Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтака започна да грее много :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунтака започна да грее много :(

    Колеги от както се затопли времето пунтото започна много да загрява преди стрелката си стоеше на 1/4 сега при скорост над 100 км/ч отива към 1/2 малко остава да се включи перка, а при изкачване на по-големи баири пак загрява много. В града съм почти постоянно на перка като съм в движение е преди перка а спра ли перката се включва Маслото е сменено преди 2 хил. км антифриз има на какво може да се дължи това имам чувство, че ако покарам по-дълго време със висока скорост че ще хвърли водата Грешен раздел>ПреместенаМодераторски екип

    #2
    Блокирал термостаМръсен радиаторвъздух в систематанеработеша първа степен на пераката / ако я има/- откачена букса или заминал реостатпровери си концентрацията на антифриза ако е необфодимо я разреди до примерно -15 гр.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Блокирал термостаМръсен радиаторвъздух в систематанеработеша първа степен на пераката / ако я има/- откачена букса или заминал реостатпровери си концентрацията на антифриза ако е необфодимо я разреди до примерно -15 гр.
      За термостата съм сигурен че е работи Ще я видя днес концентрацията на антифриза Може ли водната помпа да е за смяна,защото не съм я сменял,защото не се чуват никакви шумове от нея и няма теч

      Коментар


        #4
        не че нещо но така трябва да държи температурата и в студено време нормално е стрелката да седи по средатапри тебе термостата не затваря хубаво и затова температурата ти е била на 1/4 след време и там няма да ходи когато е много студено
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Може тъкмо се сетих че не ти писах за нея. Но преди да се метнеш на нея провери тръбата след термостата, тая дето отива в радиатора. Ако е твърда като камък, значи има въздух в системата, акое студена когато стрелката вдигне температурата значи термостата е блокирал затворен, провери си степените на перката. Като пуснеш парното на макс, охлажда ли температурата на антифриза и изобщо имаш ли парно?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Може тъкмо се сетих че не ти писах за нея. Но преди да се метнеш на нея провери тръбата след термостата, тая дето отива в радиатора. Ако е твърда като камък, значи има въздух в системата, акое студена когато стрелката вдигне температурата значи термостата е блокирал затворен, провери си степените на перката. Като пуснеш парното на макс, охлажда ли температурата на антифриза и изобщо имаш ли парно?
            Тръбата е топла ,но когато пусна парното на 2 или на 3 та степен спира да загрява и съм забелязал ,че когато е на празен ход духа топло,а на 2000 об./мин духа горещо пари не можеш да си държиш ръката даже пу да не и е уруки по-хубаво парно има от чисто ново mitsubishi :D

            Коментар


              #7
              Значи не е помпата. Проверявай дрегите неща, наблегни на миене на радиатора и концентрацията на антифриза. Щом си сигурен за другите неща.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                nsn написа:
                не че нещо но така трябва да държи температурата и в студено време нормално е стрелката да седи по средатапри тебе термостата не затваря хубаво и затова температурата ти е била на 1/4 след време и там няма да ходи когато е много студено
                Колега сори ама не мисля че трябва да е така видях каква е разликата като смених термостата преди даго сменя не е стигала и 1/4, само в най-големите жеги в задръствания във Варна ми се е включвала перка.А от като го смених миналото лято не съм имал проблеми загрява ше си до 1/4 сега започна дами прави мурафети

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Значи не е помпата. Проверявай дрегите неща, наблегни на миене на радиатора и концентрацията на антифриза. Щом си сигурен за другите неща.
                  Чудя се дали да не и направя промивка на системата и да сменя антифриза и да изчистя радиатора,че може след зимата от цялата мизерия по пътищата да се е зациклил Съвет за промивка на системата

                  Коментар


                    #10
                    Я чакай сега, тая една четвърт над 90 градуса ли е или под 90 градуса. Зиме лете с работещ термостата трябва да си на 90 градуса, без значение дали си по магистралата или си на цариградско в 17:30 часа
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Я чакай сега, тая една четвърт над 90 градуса ли е или под 90 градуса. Зиме лете с работещ термостата трябва да си на 90 градуса, без значение дали си по магистралата или си на цариградско в 17:30 часа
                      добро утро!!! проблема бил че температурата отивала на 1/2 точно преди да се включи перката :D ми те всички коли с изрядни термостати значи имат проблем-ГРЕЯТ
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        с една дума най добре дай една снимка каде стой стрелката иначе провери си системата за въздух
                        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                        Коментар


                          #13
                          dogydog написа:
                          Чудя се дали да не и направя промивка на системата и да сменя антифриза и да изчистя радиатора,че може след зимата от цялата мизерия по пътищата да се е зациклил Съвет за промивка на системата
                          Антифриза се точи като си отворил капачката на разширителния съд и си завъртял парното на макс топло/ пиша го щото не съм сигурен дали си с кранче/, може да понадуеш с уста през разширителното казанче, ама няма много смисъл. Наливаш вода, ОБЕЗВЪДУШАВАШ, палиш и след 5 - 10 минети като завърти системата отново точиш. Наливаш новия антифриз с готова концентрация ОБЕЗВЪДУШАВАШ и си ти. Радиатора ако ще го миеш се сваля и се мие с обезмаслител като го оставяш да подейства 10-на минути и после с маркуча или още по добре с пароструйката. Без да го сваляш нищо няма да направиш.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            червена стрелка ~ 30 гр.(превключва на газ)Жълта-отваря термостата и пада на зелена стрелка (по спомен на термостата пишеше че отваря на 88 или 87 гр.)Зелена стрелка -извън градско си забива там и не мърда докато не настъпя над 100/110км/ч При 150/160 км/ч днес ми загра веднага до синята стрелка и то само моментно настъпване и по баир нагоре Синя стрелка -включва се перката в града забива там само за спиране на светофар за 10/15 секунди се качва където е лилавата стрелкаДосега от 3г. не е правила така,даже лятото в задръстванията максимум до синята стрелка включва перка за няколко секунди и спира Дори и при 70км каране м/у 160-180 км/ч лятото не беше загряла толковаhttp://prikachi.com/images/627/5965627E.jpg

                            Коментар


                              #15
                              dogydog написа:
                              червена стрелка ~ 30 гр.(превключва на газ)Жълта-отваря термостата и пада на зелена стрелка (по спомен на термостата пишеше че отваря на 88 или 87 гр.)Зелена стрелка -извън градско си забива там и не мърда докато не настъпя над 100/110км/ч При 150/160 км/ч днес ми загра веднага до синята стрелка и то само моментно настъпване и по баир нагоре Синя стрелка -включва се перката в града забива там само за спиране на светофар за 10/15 секунди се качва където е лилавата стрелкаДосега от 3г. не е правила така,даже лятото в задръстванията максимум до синята стрелка включва перка за няколко секунди и спира Дори и при 70км каране м/у 160-180 км/ч лятото не беше загряла толковаhttp://prikachi.com/images/627/5965627E.jpg
                              Според мен датчика за температурата на охл. течност ти е развален или таблото ти е прецакано нещо. Перката би трябвало да ти се включва след лилавата стрелка.
                              Fiat Bravo 1.4 12v '95

                              Коментар

                              Working...
                              X