Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Загря почти до червено.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем! Загря почти до червено.

    Fiat Bravo 1.6 , днес ми загря почти до червено !!! Eдиния маркуч и радиатора е студен (не отваря големия кръг?). Tермостата ли е причината? Или може да съм е прегрял и главата да е отишла?Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Зависи, много неща може да е, първо виж да няма въздух в системата, после мъркучите при работещ двигател да ли не се твърдяват, и накрая термостат.
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #3
      Има въздух според мен, маркучите нормално да са тварди щом са студени (само единия е студен) и накрая термостат да.

      Коментар


        #4
        Щом радиатора и единия маркуч е студен без да се чудиш към термостата от въздушна възглавница маркучите не остават студени .
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          Аз давам глас за термостата,както каза колегата горе ако има въздух ще са топли и двата маркуча.Относно главата не си я изкривил със сигурност.Предишната ми кола беше Браво със същия мотор и я прегрях,стегна и угасна,след като изстина нямах никакви проблеми.Глава се криви на 140 градуса.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            Ако наистина излезне, че е термостат какво ще кажете да сложа ли от рено?

            Коментар


              #7
              Не.
              Fiat Marea 1.8 16v HLX
              Hyundai Terracan 2.9 CRDI

              Коментар


                #8
                Защо не?Аз съм с мотор 1,8. От две години карат с такъв термостат на 86 градуса. По-добре е от стария - за този мотор.Пак не загрява много бързо, но много по-добре от стария, който за една година и вече не може да затваря добре. А цената на този от Рено е 10лв някъде.Ако сикаш да държи по-топло и през зимата си вземи 89 градусов. Аз не посмях, защото мислех, че с такъв през лятото перката на охлаждането ще се пуска по-често.
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #9
                  Ами според мен е най добре да се ползва термостат който е оригинален за колата,верно струва стотина лева,но си е сметнат за автомобила,а и няма да го сменяш всяка година,че да се притесняваш за цената.Е може и да се сложи такъв от рено,но лично аз не бих си сложил.
                  Fiat Marea 1.8 16v HLX
                  Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                  Коментар


                    #10
                    Пак не е гаранция като сложа оригинален, че няма да се прецака пак бързо ...

                    Коментар


                      #11
                      Сложих нов термостат и сега когато колата e в движение стои на 2 черти под средата, a в покой точно в средата ... Но нещо стана с парното!?! Духа хладно при загряла кола???

                      Коментар


                        #12
                        Явно не е обезвъздушена добре.Има три обезвъздушителки.Едната е на един маркуч над термостата,другата е на радиатора,третата не мога да се сетя къде беше точно,нека някой да каже ако се сеща.Обезвъздуши я и ще се оправи парното.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #13
                          Обезвъздушена е добре

                          Коментар


                            #14
                            Добре,но аз друго обяснение нямам.По принцип може да се получи така при запушване на радиаторчето на парното,но ме съмнява така изведнъж да се запуши,за това си мисля,че не е обезвъздушена.
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                            Коментар


                              #15
                              Ще трябва да се търсят други варианти ... Един приятел ми каза, че причината може да е във водата която минава през изпарителя и трябва да се вземе от другаде например от дросела или нещо подобно. Може и да пиша глупости в момента :D

                              Коментар

                              Working...
                              X