Въпросната пробка изпуска, и за капак накрая се счупи, и сега губя от там антифриз. Ако я махна, и сложа свързваща тръбичка, ще има ли голям проблем с обезвъздушаването? След време няма ли сама да се обезвъздуши системата? 1.6 16V 97г, метален колектор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6, пробка на маркуча към парното
Collapse
X
-
Просто завиваш обикновен болт със същата резба. Обезвъздушава се сама, но зависи все пак, не винаги. Предполагам си забелязал, че при смяна на антифриз поема около 4л, а я дават по каталог 6л. Именно разликата остава в радиаторът на парното, който не се източва. При неговата смяна става страшно, ако не се обезвъздуши, прегрява за минути.
-
Не мога да сложа обикновен винт - пробката се счупи и резбата остана вътре. Щом само за това служи - ще сложа временно съединението без пробка, докато намеря нов маркуч. Засега не планирам да сменям антифриза - долях вчера 2л От там е изпускала и температурата беше около 110*, а след като паркирах за по-малко от минута стигна 130, но не изхвърли водата."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
За какво служи малкият елемент под големият резистор, и как да го проверя дали работи? Също ме интересува какви стойности трябва да има резистора за перката?едит: моля, някой модератор да премести темата в подфорума за охлаждане. Извинявам се за пускането и на грешно място.Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар