Интересувам се дали въобще тва, което питам е проблем, или е нормално:карам ли нормално извън града до 2000оборота за да достигне максимална температура без парно са нужни 5-7 минути, но карам ли градско до 2000-2500 оборота й трябва половин час да загрее? Термостата е сменен преди 1 година, и още при смяната загряваше по същия начин (преди това въобще не загряваше) Възможно ли е самия термостат да пропуска антифриз или така си загрява ?Също ме интересува може ли да сложа за проба от рено 5 в някой от маркучите, който се движи антифриза без да махам стария ? Един вид с 2 термостата.Колата вдигна разхода зимата с 2 литра поне направо стана ужасна, а в снега е голям кеф да караш
Мотора е 188А7000 немога да открия информация дали има подгрев на антифриза, има нещо подобно на свещ под самия ЕГР но на термостата няма тяло за 3 свещи , както при другите ...

Коментар