Абе в неделя се прибирам по АМ Хемус и при тунела Топли дол имаше голямо задръстване. Намалих и спрях след секунди в период от 10-20 минути се радуваха 1-ва спирам, 1-ва спирам и т.н. Та нормално ли е това явление? Притеснен съм! Иначе това е първия път през тия около 30 000 км, които съм минал с колата, когато стрелката се вдига над средата. Иначе проверих точно тогава маркучите - меки са. Не съм включвал климатика. Беше включено парното на студено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стрелката на температурата мина средата на АМ Хемус
Collapse
X
-
Re: Стрелката на температурата мина средата на АМ Хемус
doofiat написа:Абе в неделя се прибирам по АМ Хемус и при тунела Топли дол имаше голямо задръстване. Намалих и спрях след секунди в период от 10-20 минути се радуваха 1-ва спирам, 1-ва спирам и т.н. Та нормално ли е това явление? Притеснен съм! Иначе това е първия път през тия около 30 000 км, които съм минал с колата, когато стрелката се вдига над средата. Иначе проверих точно тогава маркучите - меки са. Не съм включвал климатика. Беше включено парното на студено.Punto SX 1.1 55
-
и при мен беше така... Докато извадих и почистих оня резистор за ниската степен на перката. Сега много рядко е само мм над средната черта.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:и при мен беше така... Докато извадих и почистих оня резистор за ниската степен на перката. Сега много рядко е само мм над средната черта.
Коментар
-
doofiat написа:zgabrovski написа:и при мен беше така... Докато извадих и почистих оня резистор за ниската степен на перката. Сега много рядко е само мм над средната черта.Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
И според мен място за притеснения няма. Още повече неотдавна се зачетох в клуба на Опел. Там колегите също масово се бяха загрижили, че карат над 90 градуса. Успокояваха се, че е нормално. А някой сподели, че след като си е измил хубаво радиатора с пароструйка и съответно целият прахоляк и разни мушици са изчезнали, стрелката е заспала точно на средата. Не пречи да се опита и това, нали?FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Аз си го обяснявам по следния начин: като съм карал с 120 км/ч и спра и започна 1-ва - спиране - 1-ва - спиране и като спре и притока на въздух по естествен път(от движението), перка не смогва да охлади толкова бързо. Освен това като си на 1-ва(1500-1700 оборота) или спрял (500 оборота) антифриза нециркулира бързо.Прав ли съм?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар