Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 ТД 97 година - изчезнало парно и вдига температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.9 ТД 97 година - изчезнало парно и вдига температура

    От 2 дена започна проблема с изчезването на парното духа студено не зависимо колко съм завъртял индикатора ( по принцип седи на макс).Колата започна и да вдига температура сега докато се прибера от работа и отива стрелката 1 - 2 деления над белязката. Термостата е сменен преди година с нов оригинален( не сме слагали байпас с термо на Рено) преди това беше непрекъснато отворен и колата не загряваше. След смяната всичко беше наред и лятото на големите жеги съм нямал грижи до преди два дена когато просто изчезна парното и започнаха аномалиите. На 2 - ра 3 - та из задръстванията се дига над белязката, а тя така е правила само като съм я ръчкал преди и то много за да дигне такава температура. Обезвъздуших системата сякаш се оправи за малко, но после пак го направи този номер. Купих си капачка за казанчето защото си мислех да не е от нея и пак обезвъздуших, но нямаше ефект.Нямам загуби на антифриз нито сега нито преди маслото ми е бистро, няма течове, термостата отваря и затваря нормално, перките се включват сякаш една идея по - късно от обикновено, но .... не съм сигорен. Мисля си дали не е водна помпа не е сменяна за 15 г и 240 000 км.или от някъде да влиза въздух в системата..... Маркучите са нормални мекички не са се одървили. Някой ако може да помага.....

    #2
    Прилича на повредена водна помпа.
    Marea TD100

    Коментар


      #3
      Колата е: фиат браво 1.9 ТД 90 коня софт мотора 97’година

      Коментар


        #4
        KPSS написа:
        Колата е: фиат браво 1.9 ТД 90 коня софт мотора 97’година
        TD Soft 75 к.с. ли имаш предвид?Късно видях заглавието на темата, но го видях. Хихихи
        Marea TD100

        Коментар


          #5
          robs написа:
          KPSS написа:
          Колата е: фиат браво 1.9 ТД 90 коня софт мотора 97’година
          TD Soft 75 к.с. ли имаш предвид?Късно видях заглавието на темата, но го видях. Хихихи
          Колега 90 к.с. ако има значение въобще. Ей сега си направих експеримент имах ходене до жп гарата която е на 5 км. от вкъщи и карах с 40 - 50 стрелката не отлепи! на жп гарата седях 5 мин на ход ( не че имам парно да ме топли) и след това тръгнах на обратно то е един хубав път после голям байр към 2 км. да е знам ли и там от 1 ва я изрязах до 150 на 4- та скорост и после спрях на светофара. Почти колкото ми наемаше километража с това темпо се вдигаше и температурата на двигателя на 120 беше на резката където вече се включва перката а на 150 беше по средата между резката и червената зона. После карах така по - бързо до вкъщи спрях и веднага дигнах капака. Като пипнах маркуча за големия кръг беше горещ а радиатора студен там където маркуча на големия кръг влиза в радиатора започва да се загрява малко и самият радиатор, но като цяло питата беше студена, както и изходния от радиатора маркуч. Какво мислите дали помпата не се е натрошила и сега няма кой да ми върти кръговете....... П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.

          Коментар


            #6
            KPSS написа:
            П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.
            Не знам защо твърдиш ,че браво 1,9 ТД Soft е 90 к.с. ,но както и да е.Нормалната цена на тази помпа която е два модела и се търси по номер на двигател е предполагам около 50-55 лв.Желателно е да намериш точно от къде е проблема за да бе наливаш средства за лудо.Може термостат да заяжда ,водна помпа с превъртяла турбинка или натрошена ,гарнитура глава което дано не е.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              KPSS написа:
              П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.
              Не знам защо твърдиш ,че браво 1,9 ТД Soft е 90 к.с. ,но както и да е.Нормалната цена на тази помпа която е два модела и се търси по номер на двигател е предполагам около 50-55 лв.
              Сега проверих да 55 KW и е 75 к.с. извинявай за грешката просто върви като за 90 :P Предложиха ми Италианска на 79 лв. и Френска на 71 лв. valeo какво да избера и защо каза 2 модела как 2 ? Труда е 100 лв. за смяна на помпата това ок ли е като цена ( то си е голямо разглобяване де .....) има ли начин да съм сигурен, че е помпа защото ако дам 200 лв. и не се оправи ще ми е тегаво нищо, че ще се радвам на новата си помпичка някак няма да съм щастлив

              Коментар


                #8
                кола

                Обезвъздуши ли като е загряла кола и като парното е пуснато на 6
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Обезвъздуши ли като е загряла кола и като парното е пуснато на 6
                  Да обезвъздушиха я пред мен в един от сервизите където я закарах. Или съм запушен или помпа... Прозорците се запотяват сега яко май е нормално като духа студено? Въпреки, че на служебната тойота като дам да издуха прозорците пуска ми автоматично и климатика с студена струя ги обдухва. То днеска цял ден сняг вали може и от това да се потят толкова.

                  Коментар


                    #10
                    Предположих, че е водна помпа, защото покрива симптомите на ту зацепваща ту незацепваща перка.За да си сигурен дали е от нея трябва да я свалиш. Понякога пластмасовата перка се разлепя. Не се сещам какво друго може да е.....Поздрави!!!
                    Прикачени файлове
                    Marea TD100

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Обезвъздуши ли като е загряла кола и като парното е пуснато на 6
                      Няма значение дали парното е на 6 или дали изобщо е пуснато. На радиатора няма кранче.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря Ви за отговорите. Макар и да не сте виждали колата в много случай тука се дават по - добри диагнози от колкото при някой "майстор".За съжаление караме стари коли с проблеми и хора като вас помагат много. Да и аз все повече се насочвам към помпа след 200 лв. и смяната и ще видя дали съм прав. Някой ще ми каже ли марка в момента дилемата е 79 лв. Италианска срещу 71 лв. за Френска.Днеска карах сутринта градско и колата се държеше перфектно незагря парно има, но като я изкарах извън града и дигнах 100 на 5 почна да дига температура и изчезна парното докарах я до средата на белязката и червеното( даже по - към червеното беше) и спрях дигнах капака перките не работят и маркуча който влиза в радиатора е горещ а този дето излиза е студен и радиатора беше студен само горе съвсем леко беше почнал да загрява.Преди колата като стигнеше белязката целия радиатор беше горещ.Че да не е тоз термостат да не отваря напълно или не може или е отворил или не има ли такова нещо като малко отворен??? Другото което си мисля да не се е затлачил радиатора ..... Ходих при един майстор тука хвалят го вика Вторник ела се едно при доктор Чирков съм я записал.... тез хора се работа имат се внимание не могат да ти обърнат и така като я оставя ще пиша ако реши проблема и какво е било.

                        Коментар


                          #13
                          Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия пари
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия пари
                            Той майстора като я гледа вчера пипа я там чука, души я за единия маркуч докато почна да църка там нещо. Вика момче двигателя нищо му няма или е помпа или е затлачена нещо, ама първо вика ще я продухаме ще ти сменя датчиците и после ще видим помпата. То тези датчици са на 15 год. и да не е от тях нищо, че сме ги сменили. Аз го погледнах жално и затова ме успокой с репликата : Те не са скъпи!

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия пари
                              Колега, радиатора на външния кръг му е студен. Както кара има парно и след малко почва да вдига температурата и парното спира.
                              Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X