Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат или...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат или...?

    колеги преди два дни сложих газ на пунтото и днес забелязах следния проблем понеже я покарах малко повече.Стрелката на температурата стигна средата по бързо от обичайното и като отвори термостата падна почти до долу.Преди да сложа газта стрелката на температурата стигаше средата(между най-долната черта и средата-90градуса)не загряваше както трябва

    #2
    Въздух в охладителната система.Обезвъздуши и ще е ОК.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      може ли малко помощ,пробките ги знам къде са но как точно да изкарам въздуха

      Коментар


        #4
        Оставяш колата да работи на празен ход и развиваш лекичко пробките. Ако са две развиваш първо тази, която е по-ниско физически. Под развиваш, се разбира разхлабваш, докато протече от там охладителна течност. После другата. За да си сигурен че всичко е ок в малкия кръг, където вероятно е вързан и изпарителя, е необходимо да следиш температурата на двата маркуча влизащи в купето за парното. Просто с ръка ги пипаш. Трябва да се загряват горе долу еднакво и двата. Ако автомобила ти има кранче на парното, задължително остави парното включено. Това е. Нищо сложно.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          кола

          Палиш колата и като загрее развърташ по малко Първо ако има въздух излизат балончета после тече по малко вода ако изпарителя е на високо развий и при него от към високата страна . ако трябва долей антифриз.Сега ще ти седи стрелката малко по на долу
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Абе я щракни няколко снимки да видим как е монтажа. Ако имаш желание.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              И я вземи си сложи гумени ръкавици като развиваш пробките че обикновенно изхвържчат и става поливане с горещ антифриз.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                кола

                Ако си намери дълга права отвертка за пробката на парното няма да се намокри Зависи и с кой двигател и кое Пунто е .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  1.6 след малко ще я мъча иначе пробката към маркуча за парното е на ключ-10

                  Коментар

                  Working...
                  X