здравейте колеги , от скоро караме едно пунто в семейството , доволни сме от количката кара се като детска играчка общо взето никак не съжеляваме за направения избор да купим Фиат , но климатика не работи , тоя от който я купувахме каза , че искала 25 градуса навънка за да тръгне климатика , за мен това са глупости и не виждам защо да е така , н оя купихме и без работещ климатик защото цената беше приемлива за автомобила , сега въпроса е как да го подкарам , натискам копчето със снежинката , въртя на студето врътката и няма никой , дайте някакъв съвет имам намерение ако е нещо отстранимо да го правя сам , ако е за пълнене на фреон е ясно че ще се ходи на климатикаджия , още искам да попитам като заработи климатика трябва да се пуснат 2те перки на 1ва степен(и имат ли 1ва степен) или само едната да се завърти и на каква степен , ако има степени
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.7 DTurbo Punto климатика не тръгва ?
Collapse
X
-
Решението разбира се е в сервиз за климатици, но според мен проблема ще ти е в спукана тръба за високо налягане. Гние или под стойката на акумулатора или на една сгъвка малко преди самия отвор на тръбата. Заваряването и е лесна работа за около 20 лева ще ти я заварят стига да е от там. Нов климатичен радиатор струва около 200 лева и то китайски. Може пък и просто да няма достатъчно фреон, но това което ти казвам е проблем на 90% от Пунтотата с климатик. Аз имам две Пунтота и двете с въпросния двигател, и на двете съм заварявал въпросните тръби!
-
а трябва ли да включва перките да въртят след натискане на бутона за климатика ?пп огледах всички тръби нямам никъде изгнило или скъсано , имам обаче една свободна букса висяща отоколо компресора , мъжка в женска включена и едната е строшена през средата , но не мога да видя от къде е , ако някой може да ми даде ел.схема с кабелите на компресора и климатичната инсталация бих бил много благодаренDiesel Performance
Fiat Punto 1.7DTurbo Bosch
Peugeot 306 1.9DTurbo Lucas
Коментар
-
ogi28b написа:Абсолютно всички коли са направени така, че като се вдигне налягането, перките се включват, за да охлаждат горещия кондензатор. Твоята не е по-различна.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар