Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с термостат или не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така е, Sev. Таблата след 98-ма са такива, че ако всичко е наред, стрелката стои винаги точно на средата, без значение коя степен се върти. Поне на JTD-то със сигурност. Мръдне ли от средата нагоре, значи е над 100 и нещо не е наред, защото втората тръгва на 96-97 градуса. На другите двигатели може да има малко разлика 1-2-3 градуса за тръгването на втората степен, но едва ли е над 100. От 80 до 100 градуса, стрелката сочи едно и също и така се избягва постоянното движение на стрелката като загрява, като отвори термостата, като се завъртят вентилаторите...

    Коментар


      #17
      Диагностиката показа следните резултати: НА първата снимка е колата студена и не е палена през деня, показвам как стои стрелката.На втората снимка колата е на 70 градуса според ФЕС и стрелката е на средата. Тогава маркуча към радиатора беше леко топъл , по топъл от телесната температура, горе долу около 50 градуса предполагам, не пареше.На третата снимка колата достигна 96 градуса, пусна се първа степен и температурата падна на 88 градуса и перката спря. Стрелката така и не падна на средата на скалата на уреда в таблото, по едно време стигна първата точка след средата, но се движеше между средата и първата точка.Относно въпроса на оги28- стрелката секачва плавно , подминава си средата и евентуално варира между средата и първата точка след нея, не се покачва над тази точка, но и не пада под средата, парно имам нормално.Моля за коментари!
      Прикачени файлове
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #18
        според мен термостата работи нормалнопоказанието на таблото не е точнои може би перката се пуска малко по-късно отколкото трябва
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          В най-долно положение при контакт къде стои стрелката? Трябва да е на около една дебелина под делението.
          Както предположих още в началото, нямаш никакви проблеми, освен това, че стрелката не е на мястото си. На положението, на което си я снимал, обикновено е около 51-52 градуса. Ето къде трябва да стои:
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            Реши ли проблема със стрелката?Показанието към компа вярно ли беше?
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #21
              Ами таблото показва грешно, до този извод стигнах. Сега си взех друго табло, но не поради тази причина. Имам утечка на ток някъде и искам да сменя таблото, другото е от 1,2 ама е същото. Искам малко да се постопли и ще пиша пак.Ако ти имаш такъв проблем като този моя със стрелктата има как да го решиш и без пари.Изваждаш таблото, махаш декоративната пластмаса, но Не откачаш кабелите му. Вадиш стрелката, даваш на контакт и нанизваш стрелката да показва точно първата чертичка.Поздрави!
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #22
                Колеги, днес стрелката ми се вдигна чак до предпоследната бяла позиция (преди червената ) и чак тогава ми се включи перката (означава ли,че 1ва степен на вентилатаора не работи или датчика го няма никакъв,температурата пада но не и до средата на скалата.
                Bravok 1.6 16vGT ГИ FOBOS

                Коментар

                Working...
                X