Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката не върти. Температурен датчик ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перката не върти. Температурен датчик ?

    Здравейте колеги. Имам едно питане към вас. На последната диагностика изкара, че е за смяна темп. датчик. Перката въртеше доста често, което преди не се беше случвало. Днес обаче спря да върти, колата загря и изхвърли водата. Дали да търся проблема във въпросния датчик или има и нещо друго ? Грешен раздел>Преместена.Модераторски екип.
    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

    #2
    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

    Коментар


      #3
      Какъв Фиат, какъв мотор евентуално, и може би ще те насочиме

      Коментар


        #4
        Може да има повредено реле, може да има прекъснати управляващи или силови кабели, може да е прекъснал предпазител, може да е изгорял електромотора на вентилатора, може датичкът да е дефектирал... Може много неща. Охлаждане на 1.9 JTD, 1.9 ТД 100, 1.6, 1.8, 2.0, 1.2 - ги познавам отлично и мога да ги диагностицирам докато с другата ръка хапвам баничка, ама 1.4 не съм виждал никога. Ако не е много по-различно от 1.6, примерно, и знаеш как се работи с мултицет - ще ти кажа какво и къде да пипнеш и провериш. Къде се намира колата и може ли да измине 2-3 км поне, без да прегре? Т.е. ти дали ще можеш, то за колата е ясно, че може?

        Коментар


          #5
          Пробвай да затвориш веригата , един вид да симулираш работещ температурен датчик и виж какво ще стане. Ако перката тръгне да върти е от него, ако не тръгне -прегледай релетата,както и вентилатора . Термостата изправен ли е ?
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            Много съм тъп ,извинявай Иначе ако датчика е като на 1,6 16в след дадена година е един за компа и за таблото и седи на термостата като го откачиш вентилатора почва да работи постоянно ако не работи следват релета реостати и т.н ,но ако е с датчик на самия радиатор е малко по различно.Там откачваш куплунга и вързваш на късо и пак така ако не върти следват нещата по веригата релета реостати лоши връзки.

            Коментар


              #7
              Комбинирания датчик на термостата го слагат от 98-ма на двигатели 1.2, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0. При 1.4 е с два отделни. При даване "на късо" на буксата му - свързват се долното краче с всяко от горните две, ако приемем, че го виждаме така:______|_|_ |_|______|_|На долното трябва да има маса, а на всяко от горните две - +12 волта. При наличието на трите и неработеща перка при свързване на късо - най-вероятно е изгнил кабел. Ако обаче липсва някой от двата 12В, тогава вече се проверяват другите елементи по веригата. Ако липсва масата - значи липсва масата. Какъв дълбок смисъл съдържа това изречение...

              Коментар


                #8
                Смених този датчик и си реших проблема.. перката почна да си върти и грешката на таблото угасна
                Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                Коментар

                Working...
                X