Здравейте колеги, отскоро съм собственик на Fiat Tipo 1.6 i.e 94година има си и газ.Проблема е че няма никакво парно, клапите си работят топло/студено но като пусна парното на която и да е степен не тръгва изобщо. Мислех си да не би да е изгорял вентилатора, но уви не е той, дадох му ток направо от акумулатора + и - и си работи перфектно.Разглобих и механизма който управлява степените на парното, отворих го, почистих го(беше малко почерняло) но пак никакъв ефект. Даже отидах в една морга и ми намериха същото, закачих го само да пробвам но пак не тръгна тва парно. И искам само да вметна че колата е с климатик ако това има значение.Вече не знам къде да търся проблема... помагайте че зимата без парно на тоя студ не се издържа а и най-лошото е че стъклата се запотяват и трябва постоянно да ги чистя с парцал.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парното не работи Tipo
Collapse
X
-
Понякога горят резисторите на вентилатора и тогава вентилатора работи само на 4та степен. Та въпроса е провал ли си го на 4та ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
В такъв случай освен да провериш инсталацията друго не остава.Това е при положение че си абсолютно сигурен че в моргата са ти дали здраво "копче".||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Изкарай копчето за парното и провери с милтицет дали имаш +12 волта на кабела който захранва копчето, при мен се получи същата работа и не ми идващ +12, и понеже не ми се разглобяваше цялото табло за да проследя кабела и връзките му си му пуснах друг кабел през един 20 амперов предпазител и работата тръгна.
Коментар
-
Jelezniq написа:xctr написа:Понякога горят резисторите на вентилатора и тогава вентилатора работи само на 4та степен. Та въпроса е провал ли си го на 4та ?Изкарай копчето за парното и провери с милтицет дали имаш +12 волта на кабела който захранва копчето, при мен се получи същата работа и не ми идващ +12, и понеже не ми се разглобяваше цялото табло за да проследя кабела и връзките му си му пуснах друг кабел през един 20 амперов предпазител и работата тръгна.
Коментар
-
Да не пускам и аз нова тема, но имам същия проблем с вентилатора на парното. Не работи на нито една степен и нямам 12V на ключа. Предпазителя е здрав. От време на време се включва, затова си мисля че има лоша връзка някъде. Не ми се ще да пускам допълнителни кабели оттук оттам, тъй като ще натоваря друга верига. Предпочитам да го направя ама в тоя студ не става без парно.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Да при мен се случи наскоро да нагоре буксата и бях набедил отново резистора, защотото пак работеше само на 4та. В крайна сметка се оказа че е нагоряла буксата към резистора. Коя степен ще изчезне зависи от това кой кабел ще изгори.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар