Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси, относно смяната на воден радиатор на Мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси, относно смяната на воден радиатор на Мареа 1.8

    Здравейте колеги,предстои ми смяна на водния радиатор. Мареата ми е с климатик и съответно имам няколко въпроса:1. Необходимо ли е да се откача радиатора на климатика т.е. загуба на фреон ще има ли? 2. Има ли някаква особена специфика(врътка) при демонтажа на стария и монтажа на новия радиатор? Някакви тампони трябва ли да се подменят, ако старите са изгорели нещо и прочее?Иначе редът на демонтаж ми е ясен до някъде: 1. Източва се антифриза. 2. Махат се големите мъркучи към радиатора. 3. Сваля се вентилатора, като преди това се откачат всички кабели към него. 4. Демонтира се водния радиатор.
    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

    #2
    Климатичния не се сваля, и ако си внимателен няма да изпусне фреона, съветвам те да провериш тампоните на лапите и гледай как стоят като сваляш че може и да ги обърнеш/възможно е като монтаж но се разбира чак като монитираш и последния. После да обезвъдушиш колата и внимавай с врътките за обезвъдушаване да не ги счупиш или да не загубиш о- пръстените/най добре нови/
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Климатичния не се сваля, и ако си внимателен няма да изпусне фреона, съветвам те да провериш тампоните на лапите и гледай как стоят като сваляш че може и да ги обърнеш/възможно е като монтаж но се разбира чак като монитираш и последния. После да обезвъдушиш колата и внимавай с врътките за обезвъдушаване да не ги счупиш или да не загубиш о- пръстените/най добре нови/
      Добре, благодаря!
      Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

      Коментар


        #4
        Като свалях моя за промивка брах ядове с един болт долу в ляво.Наврян е на леля си в ухото и бая полежах до де го наместя.Държи водният за климатичният радиатор.Бях качвал снимки преди време,но за съжаление линковете са се затрили.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #5
          krasio_79bs написа:
          Като свалях моя за промивка брах ядове с един болт долу в ляво.Наврян е на леля си в ухото и бая полежах до де го наместя.Държи водният за климатичният радиатор.Бях качвал снимки преди време,но за съжаление линковете са се затрили.
          Какво значи долу в ляво? Като застанеш пред двигателя, къде се пада този болт и от къде се достъпва? Само това ли е захвата между двата радиатора? Има ли някакви други потенциални проблеми?
          Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

          Коментар


            #6
            Като застанеш срещу автомобила долу в ляво.Лягах и бърках под бронята с напипване и хода за развиване беше малък.Предполагам ,че с подходящи инструменти ще е по лесно.Утре ако не забравя ще снимам въпросният болт.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              krasio_79bs написа:
              Като застанеш срещу автомобила долу в ляво.Лягах и бърках под бронята с напипване и хода за развиване беше малък.Предполагам ,че с подходящи инструменти ще е по лесно.Утре ако не забравя ще снимам въпросният болт.
              Пфф, значи ще има зор! Ще се радвам ако успееш да направиш снимка за да ме улесниш повече в ориентира. Благодаря предварително. Има ли нещо друго трики в ситуацията? Климатичния радиатор значи не го пипаш вобще по никакъв начин при демонтажа на водния, така ли?
              Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

              Коментар


                #8
                Пипаш го дотолкова, че да развиеш болтовете, които го държат за водния. Ако ти се търси - намери темата "Какво да направим преди лятото" в раздела "Консултации по общи въпроси". Прегледай я внимателно и може да намериш едни снимки, които съм качил на нашия сървър, а не на външни сървъри, за да се затрият след време и там може да видиш някои неща, които ще са ти от полза. И да ти кажа - първо откачи електрическата част и тогава източвай, а не обратно. Освен ако не си пречат де, ама много внимавай да не олееш вентилатора с антифриз.

                Коментар


                  #9
                  Както се вижда на снимките съм си спестил мъката по завиването на болата.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар


                    #10
                    хаха, ясно! :D
                    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                    Коментар


                      #11
                      Внимавай с тръбата на последната снимка в дясно от болта за който говорите, да не я изкъртиш при ваденето на радиатора, уплътнениеот и сигерно е поизгоряло вече.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Внимавай с тръбата на последната снимка в дясно от болта за който говорите, да не я изкъртиш при ваденето на радиатора, уплътнениеот и сигерно е поизгоряло вече.
                        Добре, ще гледам по-внимателно. Би трябвало да няма запънки, при положение, че са развити всички болтове...
                        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                        Коментар


                          #13
                          Гледай да не я закачиш нещо че е алуминева и лесно се криви и се размества.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Гледай да не я закачиш нещо че е алуминева и лесно се криви и се размества.
                            Ясно, разбрах
                            Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                            Коментар

                            Working...
                            X