Радиаторите е желателно да се почистят с пароструйка защото между двата радиатора става един пласт като дунапрен и не позволява охлаждане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко полезно инфо за температурата на Мареа 1.9 ТD100
Collapse
X
-
То няма какво да му пазиш ами просто ако ти е задръстен радиатора за охлаждане на сгъстения въздух то в горивната камера ще постъпва по малко количество колкото е по хладен толкова е повече ,а и от там ти е и мощността.А относно масления за там ако е запушен темп. на маслото ще бъде по висока.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Наскоро в съобшения лични с колегата Tornado обменихме мнения (предположения) относно работата на термостатите на нашите коли. В Auto data термостатите са описани като двуточкови, с две температури-- 78-82*С, затова и като го сменях в началото на лятото платих около 80 лв. Днес като проследявахме как върви строителството на юг от Созопол на нашите нови-стари богаташи (много са напреднали пехливаните), карайки леко забелязах, че термометъра отчита около 76*С по измерванията на Tornado. Спрях, слязох, отворих капака и както очаквах моторът работеше само с единия радиатор - от към шофьора, само неговия вход беше топъл. Тръгнах, настъпах я и когато температурата стигна около 80*С отново слязох - вече беше започнал да се затопля и входа на втория кръг. С това Колеги смея да мисля, че имам обяснение (без да Ви ангажирам, напротив бих искал да чуя и други мнения) за това защо температурните режими на нашите коли при различни зимни режими на шофиране не са заковани на точно определено место от скалата, a варират м/у двете температурни точки на термостата. А накрая трябва и да напиша, че летния ми температурен режим бих казал е константен 88-90*С по скалата на Tornado.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Tornado написа:Замерванията са извършени на автомобила от подписа.Няколко особенни момента мога да подчертая.1.На 42 градуса падат оборотите с около 2002.Между 62 и 68 градуса започва затоплянето на радиатора 3.При 92 включва първа степен на ’’двата’’ вентилатора.Втората започва да работи при 94 градуса и при включен климатроник.4.На 86 се изключват вентилаторите.FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Колеги аз мисля и нещо друго. Като гледам скалата и обхвата който трябва да покрива си мисля следното.1. Скалата ще е най-точна в средата, а най-неточна в краищата й.2. Скалата е точна дотолкова колкото за информация за потребителя прегрява ли я или не3. Няма ли цифров термометър в таблото - всичко друго е ъгъл на виждане и собствено успокоение Това за скалата си е зависимост и при измервателните уреди, и при датчиците отчитащи дадени параметри.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
И аз да се изложа!
Викам си - защо да не се ИЗЛОЖА по тази тема и АЗ?!?Моето табло е от новият дизайн - с повече деления за темеперетурата и кръгъл километраж. Точно на средното деление - включва допълнителнотео охлаждане, докато не свали едно деление. При нормално каране държи едно деление под средата(и лете и зиме!!!), при включен климатик, баир и зор от моя старана - стига до средата, масимум половин милиметър над нея, но не за дълго.Според мен, промивката на радиаторът на климатика, е едно твърде богу-угодно дело - може и на обикновена автомивка със по силна струя, повечето момчета там - знаят как!Когато е добре отпушен радиаторът, климатика изстудява много добре и не се мъчи двигателя.Скоро карах един Nisan Patrol II - дългата база 3.0 turbo diesel intercooler и констатирах, че и неговата темперетура се държи по същият начин - нормално е - едно деление под средата, ако го спечеш на пресечен терен качва до средата и мощните перки го връщат обратно. Заключението ми е, че турбомоторите са с леко по-ниска работна темперетура, защото риска от прегряване е по-висок....П.ССега се сещам, че Impreza 2.5 boxer STI, тази която се продава в Европа има един проблем с охлаждането и като я зориш, докат кажеш "Impreza 2.5 boxer STI" и боксера е прегрял....кофти дизайн на радиатори и датчици, докато варианта 2.0, който е за Япони няма такъв проблем, та по тази причина и там държат по-ниска работна темперетура....Ако някой счита, че съм се доволни ИЗЛОЖИЛ - да каже?!?Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар