Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стрелката на температурата мина средата на АМ Хемус

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Franchesko написа:
    Аз също мисля че не ми се включва ниската степен на вентилатора, по задръстванията колата качва 2 деления над средата и пуска перката,като перката си е почти нон стоп пусната.Мисля че перката трябва да се отлепя съвсем леко от средата и да се пуска бавният режим който да я охлажда достатъчно. Можеш ли да дадеш инфо кой резистор си почистил?
    ако не се лъжа се намира в долната лява част на корпуса на перкататам имаше 2 или 3 кабелас букси са, които нагарят и много често от там идва проблема
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #32
      sev написа:
      Franchesko написа:
      Аз също мисля че не ми се включва ниската степен на вентилатора, по задръстванията колата качва 2 деления над средата и пуска перката,като перката си е почти нон стоп пусната.Мисля че перката трябва да се отлепя съвсем леко от средата и да се пуска бавният режим който да я охлажда достатъчно. Можеш ли да дадеш инфо кой резистор си почистил?
      ако не се лъжа се намира в долната лява част на корпуса на перкататам имаше 2 или 3 кабелас букси са, които нагарят и много често от там идва проблема
      Ако някой има снимки на платката моля да ги прати за улеснение.
      Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

      Коментар


        #33
        на бравото ми така беше изгоряло крачето на кабела че чак липсваше - за бавната скорост, на перката отдолу е от страната на пътника.
        bravа jtd 105

        Коментар


          #34
          а някой има ли опит със смяна и почистване на охладителната система на браво 1.6 103hp , и по точно каква течност се ползва за почистване и от къде се източва цялата течност?
          bravа jtd 105

          Коментар


            #35
            niko_ymn написа:
            едно нещо докато си работи - не се пипа за да не се повреди още повече.
            Напълно съм съгласен с колегата. На мен започна да ми вдига температура колата и реших да я обезвъздушавам от пробката на радиатора и сега съм с един болт вместо въпросната пробка и се надявам да не съм издухал гарнитурата на главата, така че ако нещо работи по-добре да не се пипа.
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

            Коментар


              #36
              Franchesko написа:
              Ако някой има снимки на платката моля да ги прати за улеснение.
              Първата снимка е на колега от форума, надявам се че няма нищо против. Ограденото е местоположението на резистора. На втората е самия резистор.
              Прикачени файлове
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар

              Working...
              X