Добър ден.След като колата ми имаше проблеми и забиваше нос при 3,5-4к оборота си я отремонтирах сам. Свалих изпарителя и почистих мястото на филтъра и смених самия филтър на газта. При свалянето от една от тръбичките изтече антифриза. След като си я сглобих колата беше пушка, но като наливах новия антифриз, препълних казанчето (щото съм балък) и на следващия ден тръбата излизаща от изпарителя към радиатора се пръсна. Смених си я и измих радиатора. Един приятел ми вика - Развий пробката на радиатора, запали двигателя и така наливай вода, като спре да излиза балончета, значи е обезвъздушена, напълни до между МАX и МIN и си готов. Така и направих, но като се разчетох, открих тази тема http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=57&t=2106 . Сега искам да следвам стъпките за обезвъздушаване 1 по 1, но не знам как да източа антифриза изцяло. Мислите ли, че ако развия пробка D и C той ще изтече изцяло? Всякакви критики и съвети са добре дошли! Моля темата ми да не бъде местена, защото това е една от най-посещаваните секции!Това не е основание да се публикува в грешен раздел.Преместена.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Източване на целия антифриз на Фиат Браво 2.0 20V
Collapse
X
-
Не няма да изтече изцяло, пробката е доста високо, търси снадка на водно съединение което е в най ниската точка. Отваряш капачката, развиваш пробките и откачаш маркуча, така се точи антифриза, после пълниш при отворени пробки и завиваш подред. Абе Мишо го е обяснил много добре, и хубаво да обезвъдушиш че имаш и газ и доста пробки, ВНИМАВАЙ ПРОБКИТЕ ДОСТА ЧЕСТО СЕ ЧУПЯТ ПЛАСТМАСОВИ СА.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
S_BANKOV написа:Не няма да изтече изцяло, пробката е доста високо, търси снадка на водно съединение което е в най ниската точка. Отваряш капачката, развиваш пробките и откачаш маркуча, така се точи антифриза, после пълниш при отворени пробки и завиваш подред. Абе Мишо го е обяснил много добре, и хубаво да обезвъдушиш че имаш и газ и доста пробки, ВНИМАВАЙ ПРОБКИТЕ ДОСТА ЧЕСТО СЕ ЧУПЯТ ПЛАСТМАСОВИ СА.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
Не е задължително, стига антифриза да ти е като хората и не си го заменил изцяло с вода. Отваряш всички пробки и наливаш през казанчето като потече антифриз затваряш пробката и така четирите пробки. Затваряш капачката на антифриза и палиш системата ще завърти и ще почне да изкарва въздуха като обезвъдушаваш пробките едновременно но не ги отвиаш напълно а леко колкото да почне да съска. Следиш температурата на таблото и включването на перката перкатка трябва да се включи при минимално подминаване на средата на скалата и да се върне. Включи ли перката си обезвъдушил колата. Следи и маркучите да не се втвърдяватВ НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ОТВИВАЙ КАПАЧКАТА И ПРОРОБКИТЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ЧЕ БОЛИИИИ И СТАВАТ МОМЕНТАЛНИ МЕХУРИ. АЩЕ ИМАМ РАНИ ПО РЪЦЕТЕ ОТ ЕДНА ПРЪСНАЛА СЕ ПРОБКА.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Не е задължително, стига антифриза да ти е като хората и не си го заменил изцяло с вода. Отваряш всички пробки и наливаш през казанчето като потече антифриз затваряш пробката и така четирите пробки. Затваряш капачката на антифриза и палиш системата ще завърти и ще почне да изкарва въздуха като обезвъдушаваш пробките едновременно но не ги отвиаш напълно а леко колкото да почне да съска. Следиш температурата на таблото и включването на перката перкатка трябва да се включи при минимално подминаване на средата на скалата и да се върне. Включи ли перката си обезвъдушил колата. Следи и маркучите да не се втвърдяватВ НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ОТВИВАЙ КАПАЧКАТА И ПРОРОБКИТЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ЧЕ БОЛИИИИ И СТАВАТ МОМЕНТАЛНИ МЕХУРИ. АЩЕ ИМАМ РАНИ ПО РЪЦЕТЕ ОТ ЕДНА ПРЪСНАЛА СЕ ПРОБКА.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
Аре тичай за 3 литра концентрат дане питаш после как се сипва калгон в охладителната система или що пък ми замина ангренажа от тая ръждясала водна помпа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
АНТИФРИЗ, не минерална не изворна не тежка не лека не дестилирана никаква чиста вода, с нея само ще си направиш концентрацията, приеми че обема на системата е 8 литра и ще ти стигне 3литра концентрат антифриз за -60 градусаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар