От 2 дена започна проблема с изчезването на парното духа студено не зависимо колко съм завъртял индикатора ( по принцип седи на макс).Колата започна и да вдига температура сега докато се прибера от работа и отива стрелката 1 - 2 деления над белязката. Термостата е сменен преди година с нов оригинален( не сме слагали байпас с термо на Рено) преди това беше непрекъснато отворен и колата не загряваше. След смяната всичко беше наред и лятото на големите жеги съм нямал грижи до преди два дена когато просто изчезна парното и започнаха аномалиите. На 2 - ра 3 - та из задръстванията се дига над белязката, а тя така е правила само като съм я ръчкал преди и то много за да дигне такава температура. Обезвъздуших системата сякаш се оправи за малко, но после пак го направи този номер. Купих си капачка за казанчето защото си мислех да не е от нея и пак обезвъздуших, но нямаше ефект.Нямам загуби на антифриз нито сега нито преди маслото ми е бистро, няма течове, термостата отваря и затваря нормално, перките се включват сякаш една идея по - късно от обикновено, но .... не съм сигорен. Мисля си дали не е водна помпа не е сменяна за 15 г и 240 000 км.или от някъде да влиза въздух в системата..... Маркучите са нормални мекички не са се одървили. Някой ако може да помага.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9 ТД 97 година - изчезнало парно и вдига температура
Collapse
X
-
robs написа:KPSS написа:Колата е: фиат браво 1.9 ТД 90 коня софт мотора 97’година
Коментар
-
KPSS написа:П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:KPSS написа:П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Обезвъздуши ли като е загряла кола и като парното е пуснато на 6
Коментар
-
Благодаря Ви за отговорите. Макар и да не сте виждали колата в много случай тука се дават по - добри диагнози от колкото при някой "майстор".За съжаление караме стари коли с проблеми и хора като вас помагат много. Да и аз все повече се насочвам към помпа след 200 лв. и смяната и ще видя дали съм прав. Някой ще ми каже ли марка в момента дилемата е 79 лв. Италианска срещу 71 лв. за Френска.Днеска карах сутринта градско и колата се държеше перфектно незагря парно има, но като я изкарах извън града и дигнах 100 на 5 почна да дига температура и изчезна парното докарах я до средата на белязката и червеното( даже по - към червеното беше) и спрях дигнах капака перките не работят и маркуча който влиза в радиатора е горещ а този дето излиза е студен и радиатора беше студен само горе съвсем леко беше почнал да загрява.Преди колата като стигнеше белязката целия радиатор беше горещ.Че да не е тоз термостат да не отваря напълно или не може или е отворил или не има ли такова нещо като малко отворен??? Другото което си мисля да не се е затлачил радиатора ..... Ходих при един майстор тука хвалят го вика Вторник ела се едно при доктор Чирков съм я записал.... тез хора се работа имат се внимание не могат да ти обърнат и така като я оставя ще пиша ако реши проблема и какво е било.
Коментар
-
Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия париКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия пари
Коментар
-
S_BANKOV написа:Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия париMarea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар