След като изчетох темите за потене на стъклата не можах да намеря нужния ми отговор.Гледах радиатора на парното не тече, всичко около него е сухо, не губи антифриз, влагата по стъклата не е мазна, поленовия филтър е чист (като е нов разлика няма), изчистих боклука в утайника, клапата за външен/вътрешен въздух съм я отворил, отзад клапата в багажника няма нищо което да и пречи да изпуска въздуха ( лятото махнах бронята и при затваряне на вратата гумените мембрани мърдаха). Вече се виждам в чудо, понеже веднъж се поти, два пъти е напълно сухо. Какво да направя за да спре това нещо?Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко особен проблем с потенето на стъклата
Collapse
X
-
Да не е различна колата от тази в подписа...примерно бензинка с газова уредба?Ако си направил наистина всички тези неща няма логика да ти се изпотяват стъклата при пуснато парно...Освен ако моторчето на клапата да сработва на моменти и да затваря и после да отваря....Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Колата е тази от подписа. Не съм се замислил за това с моторчето. Но нали то се активира при натискане на копчето за вътрешен въздух? А аз не го включвам. Понеже клапата е свободно висяща, с какво мога да я застопоря стабилно, без да има опасност за перката, за да вида дали не се затваря по време на движение?Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Проблемът ти 100% е заради висящата клапа. Като виси - отворът към купето е отворен и понеже няма никакво съпротивление, а откъм филтъра има заради самия него - въртиш само въздуха в купето. Застопори я. Например с парче клон/летвичка. Така застопорявах една клапа на форумска среща и взе, че стана добре.
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:Аз имам същия проблем със Стилото. Смених филтъра и разлика почти няма. Потят се тея стъкла и тва е. Да не би да е блокирала клапата затворена?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
То пък на Бравото е на едно достъпно място, по лесно и бързо е да смениш съединител отколкото да направиш клапата. Още една причина да ви се потят стъклата е ако примерно пушите в колата, дима създава много тънак и мазен слой по стъклото, вижда се че го има след почистване то му със препарат и мека хартия.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ами колега,просто не знам какво да кажа по този въпрос...От доста време карама само Фиати,но никога не ми е идвало това до главата...Аз обаче имам друг проблем с потенето на задното стъкло...Не ми работи нагревателя,още от таблото няма вклъчване,а иначе сработва,аз го чувам ясно..Проверих за изгорели предпазители-всичко е наред!!!Проверих и зачистих контактите на багажника-не е това!!!Не знам как да замеря реотана?Има ли някой,който може да ми каже!Гледам,отзад кабелът му минава някъде отгоре и не знам и как да го разкача...Благодаря предварително за съвети по темата!!!Успешна вечер на всички тук..Благодаря много предварително за всички изказани мнения,съвети,препоръки и т.н.!!!!
Коментар
-
Виж тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=81740След като я прочетеш, ще знаеш как да провериш нагревателя.
Коментар
-
Проблема е решен по съвета на ogi28b. Колега проблема мисля че беше в конзолата в която е копчето нещо нагаряше ама не знам точно какво беше. Ето ти една тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F2%E5%EBАко не ти помогне това, пусни нова тема, че да може да ти помогнат тези които разбират. И най - важното напиши каква е колата.Едит - докато го написах вече са ти помогнали. Успех!Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар