Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

присаждане на термостат от рено ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    willow75bg написа:
    Да ви подсетя,че стария термос трябва да е запецнал в отворено положение,най добре е да се изтърбуши.На Дедрата явно вършеше някаква работа стария и след като сложих на Реното след 20км се пръсна мъркуча,добре че беше близо до вкъщи.Иначе си върши работа изпробвано от мен на три ЖТД-та.
    По-скоро на маркуча му е дошло времето Най-добре е да се изтърбуши, но си е разправия.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #62
      M5kov написа:
      Термостата трябва да влезе целия + 1 см навътре в тръбата, иначе както си казал, подпира в оригиналния.Да, няма вадене, но има и друг вариант, който подлежи и на смяна.
      Пробвал ли си? По грешка първо го напъхах от грешната страна на маркуча и даже се учудих колко лесно го изкарах. Много по-лесно отколко се напъхва.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #63
        Не съм, ама ми изглежда невъзможно :DЯвно зора е да мине веднъж, което ме навежда на мисълта, че сигурно прецаква яко оплетката.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #64
          Аз съм пробвал да, декември месец, получи се една въздушна възглавница в системата когато сменях антифриза и радиатора и бях тръгнал да търся проблема по метода на изключването. Исках да проверя да не е блокирал затворен - няма вадене поне при мен, като вграден е, може да го изтръгна но вероятно ще скъсам маркуча. На 1.6 да не е по-широк маркуча ? Edit: Сега се сещам че точно когато слагах моя се прецака и на един колега с alfa 156 2.0 jts , та взехме и за него същия, но там не се наех да му го слагам, маркуча му беше по-тесен и от моя и не можеше така лесно да се извади, но отиде на майстор и му го сложиха, изобщо нз какво щяхме да правим ако не бяха измислили тея рена :D
          Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
          Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

          Коментар


            #65
            Не вярвам маркуча да е различен. Сигурно с времето запича от вода/температура.Направо ще си намеря нов маркуч, че да имам под ръка при нужда.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #66
              Проверете цената на маркуча - спомена ми е, че излизаше около 30лв.Така, че в случай на проблем с маркуча, направо нов маркуч и термостат. И пак излиза мноооого по-евтино от оригиналния !
              Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

              Коментар


                #67
                8 лева ми е чисто нов от магазина колега ... какви 30 :D
                Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                Коментар


                  #68
                  svetli4a написа:
                  8 лева ми е чисто нов от магазина колега ... какви 30 :D
                  инфото ми е от преди около 2 години и ставаше дума за JTD
                  Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                  Коментар

                  Working...
                  X