Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запотени стъкла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запотени стъкла?

    Имам един проблем и не знам от къде идва. Доста често когато сляза долу при колата си, стъклата ми са запотени. Трябва да ги трия с една кърпа и предното и страничните. Другият проблем по-сериозният е, че когато карам нощем и сме и повече хора примерно, през 5 минути ми се налага да трия стъклата страничните. Ако го изтриеш с ръка, направо цялата ми ръка капе вода от нея. Говори ме за отвътре, разбира се. И с парно и без парно, тоя проблем си го има. Пускам парното на макс да духа и да бие в стъклата и никакъв ефект. Това не би трябвало да е нормално. Имам и онова копче до климатика, дето със стрелката из цялата кола, демек да върти навсякъде, но това идва с климатика, нали, нема да е добре да го пускам него с партното примерно.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    отвори си клапата на климатика, смени си поленовия филтър, почисти си клапата в багажника и провери за петна от течове все пак, парно, лайсни, стъкла.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Това копче до климатика, не е за да върти въздуха из цялата кола. Това е клапата външен/вътрешен въздух. Направи това което е казал Банков. Писано е много за този проблем, ползвай търсачката.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        Виж две теми под твоята!
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #5
          Ще го пробвам. Това копче какво викаш, че е? Аз си мислех, че е просто да върти въздуха в цялата кола? Какво прави по-точно, ако може с подробно обяснение.
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            Уф, така съм го написал, направо съм за бисерите Точно така, когато е пуснато копчето, рециркулира наличният въздух в купето. Когато е изключен вкарва свеж въздух от вън. Копчето на клапата няма нищо общо с копчето на климатика. Работят отделно. Във влажни дни, хубаво е клапата да е отворена, и климатика да е пуснат, ако температурите го позволяват. Климатика ще "обере" влагата. Лятото със затворена клапа, климатика работи по-добре, защото охлажда вече охладеният въздух.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Клапата винаги трябва да е отворена. Може да се затоври за малко в тунел, зад камион, или за по-бързо загряване/изстиване на купето. След тези случаи - трябва да се отвори (копчето да се изключи). Ако трябваше да се отваря само в някои случаи, щеше да е обратно - постоянно да е затворена, а като натиснеш копчето - светва лампата и клапата се отваря. То и копчето за това свети - за да те предупреди, че е е затворена, а не обратно.

              Коментар


                #8
                Демек той затваря клапата, когато копчето свети, когато не, си е отворена. Ясно. Само трябва да скивам защо става такова запотяване в колата ми. Невъзможно е да се кара, ще блъсна някой.
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  Малко извън темата... но малко.Има един стар трик с веро или течен сапун. Намазва се стъклото с много тънък филм (иначе вечер, на фарове, се виждат разни ореоли ) само течен сапун, без вода. Стъклото се мокри, но не се изпотява и остава прозрачно. Не мога да кажа че е много ефективно и трайно решение, но върши работа.Който не вярва, да пробва първо с огледалото в банята
                  Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                  Коментар


                    #10
                    Ситуацията каква стана при мен. Тръгвам да отварям филтъра на купето, ако не се лъжа, че така се нарича. Отварям аз там капака за филтъра, какво да видя, няма филтър и там има някаква клапа дето беше затворена. Пускам аз онова до климатика - копчето с колата, клапата не мърда, чуквам клапата с пръст, тя започва да се движи нагоре, надолу, накратко излиза, че не ми работи механизама там или кв’от е, както би трябвало. Накрая купих един филтър за 22 лева оставих отворена клапата и затворих нещата. Да не споменавам, че и едното пластмасово оплатнение на стъклото вече неще да прилепне като хората, като че ли строших някоя шипка, та не е сложено като хората и сега седи малко нагоре. Абе, мизерия. ;/
                    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                    Коментар


                      #11
                      Ами то този проблем и решението му са обсъждани стотици пъти във форума... Изпотени стъкла и развалена клапа са като дупе и гащи. Ползвайте я тая търсачка, не хапе. Застопори клапата с няква пръчка или нещо подобно, да е напълно отворена. Внимавай да не е нещ, което може да падне и да разбие вентилатора. А пластмасите пъка защо си свалял?

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Може да сложиш филтър за климатик има ли поне стойка за него Остави е отворенаВижда се като от долу се свали перката_ моторчето на парнотоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=666745виж долу под радяторчето на парното при Аербег централата да не е мокро
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Защото при мен имаше един лек правоъгълен отвор да сложиш тъпият филтър, а нямаше как да го мушна като хората въобще. Беше под ъгъл и не идваше никак, та взех махнах лявата пластмаса на стъклото и после някаква друга над местото на филтъра с някакъв найлон зад нея. Тоя найлон въобще не можах да го сложа както трябва ама го набутах някак там. Та стопарисах клапата отворена, без да подлагам нищо. Просто пуснах копчето тя взе, че започна да работи по магия и я спрех, когато отидох да я видя как е спряла, беше отворена. Сложих си филтъра и върнах всички пастмаси на място, но не излязоха никак добре. Предполагам това е цялата цака сега и да се надявам, че няма да прави влага вътре. Тази калапа може ли да се оправи някак, на пролет да хвана да бръкна там нещо да направя? Тя клапата нали не се движи, когато пусна парното? Само когато цъкна копчето с колата на него? Забравих да кажа, че чистих и онези дупки дето да се стича водата. Направо кал имах, затова доста пластмаси свалих.
                          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Като се запоти пускаш парното на 6 към стъкрлото и се оправя
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Така си мислиш ти. Не знаеш за какво ти говоря, затова викаш да пускам парното. Няма спасение от онова запотяване с парно на макс не изчезва. Сега ще се надявам с тая клапа да е наред всичко.
                              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                              Коментар

                              Working...
                              X