Здравейте колеги! Имам нужда от съвет от някой препатил! Колата е Мареа комби, 1.9 TD с автоматичният климатик (или ръчния климатроник), от няколко дни вентилатора на парното не се изключва дори и когато извадя ключа от клемореда. Вентилатора продължава да върти и го спирам от бушона му или като извадя клемата на захранването на вентилатора от под жабката. Проверих всички бушони и всички релета, за които се сетих - от ляво под волана, в двигателния отсек, едно реле над жабката - не е от там. Мисля че проблема не е и във ключа за включване на вентилатора, защото всички степени си работят, автоматичната степен също, просто не спира.Моля дайте идеи, че в тоя студ парното си е важно!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вентилатора на парното не се изключва! - Помощ!
Collapse
X
-
Нещо изобщо работи ли в същия момент, каквото и да е? Светлини, запалка, чистачки, задна чистачка, пръскалките за вода... каквото и да е? Пробвай всичко. Има едно реле, което раздава ток насам-натам като дадеш контакт и ако то залепне, дори и като изключиш контакта - то си раздава ток. Това ако се комбинира с развалена врътка на вентилатора - ето ти причина за неспиране.Друг вариант - проблем с пластините на волана, плюс повредена врътка. И всъщност казваш, че мислиш, че причината не е във врътката, защото всички степени работят. А излиза, че не е така - степен "0" не работи. Вариант 3 - някаква интервенция, побългаряване на нещо, което в комбинация с повредената врътка - води до неспиране на вентилатора.
Коментар
-
Варианта някаде нещо да дава на късо и на мен ми беше първа идея, затова извадих всички бушони един по един но без резултат. Затова мисля, че няма връзка с друго устройство.Колега къде се намиратова реле за което говориш?А кои са тези пластини на волана и каква е връзката с вентилатора?Колата съм си я подържал както си трябва и не съм побългарявал нищо а аз съм и първи собственик в България, не вярвам и италиянеца преди мене да е базикал нещо!Благодаря за своевременната реакция! На никой ли досега не мусе е случвало това!`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
Това е едно устройство с голям алуминиев радиатор, в краката на пътника отпред, нали? Ако е това, значи съм го сменял преди година някаде, беше през зимата, но тогава вентилатора изобщо спря да духа и цялата електроника на колата беше като зависнала. Това устройство продава ли се ново, защото предният път не намерих и взех от една морга.`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
Прочети тука преди да купуваш, замери го с мултицет: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3432Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Боя се че при мен управлението е реализирано по различен начин. На същото място както на снимките при мен има устройство в което влизат два конектора - единият с по-тънки кабели- вероятно от датчик, другия с по дебели- сигурно захранване. Самото устройство вътре има не резистори а два транзистора и за да се охлаждат към устройството има алуминиев радиатор по-голям от самия електронен блок. Ще направя снимки защото сигурно изобщо не ми се разбира за какво говоря.`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
Mury написа:Според мен проблема е в резистора за степените на вентилатора,намира се долу при самия вентилатор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Mury написа:Според мен проблема е в резистора за степените на вентилатора,намира се долу при самия вентилатор.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар