перката. Както каза колегата Банков си прегледай връзките до нея, измери реостата. Като пуснеш климатика, перката включва ли се? Би трябвало като го включиш, перката да се пусне на първа степен. При теб така ли е?
                Fiat Bravo 1.6 16V '99
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                ------------------------------------------------------------
                Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!

                Коментар


                  #9
                  GaTio2 написа:
                  В Русе съм в момента до четвъртък следобеда...Перката се завърта, явно не е засмукала въздух. Ще видя като се прибера в Бяла, четвъртъка почвам от най-лесното към най-трудоемкото и ще видим какво ще стане в краен случай на майсторВчера даже се сетих за тебе като бях в София, но се отказах да не те притеснявам и занимавам
                  Е значи нищо не пречи да ме водиш да пием бира в одисей в сряда, таман по дискотечно време ще съм в Русе Най вероятно се включва втора степен което говори за проблем с буксите, ако нещо те интересува имаш ми телефона звъннкай от четвъртак съм в отпуск.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Каква перка при 100км бе хора? Ако ти отваря термостата докрай, то проблема е вероятно или в замърсен климатичен радиатор, или задръстен отвътре воден. Ако има проблем в самия двг, то ще изхвърли антифриза, което май не е случая при теб.p.s. а, забравих, превъртяла водна помпа също е вариант
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Водната помпа е на година... няма и 20 000км :D дано не е. А Банков ако искаш, пък може да се засечем в Русе, някъде ако не ти е проблем и имаш време. Мисля да изчистя казанчето с антифриза да махна и да изчистя радиаторите и да пробвам така, хем ще сменя и казанчето с течността за чистачки, че е спукано ^^
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                      Коментар


                        #12
                        Пуснах климатика и перката не завърта, пробвах и на 4рите степени, да изстине двигателя и почвам диагностициране на другите неща.ето клип http://www.youtube.com/watch?v=z7HF_hs8ZS8Като се връщах от Русе днес 50км, 1-2мм да е качила над средата, но на моменти ако пусна климатик и почва да се дига. Дигнах капака и видях, че май от капачката на антифриза е излизало малко, може би защото е повече антифриза, не знам. И като затворя казанчето с антифриза, се чува един звук явно изпуска въздух, не знам нормално ли е това при загрял долу-горе двигател.П.П. вижда се, че е на парно, но се чува като го връткам :D отначалото не се вижда много много дали върти перката, но след като пуснах климатика поне се вижда.
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар


                          #13
                          Честно казано - не виждам друг проблем, освен това, че не ти включва бавната степен на вентилатора. А ако прегледаш темите от първа страница в този раздел, които са с подобен на твоя проблем, съм сигурен, че ще откриеш решението още тази вечер.Ето например ТАЗИ ТЕМА е доста полезна в случая.

                          Коментар


                            #14
                            Ами, да проверя водната помпа дали върти, извадих едното маркуче към казанчето с антифриза, пръска си, ама ръждив антифриза... утаяват се боклуци. Утре съм си навил на пръста да изчистя системата и ми викат, че имало препарат, който се наливал и прочиствал оставял се малко. Как да направя с препарата и после да я измия с течаща вода на отворени кръгове или да ги смъкна? То и казанчето трябва да се изчисти общо взето искам да се свърши работа, а не на 2-3пъти. Друго термостата ми е Вернет, мисля, че него оплюваха, че не отварял достатъчно. И ще проверя реостата, че до сега не го знаех къде е :D Извините, че постоянно питам просто искам да знам
                            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте, днес направих промивка, сложих хубав антифриз (1.5л - 15лева) обезвъздуших, полях си лицето и с препарата за чистене на радиатор - кадърна работа Пробвах колата резултатите са такива:Разликата от 1вата и другите снимки е 3,7кмВижда се на снимките 1вата - 141,5 на другите в спряло положение 145,2Вие кажете нормално ли е и дали има друг проблем
                              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X