dogydog написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунтака започна да грее много :(
Collapse
X
-
Според мен,тъи като термостата е на 87гр. нормалното положение е на синята черта,когато види зор на лилавата и дори малко от горе,а перката да се включи след лилавата защото датчина е на 92гр.А какъв е проблема да я караш така.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
И моята Пунтера взе да грее. Не включва вентилатора. Предния път беше изгоряло съпротивлението, но този път то си е наред. Търсих схеми, но нещо не се справих с търсенето, ако някой даде линк за ел схема ще съм благодарен. Модела е Пунто 60 кабрио, 1.2 ммотор. Между другото есента газаджи оскверниха добрата италианска работа и много ме съмнява те да са разбутали нещо. От тогава не съм чул вентиалтора да бръмне.Благодаря предварително
Коментар
-
Днес и аз се шашнах... изкарах колицата малко на разхода и на първите баири - почна да загрява (малко преди червеното) Спрях, изключих двигателя, оставих я на контакт и да духа топло в купето - изхвърли малко вода, но мисля че си е добре .... а най-гадното - не ми се включи перката. Утре ще видя какво и е станало, че днеска не ми се занимаваше. Но определено ще си прекарам едно копче в купето, да мога насилствено да си я пускам.Редакция: Днес проверих всички кабели, релета и бушони. Напръсках всичко с контактен спрей и най-вече кабелните обувки на датчика за температура на самия радиатор (беше станало мазало).След работа на място и загряване до определена температура, перката се включиFiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
S_BANKOV написа:С една или две степени на пераката е ?
Коментар
-
Смени и двете кабели обувки на степените ако си с две степени, пробвайте с ФЕС да пуснете перката на тест, проверете и реостата на степените дали не е прекъснат. Ако събота и неделя се довлечеш до Младост мога да ударя едно рамо с проверката и смяната на буксите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
1.Да не отварям нова тема:Ако съм само с 2 кабела към перката - значи съм с една степен на самата перка... ако съм с 3 кабела - значи съм с 2 степени?(за колата от подписа)2. колега, те и моите бяха здрави (кабелните обувки), но не контактуваха... трябва хубаво да се почистят... а и самите "клеми" където влизат. Не казвам, че е от там, но си преглеждай всички обувчици - профилактично.Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
Purko написа:S_BANKOV написа:... пробвайте с ФЕС да пуснете перката на тест, проверете и реостата на степените дали не е прекъснат...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Проблема се оказа в релето - нагорели контакти. В началото ме заблуди понеже си цъкаше, но като му окъсих клемите на контакта и вентилатора избуча стана ясно всичко. В крайна сметка схема така и не намерих, в хайнеса няма нищо на тая тема. Странна е тази потайност за толкова прост автомобил. Благодаря за съветите
Коментар
-
Колеги ... Ако някой умен е подменил термодатчика на блока с такъв от лада. Нормално е да показва 1/4 и там си седи. А не на 1/2 ... Понеже като си слагах табло с стрелка за темепература ползвам такъв датчик.(от преди това ползвах уред от лада) И връзвам таблото температура тръгна. И гледам по клипчетата ,че нормалното е до средата или 1/2 и загрява таз кола чакам да включи перка . Ама няма , пък то ми заминал и датчика в радиатора и вече отива в червеното почти и почна да излиза пара. Та осетих се де пуснах вентилатора ръчно (извел съм си копче с реле) И после като си сложих нов датчик видях къде пуска перката на малко над 1/4 (само да отбележа че е с 1 степен и не е 16V мотора, да не се взема под внимание за темата). Та ако му е сменян датчика или си е заминал и не отчита вярно може и да му показва тези аномалии.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар