Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Улисе 2.0JTD радиаторче вътрешно за климатика-смяна как

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Улисе 2.0JTD радиаторче вътрешно за климатика-смяна как

    Някой знае ли как се сменя вътрешното радиаторче за климатика,тъй като изпуска фреона от него,евентуално цени за ново и имали по евтини от оригиналните и съответно дали ще вуршат работа.Питам защото аз сменявах радиаторчето на парното ,т.е свалях го и го измих мн старателно и то се отпуши ,купих нов китайски но с него не беше мн топло в купето и си върнах старото и нещата се оправиха за зимата,но сега лятото пък дугия радиатор има проблем.Несъм 100 % сигурен че е от него но нещата водят натам

    #2
    Има голяма вероятност и да е в О пръстените където се съединява със тръбите. За да се открие трябва да е зареди с УВ оцветител и се търси по-лесно.
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      Ами той беше зареден 2 пъти и от никъде не се вижда да изпуска единствено под купето може би от конденза който се получава точно шпо средата има оцветяване което се вижда с очилата и лампата .Разбрах че тези коли имали масово такъв дефект.,но за съжаление трябва да се свали таблото сигурно за да се стигне дотам и да се види.Колата беше заредена с фреон и за 2 дни изпусна всичко/

      Коментар


        #4
        Наистина проблема е в радиаторчето ,малкото вътре в таблото,за няколко часа сваляне на цялото табло и изваждане на цялата кутия и после е лесно.Кутията където седеше радиаторчето беше цялата в зелено от оцветитела и добре че го свалих такъв боклук имаше вътре че целия радиатор беше почти само прах и какво ли не,незнам как изобщо е влизал въздух през него,аз се чудех защо с 2 вентилатора и духа толкова слабо зимата ,а то какво било.Интересно е че радиаторчето е пробито с една малка дупчица ама под налягане пръска мн силно,дупка като от игла откъде е станала незнам,лепене и слагане и дано стане

        Коментар


          #5
          Ако си го лепил с лепило няма да изкара много и труда на вятъра както и зареждането.
          Обичам си работата.

          Коментар


            #6
            не е с лепило заварен е нали е алуминиев,заварен е на агрегат надух го с компресор и няма да изпуска ама докога незнам,дано да имам късмет

            Коментар

            Working...
            X