За всички които живо се интересуват от показанията на уреда за температурата на охладителната течност за Мареа 1,9ТД.Позиция едно е температурата при която се включват вентилаторите и отговаря на 92 градуса по целзий, а позиция две е изключването на вентилаторите при температура 86 градуса.измерването е направено с живачен термометър и е абсолютно вярно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко полезно инфо за температурата на Мареа 1.9 ТD100
Collapse
X
-
Колега още малко инфо?Аз съм с Марея на газ и бензин!Като гледам показателите, които даваш и чета кое е нормалното положение на стрелката докато караш леко ми става притеснено!На мене стрелката ми се вдига до показатели 2 и 1 /както ти си ги обозначил/ само когато влезна да карам по центъра!Живея в Люлин,бачкам към Илиянци, общо взето 9км, стрелката не ми се вдига повече от първото деление /под 2/Дали е нормално да седи така?Иначе като влезна в задръстване работи доста коректно на деление 1 включва вентилатора и пада температурата!
Коментар
-
Замерванията са извършени на автомобила от подписа.Няколко особенни момента мога да подчертая.1.На 42 градуса падат оборотите с около 2002.Между 62 и 68 градуса започва затоплянето на радиатора 3.При 92 включва първа степен на ’’двата’’ вентилатора.Втората започва да работи при 94 градуса и при включен климатроник.4.На 86 се изключват вентилаторите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мерси колата от подписа ми се движи в границите от 68 до 86 като карам по равно със 110 ,а по прохода Шипка се качва до 92 и с малко повече ръчкане дори прескача с един два милиметра.Говоря за натоварена някой да не си помисли че празна е така.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Мерси колата от подписа ми се движи в границите от 68 до 86 като карам по равно със 110 ,а по прохода Шипка се качва до 92 и с малко повече ръчкане дори прескача с един два милиметра.Говоря за натоварена някой да не си помисли че празна е така.
Коментар
-
doofiat написа:И аз съм същия двигател, но при мен стрелката стига обикновено до между 86 и средата. Както бях писал преди време за АМ Хемус, само тогава ми се беше качвала до 92. Преди това никога не съм я виждал да се качи повече от средата, дори и в най-големите жеги. Вярно, че купето в сравнение с Мареа, ми е полеко, но все пак при теб ми се струват много големи границите - при нормално положение 68 щом я кара към замръзване :D и над 92 при голямо натоварване. Сещам се, че ти беше чистил радиатора в пароструйка и беше паднала голяма мизерия от него и се чудя дали и аз да не направя това, скоро. Дали ще стане без да се сваля бронята?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар