Здравейте колеги.Първо да се извиня ,ако не съм уцелил раздела,но се колебаех между сегашния и този за охлаждането и отоплението.Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 .Ако съм съгрешил,моля да ми се премести темата без бой По същество-едно приятелче наскоро си купи Стило 1.9jtd 16V 140 кончета.Оплака ми се,че не загрявала,по инерция изстивала и т.н класически симптоми на термостат-пътник.Онзи ден половината ми беше свободен и се хванах да му присадя термостат от Рено 5.Одеве ми се обади да ми каже,че пак положението е същото-от Студентски до Люлин едвам е вдигнала температура,по надолнище изстива и парното намалява чувствително.Термостата лично го топих във вода преди и след монтажа-отваря си когато трябва.След като го монтирах ,на "сухия" тест в гаража се държеше пак както трябва-отваря след като подмине с малко средната черта,стрелката спада с милимунда под средната черта и си седи там.После повъртях насам-натам из Софето спирайки честичко за пипане на маркуча-преди да стигне средата не отваря,а пак бавно загрява,дори и със затворен термостат.Сега се чудя аджеба,защо продължава да не загрява дори и със изправен термостат?.От всичките ми познати ,които карат дърти дизеляци съм установил,че сгряват бавно ,но сгреят ли...парно като за сибир и се сетих по тоя повод,че на по-новите за тая цел слагат подгрев на антифриза и първия ми заподозрян беше той,но сега ровейки из форума разбирам,че няма Стило с подгрев на антифриза,освен редки бройки произведени за студените страни .Втората ми мисъл беше,да не лъже стрелката респективно датчика,но и там греда-парното почвало да духа по-студен въздух ,като падне стрелката и съответно по-топъл като се вдигне,което също я изключва като заподозрян.И така,на какво може да се дължи това недозагряване ,при положение ,че термостата е читав,няма подгрев който да се прецака и изключваме температурен датчик ,като заподозрян? Благодаря предварително.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със загряването на Стило,сменен термостат.
Collapse
X
-
Здравей колега,преди 2 седмици имах същия проблем и подходих по абсолютно същия начин като теб - термостат от Рено 5 на 86 градуса. Аз го сложих в маркуча точно след оригиналния термостат като острото гледа към термостата и съответно проблемът ми се реши. Колата си загрява доста бързо и стрелката се лепва посредата. Споделям с теб, за да сравниш на същото място ли си го сложил и да не си объркал посоката. Стило 115 к.с.Fiat Stilo 115 h.p. 2004
Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.
-
u_bo
-
Термостата трябва да отваря съвсем малко колкото да подържа нормална температура.Ако в началото отвори до край то все едно го няма,затова и колата не може да загрее.Единствената причина един автомобил да не може да загрее е термостата,други причини няма.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Термостата е Sasic от Stars94.За мойта бангия и тая на жената винаги от там си пазарувам (аз съм от френската "секта" ) и до сега на скапан чарк не съм попаднал.Аз също съм с такъв термостат от бая време и нямам проблеми.ilko-gd,като казвам подминаване имам предвид съвсем малко.За нагледност-http://imageshack.us/photo/my-images/21/04112009406.jpg/Когато стрелката подмине с 2-3 милиметра вертикалната черта на знака на термометъра, почва да топли маркуча лека-полека,преди това е кокал.Ампулката естествено ,че я обърнах към двигателя .Също така обезвъздуших,след цялата галимация,забравих да спомена.FGRC-отваря и затваря плавно.Като го варих контролно след като го намушках (проверката е висша форма на доверие),като го натопих във вряща вода отвори напълно.После периодично през няколко секунди надувах от другия край на маркуча и се усещаше,че почва да притваря колкото повече седи и накрая затвори напълно.Докато въртях пробни кръгчета,след като видях че загрява бавно слизах 100 пъти да барам маркучите и все си бяха ледени и двата,което идва да рече,че вода през големия радиатор не циркулира и въпреки това загрява бавно
Коментар
-
Сложи ли на термостата скоба за водно съединение, може да се е разместил и да пропуска. Иначе като цяло Стилака си загрява бавно, но при изправен термостат, щом вдигне температура до средата и не мърда. Аз съм също с такъв за Рено 5 само, че Вернет на 86 градуса и нямам никакви проблеми.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
showMANiak написа:Да,сложих.И да-като я карах аз,като сгря до нормална температура т.е средното деление,повече не мръдна от там,без значение как карах,но докато стигне до нея ги прави тия пакости...FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар