Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 ТД 97 година - изчезнало парно и вдига температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    S_BANKOV написа:
    Да бе да обезвъдушава се сама, това да не е трабант? Или не била обезвъдушена като хората и е избила някъде/ радвай се че не е гарнитура/ или има незатегнато водно съединение някъде. дай малко по обща снимка на теча, и къв е тоя двигател с 9 литра антифриз, това да не е ГАЗ 53? Оправи си колата и я обезвудиши няма вариант да се обезвъдеши сама.
    Преди малко я връчих. Цитата му беше "Маминцето им и Фиати как ги мразя" след това каза ок довечера мини да си я вземеш Тази пробка се отваряла да се обездушава сама колата ама при мене останала отворена и сега щял да е смени.Относно антифриза пак го питах каза толкова изтече от нея като ти сменях водната помпа толкова и сипах после обратно същия и така за сегаСутринта имаше локва под колата докато е изтивала е текло от тая пробка ли какво е

    Коментар


      #32
      Ще ти дам една идея Що не се обадиш на Румен Хинчев във Разград и не го попиташ за сервиз, той ще те прати при правилния човек, а си е само на 30км от теб.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #33
        S_BANKOV написа:
        Ще ти дам една идея Що не се обадиш на Румен Хинчев във Разград и не го попиташ за сервиз, той ще те прати при правилния човек, а си е само на 30км от теб.
        Да вариант е само, че 500 лв дадох на този майстор и сега ще очаквам да си свърши работата до край.

        Коментар


          #34
          И кой беше този майстор дето мрази фиатите?
          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

          Коментар


            #35
            Незнам какво е направил майстора ти но по това което чета че сте върнали стария "антифиз" и това което виждам на снимките малко се плаша. Стария ти "антифиз" все едно е точен от някой гьол и прилича на тиня. Вземете я промиите тая система и налей АНТИФРИЗ а не тиня.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #36
              Искам да попитам за един радиатор, който не го знам за какво служи (мисля да не е за парното, но в форума чета че той се намира някъде под жабката на колата) под динамото има два маркуча който водят до него загряват се а като е мокро и студено се издига пара от там. Намира се до дясната гума.

              Коментар


                #37
                Радиатор- Климатик трябва да е , и по тези тръби би следвало да минава фреона за климатика!!

                Коментар


                  #38
                  milenskia написа:
                  Радиатор- Климатик трябва да е , и по тези тръби би следвало да минава фреона за климатика!!
                  Маркучите които се виждат под компресора за климатика ,не динамото са за масления радиатор който е точно пред дясна предна гума.ТД 100 има охлаждане на маслото както и термостат в тази система.Алтернатора на ТД 100 ,а и не само ами почти на всички двигатели при браво изобщо не го виждаш и по-добре да не ти се налага да го гледаш.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #39
                    Tornado написа:
                    milenskia написа:
                    Радиатор- Климатик трябва да е , и по тези тръби би следвало да минава фреона за климатика!!
                    Маркучите които се виждат под компресора за климатика ,не динамото са за масления радиатор който е точно пред дясна предна гума.ТД 100 има охлаждане на маслото както и термостат в тази система.Алтернатора на ТД 100 ,а и не само ами почти на всички двигатели при браво изобщо не го виждаш и по-добре да не ти се налага да го гледаш.
                    Значи това не ми е динамото което е на снимката аз си мислех, че е то.....а този радиатор за масло за какво е нали маслото се охлажда от антифриза който циркулира? Радиатора на климатика го знам той е пред радиатора на охладителната система отпред на решетката залепени са заедно и е малко по-малък. Тоя малкия маслен радиатор като сменям маслото обездушава ли се ? И така и така сме на теме масла на хидравликата маслото само съм долял един път 0.5 литра червено масло за скоростни кутии то сменя ли се на някакви километри как да го източа?

                    Коментар


                      #40
                      Двигател с турбина по-принцип си има охлаждане на маслото.Нищо не се обезвъздушава при смяната на масло на ДВГ.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #41
                        мамичката им фиати е нещо като абривиатура на некадърните майстори

                        Коментар


                          #42
                          Абе майстора направо си е прав.Моят ковчег през седмица го правя и що пари съм налял направо не ми се мисли.Може би единственото, което ме държи все още да не го запаля с 1 туба бензин е това, че е купен чисто нов преди 11 години за чанта с пари, а сега струва колкото чифт зимни гуми...

                          Коментар


                            #43
                            .

                            alexk написа:
                            Абе майстора направо си е прав.Моят ковчег през седмица го правя и що пари съм налял направо не ми се мисли.Може би единственото, което ме държи все още да не го запаля с 1 туба бензин е това, че е купен чисто нов преди 11 години за чанта с пари, а сега струва колкото чифт зимни гуми...
                            Колега,що говориш глупости.Няма лоша кола има лоша подръжка и калпави маистори.Познавам един които прави всичко ,но на сърце са му италиянските,познавам и друг за които Фиат не е кола,а ремонтира само Аудита и винаги има работа
                            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                            EX.Fiar Ritmo 105TC

                            Коментар


                              #44
                              Изчетох цялата тема и най-голямо впечатление ми направиха думите " тази пробка се отваря сама за обезвъздушаване" ... !!!! Тоя бой с лопатата докато върне 500-те лева и после табела , че е опасен за ФИАТ .
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар


                                #45
                                Няма кола която да не се чупи! Съгласен съм с колегата! Шефът ми си взе Range rover vogue na 5 хил. км. му се прееба турбото. Всичко е късмет добър майстор и читави части. Като последното все по - трудно се намира.Преди фиата съм карал рено пак съм правил то проблема е че са на по 15 години коли не че марката лоша няма лоша марка. Служебните ни са Дачия Сандеро нямал съм никога проблем с тази кола но си е подаржана от Булафто и е на 30 000 км. Така че новото си е ново ( изключвам само нова руска кола ).

                                Коментар

                                Working...
                                X