Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 ТД 97 година - изчезнало парно и вдига температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    robs написа:
    S_BANKOV написа:
    Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия пари
    Колега, радиатора на външния кръг му е студен. Както кара има парно и след малко почва да вдига температурата и парното спира.
    Ок, да си обезвъдуши колата като хората, а другото съм го казал защото е написъл че перката му се включва на 120градуса. Почти съм сигурен че помпата му е с метално витло на което няма какво да му се разлепи.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Дааам, тая седянка я напущам. Не пише за градуси момчето , а с колко км. е карал и къде е била стрелката на температурата по деленията. Аз съм виждал и с метални и с пластмасови перки.
      Marea TD100

      Коментар


        #18
        Искам да попитам дали има някакви филтри купе колата (има климатик, не работи от години но има) защото се постопли и от вчера има много неприятна миризма в купето. Отидох измих я вътре хубаво ( не че цяла зима не съм я мил) парфюмирах я и тази сутрин като влязох пак мирише на абортирали язовци .... Вторник нали я вкарвам на ремонт поне ако има филтър или там нещо за смяна да го сменя.

        Коментар


          #19
          кола

          Има филтър за климатика над клапата вътре/външен въздух Като махнеш чистачката и кората надигнеш и се вижда почисти и мястото там около него нещо такова еhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3774
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Тая тема с много офф .. Към автора, според симптомите има два варианта. Първия е запушване, някъде около термостата. Втория е по -лошия, и по-вероятния според мен, има въздух в системата. Как стои нивото на антифриза?
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #21
              Здравейте,днеска колата вече е оправена. Проблема беше в водна помпа която се беше счупила на две от вала.И така покрай нея се оказа, че агренажния е на конци две от ролките стягат едната най-долу която е свири странно и зъбите са износени, обтягъщата ролка е леш паразитната и тя на пистовия ремък и така ...... След 500 лв. ремонт нещата са добре вече

              Коментар


                #22
                Сори колега, но те подготвих.Добре, че колата е в движение, но парите са доста. Дано майстора ти е дал някаква гаранция.Наслаждавай се на италианския гении!!!П.С. Ти не ми ли каза, че скоро си сменял ангренажа???
                Marea TD100

                Коментар


                  #23
                  robs написа:
                  Сори колега, но те подготвих.Добре, че колата е в движение, но парите са доста. Дано майстора ти е дал някаква гаранция.Наслаждавай се на италианския гении!!!П.С. Ти не ми ли каза, че скоро си сменял ангренажа???
                  Агренажа е сменян от мой колега колата беше негова и преди 4 години някъде сменен и 35 40 К ...... Не знам защо е толкова лошо състоянието, но и без да разбирам си личи, че е амортизиран и то най-вече ролките сякаш. Имаше една от тях която на ръка едвам я врътках. А друга беше като крачетало като я завъртиш. Другото по двигателя ми замери даже компресията в цилиндрите и такива неща каза, че всичко е ОК даже се учуди как за италиански двигател още не е тръгнал от някъде масло да сълзи. Остана само една ролка голяма на пистовия ремък вика напукана е ако искаш и нея ама била към 130 лв. викам не не то и аз се напуках вече целия ама ..... И нея е оставих след няколко месеца ще я сменя. И така имам вече парно чакам само зимата :P

                  Коментар


                    #24
                    robs написа:
                    Ако не е тайна какъв ангренажен комплект сложи?А ремъка си е заминал щото тариката преди теб не е сменил ролките.
                    Колегата е платил за смяна на всичко а какво са сменили ..... Каза ми марките на всичко, но не запомних нищо само, че помпата е немска и с алуминиева турбинка.Утре отивам да я взема колата и да я платя от фактурата ще препиша марките. Днеска като ходих ми каза, че имам и скъсан маншон дали да го правел то на толкова пари дали ще дам и 12 лв. за маншон вече ми е се едно и му казах да го смени, че всъщност утре ще я прибера.

                    Коментар


                      #25
                      То ясно, че ще смениш маншона. Иначе ще сменяш каре.Може ролките да са били менте. Пазара е пълен с боклуци уж правени в европа.Само да ти кажа, че в "Ауто Италия" новият съединител за ТД100 е 360лв., а рециклирания 700лв.На мен тва ми говори, че и оригиналния афтърмаркет е нискокачествен китаец.
                      Marea TD100

                      Коментар


                        #26
                        robs написа:
                        То ясно, че ще смениш маншона. Иначе ще сменяш каре.Може ролките да са били менте. Пазара е пълен с боклуци уж правени в европа.
                        Всичко е вече е така... Гледам в сервиза на тоя едно Волво чака ред викам а те нали не се чупеха тези а майстора са смее чупят се вика ся всичко се чупи не е като преди. И така шведите правят само камиони другото КИТАЙ вече и аз се чудя не съм ли китайче ...

                        Коментар


                          #27
                          KPSS написа:
                          Здравейте,днеска колата вече е оправена. Проблема беше в водна помпа която се беше счупила на две от вала.И така покрай нея се оказа, че агренажния е на конци две от ролките стягат едната най-долу която е свири странно и зъбите са износени, обтягъщата ролка е леш паразитната и тя на пистовия ремък и така ...... След 500 лв. ремонт нещата са добре вече
                          500 лв. за части + ремонт Ремък ,две ролки и водна помпа.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Мъките ми започват от начало.... Днеска реших да си вдигна капака да видя аз как е положението, отварям и гледам в казанчето за антифриза няма нииииикой ... половин пръст на дъното. Като я взех от ремонта даже беше малко над макса.Звъня аз на майстора казвам му така и така какво да правя сипвай вика няма страшно ( а мене от няма страшно, най-много ме е страх) в багажника имах антифриз концетрат -60 половинка сипах я запалих мотора и направо гледам гъ-гъл всичко отиде на долу и се изпразни пак. Звъня му слагай вика още тя е 9 литра системата няма страшно.Имах 1 литър дестилирана вода (купешка е бях взел за акумулатора да доливам зимата като зареждам) сипах и нея минах 5 - 6 километра пак на дъното отиде ама този път на 2 пръста от него.От Кауфланд взех още 1 литър сипвам карам парното ще се сваря в колата нормално вдига температура, отваря кръговете, перките се пуснаха на едно място като я форсирах се пуснаха и двете перки всичко е ОК като изключим, че все антифриз няма гледам за течове на едно място има едно като пробка ( снимал съм го ще ги кача снимките) и от там излизат мехурчета и антифриз....... викам обездушава се сигурно какво, обаче неспира и тече свърши ми и този литър антифриз 30 километра по околовръстното бръмчах и накрая се пребрах... Моля Ви помагайте, че не знам какво да я правя.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Ето още няколко снимки
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #30
                                Да бе да обезвъдушава се сама, това да не е трабант? Или не била обезвъдушена като хората и е избила някъде/ радвай се че не е гарнитура/ или има незатегнато водно съединение някъде. дай малко по обща снимка на теча, и къв е тоя двигател с 9 литра антифриз, това да не е ГАЗ 53? Оправи си колата и я обезвудиши няма вариант да се обезвъдеши сама.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X