Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със загряването на Стило,сменен термостат.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със загряването на Стило,сменен термостат.

    Здравейте колеги.Първо да се извиня ,ако не съм уцелил раздела,но се колебаех между сегашния и този за охлаждането и отоплението.Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 .Ако съм съгрешил,моля да ми се премести темата без бой По същество-едно приятелче наскоро си купи Стило 1.9jtd 16V 140 кончета.Оплака ми се,че не загрявала,по инерция изстивала и т.н класически симптоми на термостат-пътник.Онзи ден половината ми беше свободен и се хванах да му присадя термостат от Рено 5.Одеве ми се обади да ми каже,че пак положението е същото-от Студентски до Люлин едвам е вдигнала температура,по надолнище изстива и парното намалява чувствително.Термостата лично го топих във вода преди и след монтажа-отваря си когато трябва.След като го монтирах ,на "сухия" тест в гаража се държеше пак както трябва-отваря след като подмине с малко средната черта,стрелката спада с милимунда под средната черта и си седи там.После повъртях насам-натам из Софето спирайки честичко за пипане на маркуча-преди да стигне средата не отваря,а пак бавно загрява,дори и със затворен термостат.Сега се чудя аджеба,защо продължава да не загрява дори и със изправен термостат?.От всичките ми познати ,които карат дърти дизеляци съм установил,че сгряват бавно ,но сгреят ли...парно като за сибир и се сетих по тоя повод,че на по-новите за тая цел слагат подгрев на антифриза и първия ми заподозрян беше той,но сега ровейки из форума разбирам,че няма Стило с подгрев на антифриза,освен редки бройки произведени за студените страни .Втората ми мисъл беше,да не лъже стрелката респективно датчика,но и там греда-парното почвало да духа по-студен въздух ,като падне стрелката и съответно по-топъл като се вдигне,което също я изключва като заподозрян.И така,на какво може да се дължи това недозагряване ,при положение ,че термостата е читав,няма подгрев който да се прецака и изключваме температурен датчик ,като заподозрян? Благодаря предварително.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Здравей колега,преди 2 седмици имах същия проблем и подходих по абсолютно същия начин като теб - термостат от Рено 5 на 86 градуса. Аз го сложих в маркуча точно след оригиналния термостат като острото гледа към термостата и съответно проблемът ми се реши. Колата си загрява доста бързо и стрелката се лепва посредата. Споделям с теб, за да сравниш на същото място ли си го сложил и да не си объркал посоката. Стило 115 к.с.
    Fiat Stilo 115 h.p. 2004
    Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.

    Коментар


      #3
      Да на същото място (то и като се позамислиш,няма къде другаде да го сложиш :D ) и с ампулката напред.Маркуча е леден докато не подмине средната черта,след това отваря термостата и стопля,ама кел файда

      Коментар


        #4
        да си смени радиатора на парното.

        Коментар


          #5
          Да ви кажа, че много зависи от самия термостат. Behr не става.

          Коментар


            #6
            Това подминаване на средата от стрелката не ми харесва. Нещо не сте направили както трябва. Ампулката на термостата се слага към двигателя.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Термостата трябва да отваря съвсем малко колкото да подържа нормална температура.Ако в началото отвори до край то все едно го няма,затова и колата не може да загрее.Единствената причина един автомобил да не може да загрее е термостата,други причини няма.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                колеги аз също съм с термостат от рено 5 не загрява особенно бързо това стило и все ме навежда на мисълта да си купя кора под двг на колегата бмвето за около 3-4 мин на място излиза от синия сектор и все си мисля да си взема кора мисля че ше загрява доста по бързо
                STILO JTD

                Коментар


                  #9
                  Термостата е Sasic от Stars94.За мойта бангия и тая на жената винаги от там си пазарувам (аз съм от френската "секта" ) и до сега на скапан чарк не съм попаднал.Аз също съм с такъв термостат от бая време и нямам проблеми.ilko-gd,като казвам подминаване имам предвид съвсем малко.За нагледност-http://imageshack.us/photo/my-images/21/04112009406.jpg/Когато стрелката подмине с 2-3 милиметра вертикалната черта на знака на термометъра, почва да топли маркуча лека-полека,преди това е кокал.Ампулката естествено ,че я обърнах към двигателя .Също така обезвъздуших,след цялата галимация,забравих да спомена.FGRC-отваря и затваря плавно.Като го варих контролно след като го намушках (проверката е висша форма на доверие),като го натопих във вряща вода отвори напълно.После периодично през няколко секунди надувах от другия край на маркуча и се усещаше,че почва да притваря колкото повече седи и накрая затвори напълно.Докато въртях пробни кръгчета,след като видях че загрява бавно слизах 100 пъти да барам маркучите и все си бяха ледени и двата,което идва да рече,че вода през големия радиатор не циркулира и въпреки това загрява бавно

                  Коментар


                    #10
                    Сложи ли на термостата скоба за водно съединение, може да се е разместил и да пропуска. Иначе като цяло Стилака си загрява бавно, но при изправен термостат, щом вдигне температура до средата и не мърда. Аз съм също с такъв за Рено 5 само, че Вернет на 86 градуса и нямам никакви проблеми.
                    FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                    Коментар


                      #11
                      Да,сложих.И да-като я карах аз,като сгря до нормална температура т.е средното деление,повече не мръдна от там,без значение как карах,но докато стигне до нея ги прави тия пакости...

                      Коментар


                        #12
                        showMANiak написа:
                        Да,сложих.И да-като я карах аз,като сгря до нормална температура т.е средното деление,повече не мръдна от там,без значение как карах,но докато стигне до нея ги прави тия пакости...
                        Е значи всичко си е ОК. Какво му мислиш повече. На място няма как да загрее на празен ход, трябва да я даржиш на 2500 и то бая време. В движение ако не я зориш - също загрява бавно - може и 10 км в зависимост от околната температура и натоварването на двигателя.
                        FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                        Коментар


                          #13
                          Е не е нормално от София до Дупница да не може да отвори термостата,т.е да не стигне средата,колкото и да го мисля

                          Коментар


                            #14
                            showMANiak написа:
                            Е не е нормално от София до Дупница да не може да отвори термостата,т.е да не стигне средата,колкото и да го мисля
                            Това вече не е нормално да
                            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                            Коментар


                              #15
                              А логика няма,при положение ,че термостата не отваря преди средата .Изобщо шах с пешката.От 5 години все съм заровен под капака на мойта или нечия друга кола (преработки,ремонти) и за сефте виждам толкова упорито незагряващо животно.

                              Коментар

                              Working...
                              X