Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностициране на радиаторче на парно?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Диагностициране на радиаторче на парно?

    Здравейте,Понеже напоследък пътувам доста и навъртам над 2500 км месечно забелязах , че колата губи по около 500 мл антифриз на 1000 км.При палене се чува леко бълбукане от радиаторчето на парното, което ме навежда на мисълта, че има въздух в системата. Знам че имам за смяна една снадка от маркуч с по-голям диаметър към друг с по-малък такъв. На въпросното място има и леко окисление или ръжда на самата скоба, не знам как точно да го нарека.Забелязх обаче, че под стелката на пътника отпред е леко влажно, на допир е и леко мазно. Дали това е вода от снеговете или тече радиаторчето на парното. Стъклото отпред не е мазно, под стелката на шофьора не съм гледал какво е положението.Как да съм сигурен, че радиаторчето е наред?Поздрави!
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    С хартиена бяла кърпичка бръкни и опипай тавичката под разиатора и самите тръби, ако тече ще се появят зелени- сини следи по кърпичта. Стегни и подмени скобата отпред, щом има следи предполагам подобни на котлен камък от там тече, проблема спира при загряване на двигателя но докато е студен, си прокапва по малко.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      В случай че установя къде е проблема, което си е почти сугурно че е там , то има ли смисъл да свалям радиаторче и да сменям само о-пръстени или директно да купувам ново. Четох двете основни теми за смяната и видях малко противоречиви мнения.
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        Тук някъде бях чел за вариант с наливане на малко спирт в антифриза , ако има теч ще замирише в купето.Иначе аз смених радиаторчето в купето и симптомите бяха същите - мокри подове пред пасажерското и шовьорското място.Диагностицирах го с бъркане от към пасажера зад пластмасата която покрива тръбите за радиаторчето, става с малкото пръстче като седнеш зад волана. Другото което беше показателно е че като загася двигателя топъл се чуваше бълбукане при вдигнат капак от към горната част на двг то.

        Коментар


          #5
          Alex_RT написа:
          В случай че установя къде е проблема, което си е почти сугурно че е там , то има ли смисъл да свалям радиаторче и да сменям само о-пръстени или директно да купувам ново. Четох двете основни теми за смяната и видях малко противоречиви мнения.
          Така или иначе ще се сваля, провери и за двете неща. Ако се наложи да ползваш колата докато е със свален радиатор можеш да направиш байпас с един маркуч и скоби на тръбите и да караш но, това е колкото да преместиш колата или да си вземеш от някъде радиатор или части примерно - НЕ ПОВЕЧЕ и си приготви стъргалка за лед от вътре ако е от пръстените вземи си стария за мостра. Иначе можеш да налееш някакъв стар одеколон в антифриза и ако е от там ще замирише веднага.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар

          Working...
          X