Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с КЛИМАТИК на Браво 1.8 16V много дразнещ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с КЛИМАТИК на Браво 1.8 16V много дразнещ

    Имам проблем с климатика на колата, беше изпуснал фреона през буксата на пресостата, купих нов пресостат нови о- пръстени, държахме я на 21 бара налягане два часа надута и стреката не мръдна, заредихме фреон и климатика започна да работи. След 10-на минути обаче започна да духа топъл въздух от климатика, прави го само когато колата е на място, в движение климатика духа но не много студен въздух, в началото охлаждаше до 4-6градуса на духалките. Остъновихме че компресора се включва и изключва през 15 секунди, оборотите ми също прескачат при това включване/изключване. Перката завърта когато е на климатик, бушоните са здрави, релето и то уж изглежда читаво. Дайте ми идея за причината че съм бесен
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    От хитачито е Реле с поглед не се тества, хващай уред и му подай напрежение и го провери.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      От хитачито е Реле с поглед не се тества, хващай уред и му подай напрежение и го провери.
      Довечера направо ще сложа ново реле. И дано да се оправи, възможно ли е от това да включва и изключва компресора
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Аз смених реле точно заради тази причина, дори и грешка ми записваше 1531 или нещо такова - Air conditioner relay
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Да де ама тоя чукан не подлежи на диагностика или поне не виждам какво ще му се диагностицира.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            To го показваше в ЕКУто на двигателя бе.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Нормално е компресорът да се включва и изключва често, особено когато всичко е наред и системата е пълна. Колата с обикновен климатик ли е, или с полуавтоматичен? Не е много трудно да свържеш пробна лампичка към извод 87 на релето за компресора и да следиш дали работи, когато ти духа топло. Чува ли се щракването на електромагнита на компресора? Доста силен и специфичен звук е, трудно може да се сбърка.

              Коментар


                #8
                Оги магнит не съм слушал дали се чува но се вижда как компресора завърта и спира, завърта и спира и така постоянно, чува се и от време на време едно изсъскване, все едно освобождава налягане. Някой може ли да ми пусне схема къде да търся релето, да не съм гледал някое друго реле вместо това за климатика?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Има едни ПДФ-и за браво, всичко има вътре, че и на разбираем език е
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    с тях се занимавам в момента.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Не си слушал дали се чува, но щом го виждаш, значи си се навел над него, а звукът при включване прави силно впечатление, най-малкото ще се запиташ "А, кво изщрака така силно?!?". Ама на тея мотори може да слагат друг компресор, някой безшумен такъв. При мен се чува силно и ясно. Който ти е пълнил климатика - да не е сбъркал модела и да е сипал различно количество газ вътре (повече)? Релето - в кутийката пред акумулатора. Махни контактния ключ от колата, извади едно по едно релетата и с парче кабел 2.5 кв. мм (поне) свържи буксите, в които влизат крачета 30 и 87 на релетата. На едно реле ще се завърти перката, на друго трябва да чуеш щракането от компресора.

                      Коментар


                        #12
                        700грама фреон вкарахме, мисля че системата събира 800 грама. Сега се сещам и нещо друго, в началото като включи климатика, перката на радиатора си въртеше, после като го гледахме я погледнах по навик и не въртеше за да охлажда.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Тя върти само при нужда, а не винаги. Възможно е да си уцелил момента, в който е спряла. Обаче върлува някакво масово разпространено грешно схващане, че върти винаги и тръгва още с натискането на копчето за включване на компресора.Вкарва се точно толкова газ, колкото трябва, нито грам по-малко. Иначе работи неефективно. Ако събирта 800 - наливат се 800. След като има колкото трябва - тогава се търсят проблеми. Какъв е тоя майстор, който не знае колко да налее и налива така на око?

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Тя върти само при нужда, а не винаги. Възможно е да си уцелил момента, в който е спряла. Обаче върлува някакво масово разпространено грешно схващане, че върти винаги и тръгва още с натискането на копчето за включване на компресора.
                            Иди виж някое stilo jtd дали не включва винаги перката.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              В темата се говори за Браво, при което перката се управлява от налягането на системата. Сигурно има и такива коли, при които перката тръгва с натискането на копчето, но тази не е такава.

                              Коментар

                              Working...
                              X