Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

климатика на браво се включва сам

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    климатика на браво се включва сам

    здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!

    #2
    Re: климатика на браво се включва сам

    geni81 написа:
    здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
    Нека предположа, че бутона/релето му е залепнало на включено...и сега като се е понапекла колата над 10-11С той се включва и не можеш да го спреш...отново трябва да си прегледаш токовете
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      kiselo написа:
      geni81 написа:
      здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
      Нека предположа, че бутона/релето му е залепнало на включено...и сега като се е понапекла колата над 10-11С той се включва и не можеш да го спреш...отново трябва да си прегледаш токовете
      мерси за бързия отговор!къде се намира бутона/релето и може ли да се ремонтира или да се смени?някаква идея какво по-точно да прегледам на токовете и нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"

      Коментар


        #4
        geni81 написа:
        kiselo написа:
        geni81 написа:
        здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
        Нека предположа, че бутона/релето му е залепнало на включено...и сега като се е понапекла колата над 10-11С той се включва и не можеш да го спреш...отново трябва да си прегледаш токовете
        мерси за бързия отговор!къде се намира бутона/релето и може ли да се ремонтира или да се смени?някаква идея какво по-точно да прегледам на токовете и нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"
        При включен климатик е задължително да работи вентилатора, за това не можеш да го спреш дори на позиция 0. Нормално е да се включва.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Dido_Lyubenov написа:
          geni81 написа:
          kiselo написа:
          geni81 написа:
          здравейте колеги колицата ми е браво 1.6 16v 97г. преди известно време имах проблеми с токовете някой ги отстраних други останаха но от 2-3 дни климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето.Един от старите прблеми,който не съм отстранил беше,че лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.Нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
          Нека предположа, че бутона/релето му е залепнало на включено...и сега като се е понапекла колата над 10-11С той се включва и не можеш да го спреш...отново трябва да си прегледаш токовете
          мерси за бързия отговор!къде се намира бутона/релето и може ли да се ремонтира или да се смени?някаква идея какво по-точно да прегледам на токовете и нормално ли е като включа климатика вентилатора на парното сам да тръгва на първа степен независимо,че копчето е на положение"0"
          При включен климатик е задължително да работи вентилатора, за това не можеш да го спреш дори на позиция 0. Нормално е да се включва.
          значи това е нормално,ок и мерси но защо климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето и лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.

          Коментар


            #6
            Може би проблема ти е в копчето. Пробвай да го откачиш и да видиш дали работи сам. Нормално е вентилатора да се включва когато е на 0 и климатика е включен,това е за да не замръзва . Иначе в кръга на шегата, ако успееш да я научиш(колата) и сама да върви ще е супер

            Коментар


              #7
              geni81 написа:
              значи това е нормално,ок и мерси но защо климатика започна да се пуска сам без да натискам копчето и лампата на копчето за климатика свети постоянно независимо дали е пуснат или не.
              Моля, не се цитирайте непрекъснато!Я обясни пак: (1) когато в колата всичко е изгасено - светлини, радио, мигачи, чистачки, фарове за мъгли, абе всичко да е на нула, подаваш контакт и копчето за включване на компресора светва, без нищо друго в колата да светва или да си променя състоянието, така ли? Остава светнало, дори и като го натиснеш няколко пъти? Или (2) - копчето не свети, но по време на движение, без никаква причина - светва самО, а перката започва да духа и от духалките излиза студен въздух, като от климатик, а не този с околната температура?

              Коментар


                #8
                Я си провери врътката да не е на положение MAX DEFROST.Подробности в тази тема-http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=230724#230724Накратко служи за размразяване на стъклата и обиране на влагата от тях.Компресора на климатика се включва независимо на коя степен са духалките.Включва се също подгрева на огледалата и задното стъкло.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #9
                  Днес свалих копчето за климатика но прблема си остана(климатика се включва сам).Когато колата е на контакт а всичко друго е изключено копчето за климатика си свети независимо колко пъти го натискам и климатика си се включва и изключва сам.Нямам положение MAX DEFROST имам само едно копче за климата.Днес проблемите станаха по-сериозни уредите за температурата и за горивото отказаха и ми светна лампа за AIR BAG а колата няма AIR BAG и вече сам в шах.ако някой знае читав техник в софия да дава кординати,че направо се побърквам.

                  Коментар


                    #10
                    Панела като този ли ти е?
                    Прикачени файлове
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #11
                      97-ма е колата, те са с конв. климатик. А и колегата вече отбеляза, че няма MAX DEF. Колега, ела утре на срещата на форума да го видим това толкова специално Браво със собствено мнение.

                      Коментар


                        #12
                        Панела ми не е такъв.На срещата няма да мога да дойда,че съм на бачкане ако обсъдите нещо по моят проблем ще съм много благодарен или кординати на добър техник

                        Коментар


                          #13
                          Няма да обсъдим нищо по твоя проблем. Обсъждаме го тук. На живо - само решаваме проблеми, ако можем, не ги обсъждаме

                          Коментар


                            #14
                            Дано за следващата среща не съм на работа

                            Коментар


                              #15
                              Я така докато чакаш и няма какво да правиш - отвори кутийката пред акумулатора (ключ 10 мм) и с дръжката на някоя по-тежка отвертка удари по релетата веднъж-два-три-десет пъти. Не много силно де, да не почнеш да ги блъскаш, да изкъртиш нещо. Ако имаш мултицет или ом-метър, извади всички релета едно по едно от местата им, погледни числата, написани до крачетата им и измери дали на някое реле има съпротивление 0 между крачета 30 и 87. (87 е различно от 87А Между 30 и 87А задължително трябва да е 0 ). След теста - връщаш на място. Нито едно реле не трябва да показва 0 при този тест. Всички трябва да покзват безкрайно голямо съпротивление (ако си с електронен уред - изписва се "1" в левия край на екрана. След интервенцията - провери дали случайно не са се оправили нещата, поне с климатика и копчето му.

                              Коментар

                              Working...
                              X