Здравейте колеги,предстои ми смяна на водния радиатор. Мареата ми е с климатик и съответно имам няколко въпроса:1. Необходимо ли е да се откача радиатора на климатика т.е. загуба на фреон ще има ли? 2. Има ли някаква особена специфика(врътка) при демонтажа на стария и монтажа на новия радиатор? Някакви тампони трябва ли да се подменят, ако старите са изгорели нещо и прочее?Иначе редът на демонтаж ми е ясен до някъде: 1. Източва се антифриза. 2. Махат се големите мъркучи към радиатора. 3. Сваля се вентилатора, като преди това се откачат всички кабели към него. 4. Демонтира се водния радиатор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси, относно смяната на воден радиатор на Мареа 1.8
Collapse
X
-
Климатичния не се сваля, и ако си внимателен няма да изпусне фреона, съветвам те да провериш тампоните на лапите и гледай как стоят като сваляш че може и да ги обърнеш/възможно е като монтаж но се разбира чак като монитираш и последния. После да обезвъдушиш колата и внимавай с врътките за обезвъдушаване да не ги счупиш или да не загубиш о- пръстените/най добре нови/Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
S_BANKOV написа:Климатичния не се сваля, и ако си внимателен няма да изпусне фреона, съветвам те да провериш тампоните на лапите и гледай как стоят като сваляш че може и да ги обърнеш/възможно е като монтаж но се разбира чак като монитираш и последния. После да обезвъдушиш колата и внимавай с врътките за обезвъдушаване да не ги счупиш или да не загубиш о- пръстените/най добре нови/Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
krasio_79bs написа:Като свалях моя за промивка брах ядове с един болт долу в ляво.Наврян е на леля си в ухото и бая полежах до де го наместя.Държи водният за климатичният радиатор.Бях качвал снимки преди време,но за съжаление линковете са се затрили.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
krasio_79bs написа:Като застанеш срещу автомобила долу в ляво.Лягах и бърках под бронята с напипване и хода за развиване беше малък.Предполагам ,че с подходящи инструменти ще е по лесно.Утре ако не забравя ще снимам въпросният болт.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
Пипаш го дотолкова, че да развиеш болтовете, които го държат за водния. Ако ти се търси - намери темата "Какво да направим преди лятото" в раздела "Консултации по общи въпроси". Прегледай я внимателно и може да намериш едни снимки, които съм качил на нашия сървър, а не на външни сървъри, за да се затрият след време и там може да видиш някои неща, които ще са ти от полза. И да ти кажа - първо откачи електрическата част и тогава източвай, а не обратно. Освен ако не си пречат де, ама много внимавай да не олееш вентилатора с антифриз.
Коментар
-
Внимавай с тръбата на последната снимка в дясно от болта за който говорите, да не я изкъртиш при ваденето на радиатора, уплътнениеот и сигерно е поизгоряло вече.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Внимавай с тръбата на последната снимка в дясно от болта за който говорите, да не я изкъртиш при ваденето на радиатора, уплътнениеот и сигерно е поизгоряло вече.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар