Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стрелката на температурата мина средата на АМ Хемус

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами прав сидвигателя е бил натоварен и човека като е спрял е нормално да не смогне перката да охлади
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Ами какво ще правите ако ви се наложи да преминете прохода Шипка от към Габрово на първа дори и на полусъединител от време на време в колона от долу от кантона до горе.Видях го с очите си,НО ТОГАВА КАРАХ Алекото а колегите с разни коли като моята втора употреба спираха и вдигаха капаците.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        ами на 90 % от нас системите за охлаждане не са чистени никогаако антифриза е нов и системата е чиста - не би трябвало да има никакъв проблемаз мисля да го направя това, но все не намирам време
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          Според мен не е проблем ... на чинкуечентото заради 2 камиона с по 2 ремаркета като се връщахме от Варна по баира, на 1ва, 2ра макс... и това около 15-20 минути ... стигна до 125 градуса !!! Направо се уплаших ...

          Коментар


            #20
            Само да попитам че не знам чинкото с въздушно охлаждане ли е ако е и 170 градуса не са му проблем.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Днес пак обърнах внимание - в 19:30 като се прибирах от работа - на 5 км от къщи - карах до 3000 оборота и сменях предавка докато не стигна на 5та с около 50-60 км/ч. (не знам дали ми е вярна представата за икономично каране - то май така гори повече ако се зори) но както и да е - при ниски обороти - много студен вятър - и температурата не доближи дори до средата - хванах зелената вълна на светофарите и закова на 1/4 от скалата - така, че много зависи от условията на каране и външната температура. (хладно беше тъмно след дъждец цял ден - можеби 17-19 градуса макс). Нямам разграфени нито чертички, нито градуси и не знам това колко е.
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #22
                niko_ymn написа:
                Днес пак обърнах внимание - в 19:30 като се прибирах от работа - на 5 км от къщи - карах до 3000 оборота и сменях предавка докато не стигна на 5та с около 50-60 км/ч. (не знам дали ми е вярна представата за икономично каране - то май така гори повече ако се зори) но както и да е - при ниски обороти - много студен вятър - и температурата не доближи дори до средата - хванах зелената вълна на светофарите и закова на 1/4 от скалата - така, че много зависи от условията на каране и външната температура. (хладно беше тъмно след дъждец цял ден - можеби 17-19 градуса макс). Нямам разграфени нито чертички, нито градуси и не знам това колко е.
                не е нормално товаили термостат, или невярно показание
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  Е ти за 5 километра и прецизно замерване ли искаш? Не ми се вярва - да не е нормално - просто тя си беше на студено - студена (и една подробност - излязла мокра от водоструйката половин час преди това). Не може да се каже категорично - ама едно нещо докато си работи - не се пипа за да не се повреди още повече. Нали показва там - и на това съм доволен.
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #24
                    niko_ymn написа:
                    Е ти за 5 километра и прецизно замерване ли искаш? Не ми се вярва - да не е нормално - просто тя си беше на студено - студена (и една подробност - излязла мокра от водоструйката половин час преди това). Не може да се каже категорично - ама едно нещо докато си работи - не се пипа за да не се повреди още повече. Нали показва там - и на това съм доволен.
                    Според мен всичко е в реда на нещата, защото аз всяка сутрин забелязвам, че около за 3-4 км стрелката стига до 1/4. Имайте предвид,че аз слизам преди жената и около 3-4 мин. колата си работи, преди да тръгна, а и има и светофари по Горнобански път.

                    Коментар


                      #25
                      колата ми в момента за 3 км, лятото в жегата и за 2 загрява до средата на скалата (почти без чакане по светофари)термостата ми е нов, както и датчика и всичко работи добреобикновено датчика се скапвапреди да го сменя и при мен беше горе-доле така
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #26
                        Tornado написа:
                        Само да попитам че не знам чинкото с въздушно охлаждане ли е ако е и 170 градуса не са му проблем.
                        Не ми се вярва в радиатора да сложат въздух Водно е ... а червената граница е на 130 ... по-скоро на 127, а на 130 свършва скалата

                        Коментар


                          #27
                          Да не го приемете като заяждане пак ама горе долу с вода кипването на затворена система е около 102 градуса ,а с антифриз някъде около 108 така че при температура 127 градуса вече си изхвърлил всичката си охл.течност и си набрал толкова въздух че системата прастава да върти течноста.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            zgabrovski написа:
                            и при мен беше така... Докато извадих и почистих оня резистор за ниската степен на перката. Сега много рядко е само мм над средната черта.
                            Аз също мисля че не ми се включва ниската степен на вентилатора, по задръстванията колата качва 2 деления над средата и пуска перката,като перката си е почти нон стоп пусната.Мисля че перката трябва да се отлепя съвсем леко от средата и да се пуска бавният режим който да я охлажда достатъчно. Можеш ли да дадеш инфо кой резистор си почистил?
                            Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                            Коментар


                              #29
                              аз лятото, редовно минавам на 2 чертички над средата, тогава, когато включва перката, много често ми се случва, пък проблеми няма
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар


                                #30
                                BEX---GT---TDi написа:
                                аз лятото, редовно минавам на 2 чертички над средата, тогава, когато включва перката, много често ми се случва, пък проблеми няма
                                Да но щом има по-бавен режим който се включва на 1 чертичка според мен е добре да се ползва.
                                Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                                Коментар

                                Working...
                                X