здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
климатика на браво се включва сам
Collapse
X
-
Re: климатика на браво се включва сам
geni81 написа:здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
kiselo написа:geni81 написа:здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
Коментар
-
geni81 написа:kiselo написа:geni81 написа:здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:geni81 написа:kiselo написа:geni81 написа:здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
Коментар
-
geni81 написа:значи това е нормално,ок и мерси но защо климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето и лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.
Коментар
-
Я си провери врътката да не е на положение MAX DEFROST.Подробности в тази тема-http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=230724#230724Накратко служи за размразяване на стъклата и обиране на влагата от тях.Компресора на климатика се включва независимо на коя степен са духалките.Включва се също подгрева на огледалата и задното стъкло.
Коментар
-
Днес свалих копчето за климатика но прблема си остана(климатика се включва сам).Когато колата е на контакт а всичко друго е изключено копчето за климатика си свети независимо колко пъти го натискам и климатика си се включва и изключва сам.Нямам положение MAX DEFROST имам само едно копче за климата.Днес проблемите станаха по-сериозни уредите за температурата и за горивото отказаха и ми светна лампа за AIR BAG а колата няма AIR BAG и вече сам в шах.ако някой знае читав техник в софия да дава кординати,че направо се побърквам.
Коментар
-
Я така докато чакаш и няма какво да правиш - отвори кутийката пред акумулатора (ключ 10 мм) и с дръжката на някоя по-тежка отвертка удари по релетата веднъж-два-три-десет пъти. Не много силно де, да не почнеш да ги блъскаш, да изкъртиш нещо. Ако имаш мултицет или ом-метър, извади всички релета едно по едно от местата им, погледни числата, написани до крачетата им и измери дали на някое реле има съпротивление 0 между крачета 30 и 87. (87 е различно от 87А Между 30 и 87А задължително трябва да е 0 ). След теста - връщаш на място. Нито едно реле не трябва да показва 0 при този тест. Всички трябва да покзват безкрайно голямо съпротивление (ако си с електронен уред - изписва се "1" в левия край на екрана. След интервенцията - провери дали случайно не са се оправили нещата, поне с климатика и копчето му.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар