Имам един проблем и не знам от къде идва. Доста често когато сляза долу при колата си, стъклата ми са запотени. Трябва да ги трия с една кърпа и предното и страничните. Другият проблем по-сериозният е, че когато карам нощем и сме и повече хора примерно, през 5 минути ми се налага да трия стъклата страничните. Ако го изтриеш с ръка, направо цялата ми ръка капе вода от нея. Говори ме за отвътре, разбира се. И с парно и без парно, тоя проблем си го има. Пускам парното на макс да духа и да бие в стъклата и никакъв ефект. Това не би трябвало да е нормално. Имам и онова копче до климатика, дето със стрелката из цялата кола, демек да върти навсякъде, но това идва с климатика, нали, нема да е добре да го пускам него с партното примерно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запотени стъкла?
Collapse
X
-
Уф, така съм го написал, направо съм за бисерите Точно така, когато е пуснато копчето, рециркулира наличният въздух в купето. Когато е изключен вкарва свеж въздух от вън. Копчето на клапата няма нищо общо с копчето на климатика. Работят отделно. Във влажни дни, хубаво е клапата да е отворена, и климатика да е пуснат, ако температурите го позволяват. Климатика ще "обере" влагата. Лятото със затворена клапа, климатика работи по-добре, защото охлажда вече охладеният въздух.
Коментар
-
Клапата винаги трябва да е отворена. Може да се затоври за малко в тунел, зад камион, или за по-бързо загряване/изстиване на купето. След тези случаи - трябва да се отвори (копчето да се изключи). Ако трябваше да се отваря само в някои случаи, щеше да е обратно - постоянно да е затворена, а като натиснеш копчето - светва лампата и клапата се отваря. То и копчето за това свети - за да те предупреди, че е е затворена, а не обратно.
Коментар
-
Малко извън темата... но малко.Има един стар трик с веро или течен сапун. Намазва се стъклото с много тънък филм (иначе вечер, на фарове, се виждат разни ореоли ) само течен сапун, без вода. Стъклото се мокри, но не се изпотява и остава прозрачно. Не мога да кажа че е много ефективно и трайно решение, но върши работа.Който не вярва, да пробва първо с огледалото в банятаFiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
Ситуацията каква стана при мен. Тръгвам да отварям филтъра на купето, ако не се лъжа, че така се нарича. Отварям аз там капака за филтъра, какво да видя, няма филтър и там има някаква клапа дето беше затворена. Пускам аз онова до климатика - копчето с колата, клапата не мърда, чуквам клапата с пръст, тя започва да се движи нагоре, надолу, накратко излиза, че не ми работи механизама там или кв’от е, както би трябвало. Накрая купих един филтър за 22 лева оставих отворена клапата и затворих нещата. Да не споменавам, че и едното пластмасово оплатнение на стъклото вече неще да прилепне като хората, като че ли строших някоя шипка, та не е сложено като хората и сега седи малко нагоре. Абе, мизерия. ;/Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Ами то този проблем и решението му са обсъждани стотици пъти във форума... Изпотени стъкла и развалена клапа са като дупе и гащи. Ползвайте я тая търсачка, не хапе. Застопори клапата с няква пръчка или нещо подобно, да е напълно отворена. Внимавай да не е нещ, което може да падне и да разбие вентилатора. А пластмасите пъка защо си свалял?
Коментар
-
кола
Може да сложиш филтър за климатик има ли поне стойка за него Остави е отворенаВижда се като от долу се свали перката_ моторчето на парнотоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=666745виж долу под радяторчето на парното при Аербег централата да не е мокро
Коментар
-
Защото при мен имаше един лек правоъгълен отвор да сложиш тъпият филтър, а нямаше как да го мушна като хората въобще. Беше под ъгъл и не идваше никак, та взех махнах лявата пластмаса на стъклото и после някаква друга над местото на филтъра с някакъв найлон зад нея. Тоя найлон въобще не можах да го сложа както трябва ама го набутах някак там. Та стопарисах клапата отворена, без да подлагам нищо. Просто пуснах копчето тя взе, че започна да работи по магия и я спрех, когато отидох да я видя как е спряла, беше отворена. Сложих си филтъра и върнах всички пастмаси на място, но не излязоха никак добре. Предполагам това е цялата цака сега и да се надявам, че няма да прави влага вътре. Тази калапа може ли да се оправи някак, на пролет да хвана да бръкна там нещо да направя? Тя клапата нали не се движи, когато пусна парното? Само когато цъкна копчето с колата на него? Забравих да кажа, че чистих и онези дупки дето да се стича водата. Направо кал имах, затова доста пластмаси свалих.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар