Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Загря почти до червено.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    От газ много не разбирам и не знам от къде трябва да се вземе вода за изпарителя,но ако проблема е там как е имало парно до сега,а изведнъж след смяна на термостат се загубва при положение,че няма нищо общо едното с другото.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #17
      Така е и аз това се питам ... A нормално ли е колата като е загряла маркучите са топли, а питата да е студена?

      Коментар


        #18
        Ами не е нормално,когато отвори термостата трябва антифриза да мине през радиатора и той да е топъл.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #19
          Kъде може да е проблема за парното ? Днес бях при майстор kаза че незнае и така щяло да си остане ! :X

          Коментар


            #20
            Щом ти е казал така не ходи повече при него.Като колата не е при мен не мога да давам напразни мнения,трябва да се прегледа от майстор,който си знае работата.Ако до радиатора не стига антифриз трябва да не включва перката.Запали я и я остави да работи на място да вдигне температура да отвори термостата,ако си сложил оригиналния за модела отваря на 88 градуса,като отвори трябва да се стопли и горната част на радиатора иначе предо това ще е топла само долната.Ако отваря нормално и както казваш е обезвъздушена няма причина да няма парно освен да е запушено радиаторчето ама ме съмнява изведнъж да се запуши.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #21
              Загрява си и перката си се включва ... Бях при друг и той ми каза така че ще бъде, защото като минава водата през изпарителя и кръга става по голям

              Коментар

              Working...
              X