Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте!Bravo HGT 147ks. загрява и не си включва перката!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помагайте!Bravo HGT 147ks. загрява и не си включва перката!?

    Здравейте.Ето го и моето преживяване,което хич не е приятно, но ще опиша всичко стъпка по стъпка евентуално за да може някой от вас да помогне с някава информация.Та...Купих си Браво ХГТ 147 коня от София преди 4 седмици. При покупката гледахме колата и всичко беше нормално,двигателя работеше супер тихо и равномерно, не загряваше.След покупката тръгнах за Стара Загора и на 38 км от София ми издумкаха биелните лагери.От там на дърпане и в сервиз в СтЗ. Мотора доло - пръснат целия.Смяна на биелни и основни лагери, колянов вал (основни на 2-ри, биелни на 1-ви ремонт),семеринги,сегменти,гумички на клапъни, ангренажен ремък с ролки + 2 рия ремък за климата и алтернатора.Всичко по мотора беше проверено.Събра се колата , тръгна карах я около 4-5 дена. През това време наблюдавах ,че има изтичане на антифриз(имаше 2 малки влажни петна под колата - викам си с доливане ще се опави , че не ми се занимава да я вкарвам на канал и да гледам от каде е).На 6 -тия ден както карах и колата загря(не си включи перката). Веднага спрях, и първо проверих дали тя работи - дадох я на късо (1-ва и 2-ра степен си работеха). Утидох в сервиза смених датчика на радиатора и за по сигурно смених и термостата, оправихме теча(леко сълзене) от едното съединение, обаче не открихме откаде е 2-рото сълзене и помислихме , че е радиатор за смяна. Обезвъдушихме колата и тръгнах. проблеми нямаше 2 дена. На третия ден пак същия цирк. Загрява но не пуска перка - има въздух при датчика и дотам.Изнервих се - отидох на канал да видя от къде е и др. сълзене - оказа се ,че е от пробката най - доло на радиатора от кадето се източва антифриза(пластмасовото витче се беше счупило). Сложих болтче с гумичка - и този проблем реших . За по сигурно смених и кпачката на разшерителния съд с нова. Обезвъздуших и газ. Проблеми нямаше 2 дена. На 3-тия паля на място я изчаквам да загрее и....същия х*й.... Пак има въздух при датчика и не включва перка. Течове нямям от никаде. Казанчето не бълбука (затворено или отворено) , маслото не е пресечено, колата си работи нормално- няма загуба на мощност или претрисане като запаля, няма мазни петна в разширителния съд, водната помпа работи - постоянно има циркулация през малкото маркуче, маркучите са добре - смисъл не са мн меки но не са и твърди - все пак системата е под някакво налягане.Обезвъздушавам точно както е показано тук в форума.... и пак същата работа.Почвам да се побърквам вече...дотука в тая кошница съм налял 4300лв (с покупката на колата и ремонтите по нея)Ако имате някакви идей - споделяте ... аз се изчерпах вече.... прочетох де що има информация в форума , всичко съм пробвал....Също ако има някой с такава кола от Стара Загора , да се видя с човека да направим сравнение или да препоръчате някой майстор да я погедне...Благодаря ви предварително.

    #2
    1.шлайфахте ли главата?2.сега губи ли антифриза?3.изкарва ли пара от ауспуха на загрял двигател?
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      да допълня-има ли парно на загрял мотор

      Коментар


        #4
        1.не съм сигурен за шлайф на главата, ако не е бил нужен не е правен 2.не губи антифриз3.изкарва пара заради конденза в ауспуха в студените дни, в по топлите като днес/ вчера - няма пара, няма сажди -безцветно е4.има парно убиецдавам един пример пресен пресен:днес обезвъздуших колата на обед, карал съм я през деня - преди малко се прибрах, проблеми няма. Перки всичко си работи,парно има всичко 6+.след като престои тази вечер , утре като я запаля към 10-12 на обед, като загрее и няма да включи перката защото малко въздух се е вмъкнал при датчика прави въздушна възглавница при него и дотам.пак трябва да я обезвъздушавам на ново и така до следващия ден. ей това много ме дразни.

        Коментар


          #5
          при изправна охладителна система и обезвъздушена на 100% няма как да "влезе" въздух,да не би да не си сложил дифтунка на новият датчик и от там да идва проблема
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            не всичко е сложено както трябва... почвам да хващам гората вече с тая кошница :D а възможно ли е този въздух който влиза да е от евентуално съвсем лека пукната пита на радиатора ?(смисъл - някакво миниатюрно сълзене което не се забелязва в горната част на радиатора)или да е от радиаторчето на парнотопс: само тях не съм проверил (под проверка имам предвид да ги сваля и да ги надуя до 0,7 бара да видя дали ще има пропуск някаде?)

            Коментар


              #7
              Колега огледай внимателно радиаторчето на парното дали не съли от там и ако не си сигурен по добре го изолираи за пробата...
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                Колега,аз също съм с такова браво и при мен също не се включва перката,какво ли не сменях и аз и неще.Накрая си пуснах едно копче до 2-рата степен на перката и като видя загряване пускам перката.не е постоянно решение,но докато мине зимата,за да я разглобявам на спокойствие,върши работа.Ще следя темата,дано да се пребориме с проблема.

                Коментар


                  #9
                  При мен температурният датчик казва на компа температурата а компа през релета включва вентилатора(мареа 1,6) и понеже миналата година брах ядове се занимавах с тази част. Пред АБ има една кутия и там са релетата за 1 и 2 стапен на вентилатора. Да не би да ти е сходен проблема? А като обезвъздушиш включва ли перката?

                  Коментар


                    #10
                    обезвъздушавам колата сутринта, карам я цял ден (ходя на работа , на кафета ,нагоре надоло ) нямам проблеми , включва се перката и всичко е нормално.оставям я вечерта, на другия ден (сутринта или по обед я паля) оставям я на място да загрее до работна температура и не ми включва перката, защото вече има малко въздух точно при датчика за температура на радиатора.проблема ще е някакъв много дребен и много тънък , въпроса е да се хване от какво го прави....още няколко дена ще се занимавам с нея и я пускам да се продава,че ми писна...дори неможах да й се нарадвам, само дертове с тая кола...всичко и смених ремонта и направих и сега тоя малък дерт ми такова таковата на целия кеф....даже вече и желанието ми се уби да се занимавам с нея...досега съм сменил 23 коли и на такава простотия не се бях натъквал....

                    Коментар


                      #11
                      преди малко проверих радиаторчето на парното.на пластмасата (която се отвива за да се стигне до него) от вътрешна страна има вода/антифриз, не е много но ако я събера ще има около 100гр.интересното е ,че никъде нямам мокро по стелките или по мокета.може ли от там да виза въздух който да отива директно в най - горната точка на охладителната система(датчика на радиатора) и затова да не включва перката?

                      Коментар


                        #12
                        Да може.

                        Коментар


                          #13
                          skynetoper написа:
                          преди малко проверих радиаторчето на парното.на пластмасата (която се отвива за да се стигне до него) от вътрешна страна има вода/антифриз, не е много но ако я събера ще има около 100гр.интересното е ,че никъде нямам мокро по стелките или по мокета.може ли от там да виза въздух който да отива директно в най - горната точка на охладителната система(датчика на радиатора) и затова да не включва перката?
                          При мен кранчето на радиаторчето за парното течеше по малко, в следствие на което не ми се включваше перката. Напълно е възможно да е от това..
                          Fiat Coupe 2.0 16V

                          Коментар

                          Working...
                          X