Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6, пробка на маркуча към парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.6, пробка на маркуча към парното

    Въпросната пробка изпуска, и за капак накрая се счупи, и сега губя от там антифриз. Ако я махна, и сложа свързваща тръбичка, ще има ли голям проблем с обезвъздушаването? След време няма ли сама да се обезвъздуши системата? 1.6 16V 97г, метален колектор.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Просто завиваш обикновен болт със същата резба. Обезвъздушава се сама, но зависи все пак, не винаги. Предполагам си забелязал, че при смяна на антифриз поема около 4л, а я дават по каталог 6л. Именно разликата остава в радиаторът на парното, който не се източва. При неговата смяна става страшно, ако не се обезвъздуши, прегрява за минути.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Не мога да сложа обикновен винт - пробката се счупи и резбата остана вътре. Щом само за това служи - ще сложа временно съединението без пробка, докато намеря нов маркуч. Засега не планирам да сменям антифриза - долях вчера 2л От там е изпускала и температурата беше около 110*, а след като паркирах за по-малко от минута стигна 130, но не изхвърли водата.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        За какво служи малкият елемент под големият резистор, и как да го проверя дали работи? Също ме интересува какви стойности трябва да има резистора за перката?едит: моля, някой модератор да премести темата в подфорума за охлаждане. Извинявам се за пускането и на грешно място.Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Термобушон, гори при нагорещяване 150-160-170 градуса, ако не бъркам. Как да провериш дали работи - съпротивлението между двата му края трябва да е 0.Съпротивлението на голямото нещо трябва да е нещо от сорта на 0.3-0.5 ома.

          Коментар


            #6
            Навии рапидка за метал с опръстен вътре в старата резба, старата резба е пласмасова и се вади.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар

            Working...
            X