ами прав сидвигателя е бил натоварен и човека като е спрял е нормално да не смогне перката да охлади
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стрелката на температурата мина средата на АМ Хемус
Collapse
X
-
Ами какво ще правите ако ви се наложи да преминете прохода Шипка от към Габрово на първа дори и на полусъединител от време на време в колона от долу от кантона до горе.Видях го с очите си,НО ТОГАВА КАРАХ Алекото а колегите с разни коли като моята втора употреба спираха и вдигаха капаците.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес пак обърнах внимание - в 19:30 като се прибирах от работа - на 5 км от къщи - карах до 3000 оборота и сменях предавка докато не стигна на 5та с около 50-60 км/ч. (не знам дали ми е вярна представата за икономично каране - то май така гори повече ако се зори) но както и да е - при ниски обороти - много студен вятър - и температурата не доближи дори до средата - хванах зелената вълна на светофарите и закова на 1/4 от скалата - така, че много зависи от условията на каране и външната температура. (хладно беше тъмно след дъждец цял ден - можеби 17-19 градуса макс). Нямам разграфени нито чертички, нито градуси и не знам това колко е.
Коментар
-
niko_ymn написа:Днес пак обърнах внимание - в 19:30 като се прибирах от работа - на 5 км от къщи - карах до 3000 оборота и сменях предавка докато не стигна на 5та с около 50-60 км/ч. (не знам дали ми е вярна представата за икономично каране - то май така гори повече ако се зори) но както и да е - при ниски обороти - много студен вятър - и температурата не доближи дори до средата - хванах зелената вълна на светофарите и закова на 1/4 от скалата - така, че много зависи от условията на каране и външната температура. (хладно беше тъмно след дъждец цял ден - можеби 17-19 градуса макс). Нямам разграфени нито чертички, нито градуси и не знам това колко е.
Коментар
-
Е ти за 5 километра и прецизно замерване ли искаш? Не ми се вярва - да не е нормално - просто тя си беше на студено - студена (и една подробност - излязла мокра от водоструйката половин час преди това). Не може да се каже категорично - ама едно нещо докато си работи - не се пипа за да не се повреди още повече. Нали показва там - и на това съм доволен.
Коментар
-
niko_ymn написа:Е ти за 5 километра и прецизно замерване ли искаш? Не ми се вярва - да не е нормално - просто тя си беше на студено - студена (и една подробност - излязла мокра от водоструйката половин час преди това). Не може да се каже категорично - ама едно нещо докато си работи - не се пипа за да не се повреди още повече. Нали показва там - и на това съм доволен.
Коментар
-
Да не го приемете като заяждане пак ама горе долу с вода кипването на затворена система е около 102 градуса ,а с антифриз някъде около 108 така че при температура 127 градуса вече си изхвърлил всичката си охл.течност и си набрал толкова въздух че системата прастава да върти течноста.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
zgabrovski написа:и при мен беше така... Докато извадих и почистих оня резистор за ниската степен на перката. Сега много рядко е само мм над средната черта.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар