Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтака започна да грее много :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dogydog написа:
    червена стрелка ~ 30 гр.(превключва на газ)Жълта-отваря термостата и пада на зелена стрелка (по спомен на термостата пишеше че отваря на 88 или 87 гр.)Зелена стрелка -извън градско си забива там и не мърда докато не настъпя над 100/110км/ч При 150/160 км/ч днес ми загра веднага до синята стрелка и то само моментно настъпване и по баир нагоре Синя стрелка -включва се перката в града забива там само за спиране на светофар за 10/15 секунди се качва където е лилавата стрелкаДосега от 3г. не е правила така,даже лятото в задръстванията максимум до синята стрелка включва перка за няколко секунди и спира Дори и при 70км каране м/у 160-180 км/ч лятото не беше загряла толковаhttp://prikachi.com/images/627/5965627E.jpg
    нормално е да ти държи температурата постоянно на лилавата черта(новият термостат който си купил си е пътник от както е произведен)
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Някой с пунто спортинг мк1 да сподели до къде му загрява и каква температура му държи с висока скорост,че гледах сумати клипчета и на всичките стрелката на температурата е на 1/4

      Коментар


        #18
        Според мен,тъи като термостата е на 87гр. нормалното положение е на синята черта,когато види зор на лилавата и дори малко от горе,а перката да се включи след лилавата защото датчина е на 92гр.А какъв е проблема да я караш така.
        Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
        EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
        EX.Fiar Ritmo 105TC

        Коментар


          #19
          И моята Пунтера взе да грее. Не включва вентилатора. Предния път беше изгоряло съпротивлението, но този път то си е наред. Търсих схеми, но нещо не се справих с търсенето, ако някой даде линк за ел схема ще съм благодарен. Модела е Пунто 60 кабрио, 1.2 ммотор. Между другото есента газаджи оскверниха добрата италианска работа и много ме съмнява те да са разбутали нещо. От тогава не съм чул вентиалтора да бръмне.Благодаря предварително

          Коментар


            #20
            С една или две степени на пераката е ?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Днес и аз се шашнах... изкарах колицата малко на разхода и на първите баири - почна да загрява (малко преди червеното) Спрях, изключих двигателя, оставих я на контакт и да духа топло в купето - изхвърли малко вода, но мисля че си е добре .... а най-гадното - не ми се включи перката. Утре ще видя какво и е станало, че днеска не ми се занимаваше. Но определено ще си прекарам едно копче в купето, да мога насилствено да си я пускам.Редакция: Днес проверих всички кабели, релета и бушони. Напръсках всичко с контактен спрей и най-вече кабелните обувки на датчика за температура на самия радиатор (беше станало мазало).След работа на място и загряване до определена температура, перката се включи
              Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа:
                С една или две степени на пераката е ?
                Мисля да е с 2. Има съпротивление има климатик. Не че съм чувал някога, коя кога вкючва, но иначе за какво да го има съпротивлението??. Проверих силовата част. Дадох на късо изводите на релето (голямото 40А ) вентилатора бръмна. Остава да е управлението му. Датчика (който не го знам къде е, нито какво преставлява за да го измеря) или ЕКУто, което може да не подава команди, ако газаджиите нещо са оплескали. Тъпото е че нямам стрелка на таблото и не мога да преценя точно какво става. Ламбата светна веднъж в едно задръстване, но с парното и с принудителна почивка овладях ситуацията.

                Коментар


                  #23
                  Смени и двете кабели обувки на степените ако си с две степени, пробвайте с ФЕС да пуснете перката на тест, проверете и реостата на степените дали не е прекъснат. Ако събота и неделя се довлечеш до Младост мога да ударя едно рамо с проверката и смяната на буксите.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    S_BANKOV написа:
                    ... пробвайте с ФЕС да пуснете перката на тест, проверете и реостата на степените дали не е прекъснат...
                    Какво е ФЕС? и как се пуска тоя тест? Реостата веротно е съпротивлението дето е долу в дясно на радиатора е здраво. И каб обувки са здрави.

                    Коментар


                      #25
                      1.Да не отварям нова тема:Ако съм само с 2 кабела към перката - значи съм с една степен на самата перка... ако съм с 3 кабела - значи съм с 2 степени?(за колата от подписа)2. колега, те и моите бяха здрави (кабелните обувки), но не контактуваха... трябва хубаво да се почистят... а и самите "клеми" където влизат. Не казвам, че е от там, но си преглеждай всички обувчици - профилактично.
                      Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                      Коментар


                        #26
                        bummer написа:
                        1.Да не отварям нова тема:Ако съм само с 2 кабела към перката - значи съм с една степен на самата перка... ако съм с 3 кабела - значи съм с 2 степени?(за колата от подписа)
                        Не.

                        Коментар


                          #27
                          Purko написа:
                          S_BANKOV написа:
                          ... пробвайте с ФЕС да пуснете перката на тест, проверете и реостата на степените дали не е прекъснат...
                          Какво е ФЕС? и как се пуска тоя тест? Реостата веротно е съпротивлението дето е долу в дясно на радиатора е здраво. И каб обувки са здрави.
                          ФЕС - Фиат еку скан. за кабелните обувки ги огледай внимателно, преди да заключиш че са здрави, провери какво е съпротивленито на реостата, и дали термосъпротивлението не е прекъснато.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Проблема се оказа в релето - нагорели контакти. В началото ме заблуди понеже си цъкаше, но като му окъсих клемите на контакта и вентилатора избуча стана ясно всичко. В крайна сметка схема така и не намерих, в хайнеса няма нищо на тая тема. Странна е тази потайност за толкова прост автомобил. Благодаря за съветите

                            Коментар


                              #29
                              Колеги ... Ако някой умен е подменил термодатчика на блока с такъв от лада. Нормално е да показва 1/4 и там си седи. А не на 1/2 ... Понеже като си слагах табло с стрелка за темепература ползвам такъв датчик.(от преди това ползвах уред от лада) И връзвам таблото температура тръгна. И гледам по клипчетата ,че нормалното е до средата или 1/2 и загрява таз кола чакам да включи перка . Ама няма , пък то ми заминал и датчика в радиатора и вече отива в червеното почти и почна да излиза пара. Та осетих се де пуснах вентилатора ръчно (извел съм си копче с реле) И после като си сложих нов датчик видях къде пуска перката на малко над 1/4 (само да отбележа че е с 1 степен и не е 16V мотора, да не се взема под внимание за темата). Та ако му е сменян датчика или си е заминал и не отчита вярно може и да му показва тези аномалии.
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X