Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Източване на целия антифриз на Фиат Браво 2.0 20V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Източване на целия антифриз на Фиат Браво 2.0 20V

    Добър ден.След като колата ми имаше проблеми и забиваше нос при 3,5-4к оборота си я отремонтирах сам. Свалих изпарителя и почистих мястото на филтъра и смених самия филтър на газта. При свалянето от една от тръбичките изтече антифриза. След като си я сглобих колата беше пушка, но като наливах новия антифриз, препълних казанчето (щото съм балък) и на следващия ден тръбата излизаща от изпарителя към радиатора се пръсна. Смених си я и измих радиатора. Един приятел ми вика - Развий пробката на радиатора, запали двигателя и така наливай вода, като спре да излиза балончета, значи е обезвъздушена, напълни до между МАX и МIN и си готов. Така и направих, но като се разчетох, открих тази тема http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=57&t=2106 . Сега искам да следвам стъпките за обезвъздушаване 1 по 1, но не знам как да източа антифриза изцяло. Мислите ли, че ако развия пробка D и C той ще изтече изцяло? Всякакви критики и съвети са добре дошли! Моля темата ми да не бъде местена, защото това е една от най-посещаваните секции!Това не е основание да се публикува в грешен раздел.Преместена.
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    Не няма да изтече изцяло, пробката е доста високо, търси снадка на водно съединение което е в най ниската точка. Отваряш капачката, развиваш пробките и откачаш маркуча, така се точи антифриза, после пълниш при отворени пробки и завиваш подред. Абе Мишо го е обяснил много добре, и хубаво да обезвъдушиш че имаш и газ и доста пробки, ВНИМАВАЙ ПРОБКИТЕ ДОСТА ЧЕСТО СЕ ЧУПЯТ ПЛАСТМАСОВИ СА.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ако искаш да източиш всичкия антифриз трябва да свалиш и радиатора на парното, където има над литър.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Не няма да изтече изцяло, пробката е доста високо, търси снадка на водно съединение което е в най ниската точка. Отваряш капачката, развиваш пробките и откачаш маркуча, така се точи антифриза, после пълниш при отворени пробки и завиваш подред. Абе Мишо го е обяснил много добре, и хубаво да обезвъдушиш че имаш и газ и доста пробки, ВНИМАВАЙ ПРОБКИТЕ ДОСТА ЧЕСТО СЕ ЧУПЯТ ПЛАСТМАСОВИ СА.
        Даже на снимката, на мястото на пробка А при мен има завит болт, явно някой умник я е счупил... Мислиш ли, че ако отворя всички пробки и почна да наливам както по горе описаният начин, колата ще се обезвъздуши както трябва, без да източвам целия антифриз, или източването е наложително?
        Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

        Коментар


          #5
          Не е задължително, стига антифриза да ти е като хората и не си го заменил изцяло с вода. Отваряш всички пробки и наливаш през казанчето като потече антифриз затваряш пробката и така четирите пробки. Затваряш капачката на антифриза и палиш системата ще завърти и ще почне да изкарва въздуха като обезвъдушаваш пробките едновременно но не ги отвиаш напълно а леко колкото да почне да съска. Следиш температурата на таблото и включването на перката перкатка трябва да се включи при минимално подминаване на средата на скалата и да се върне. Включи ли перката си обезвъдушил колата. Следи и маркучите да не се втвърдяватВ НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ОТВИВАЙ КАПАЧКАТА И ПРОРОБКИТЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ЧЕ БОЛИИИИ И СТАВАТ МОМЕНТАЛНИ МЕХУРИ. АЩЕ ИМАМ РАНИ ПО РЪЦЕТЕ ОТ ЕДНА ПРЪСНАЛА СЕ ПРОБКА.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Не е задължително, стига антифриза да ти е като хората и не си го заменил изцяло с вода. Отваряш всички пробки и наливаш през казанчето като потече антифриз затваряш пробката и така четирите пробки. Затваряш капачката на антифриза и палиш системата ще завърти и ще почне да изкарва въздуха като обезвъдушаваш пробките едновременно но не ги отвиаш напълно а леко колкото да почне да съска. Следиш температурата на таблото и включването на перката перкатка трябва да се включи при минимално подминаване на средата на скалата и да се върне. Включи ли перката си обезвъдушил колата. Следи и маркучите да не се втвърдяватВ НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ОТВИВАЙ КАПАЧКАТА И ПРОРОБКИТЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ЧЕ БОЛИИИИ И СТАВАТ МОМЕНТАЛНИ МЕХУРИ. АЩЕ ИМАМ РАНИ ПО РЪЦЕТЕ ОТ ЕДНА ПРЪСНАЛА СЕ ПРОБКА.
            Замених изцяло антифриза с вода
            Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

            Коментар


              #7
              Аре тичай за 3 литра концентрат дане питаш после как се сипва калгон в охладителната система или що пък ми замина ангренажа от тая ръждясала водна помпа.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Може да звучи смешно, но съм сипал вода от извор (като ходя за риба си пълня по едно 10л шише, което ми стои в багажника).
                Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                Коментар


                  #9
                  АНТИФРИЗ, не минерална не изворна не тежка не лека не дестилирана никаква чиста вода, с нея само ще си направиш концентрацията, приеми че обема на системата е 8 литра и ще ти стигне 3литра концентрат антифриз за -60 градуса
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар

                  Working...
                  X