Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

присаждане на термостат от рено ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    мерси много,много полезно инфо

    Коментар


      #17
      стана много добре,благодаря на всичи които помогнаха

      Коментар


        #18
        Абсолютно никакъв проблем няма след монтирането на новия термостат.Изисква много търпение и нерви по време на монтажа.Колата ми е Алфа 145 1,9JTD и термостата си е доста голяма цифра и изисква малко сръчност за да се смени.Термостата за Реното беше 10 лева,а моя 100!!!При такава разлика си заслужава побългаряването,но при положение,че вашия термостат е да речем 25-30,та дори и 40 лева не си заслужава разправията с приспособения.Поздрави

        Коментар


          #19
          На Браво 1.8 изобщо не е 30/40 кинта ами е около 100.
          FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

          Коментар


            #20
            Значи и в твоя случай термостата от Рено е перфектния заместител на оригинала.

            Коментар


              #21
              Ами и 30-40лв. да е щом тоя от 10лв. върши същата работа,защо да се дават 4 пъти повече пари
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #22
                dani389 написа:
                На Браво 1.8 изобщо не е 30/40 кинта ами е около 100.
                Въщност 120 лв. закупен от най известния магазин във форума.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Стават на повечето автомобили термостати от Рено! Аз лично преди три години си монтирах на Мареа-та такъв,но с условието,че изпразних оригиналното тяло в което термостата беше блокирал в отворено положение.Лятото като отварях главата на Вектрата без да искам счупих двете алуминиеви зъбчета,които държат патрона на самия термостат.Цяло лято естествено карах без термостат,но сега като стана клинч не че не си загрява Екотека пак много бързо без термостат ,но при моя режим на каране-2км до работа и 2км връщане определено си ми трябва.В Евро 07 искаха 72лв за Валер или Бер.Имаше и за 35лв на Вернет лятото като питах -сега няма в никоя фирма на тази цена .Купих си естествено от Еврото термостат от Рено на 86 градуса уж пише,защото нямаше на 89.Монтирах го за няма и половин час и всичко си дойде на мястото.Доволен съм засега,защото точно на километър-километър и 200 метра кове на 80 градуса стрелката на таблото,но аз винаги си я паля директно на метан.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #24
                    itan75 написа:
                    Стават на повечето автомобили термостати от Рено! Аз лично преди три години си монтирах на Мареа-та такъв,но с условието,че изпразних оригиналното тяло в което термостата беше блокирал в отворено положение.Лятото като отварях главата на Вектрата без да искам счупих двете алуминиеви зъбчета,които държат патрона на самия термостат.Цяло лято естествено карах без термостат,но сега като стана клинч не че не си загрява Екотека пак много бързо без термостат ,но при моя режим на каране-2км до работа и 2км връщане определено си ми трябва.В Евро 07 искаха 72лв за Валер или Бер.Имаше и за 35лв на Вернет лятото като питах -сега няма в никоя фирма на тази цена .Купих си естествено от Еврото термостат от Рено на 86 градуса уж пише,защото нямаше на 89.Монтирах го за няма и половин час и всичко си дойде на мястото.Доволен съм засега,защото точно на километър-километър и 200 метра кове на 80 градуса стрелката на таблото,но аз винаги си я паля директно на метан.
                    Ще вдигне 80 градуса, ама ако изкачваш 1200 денивелация...Добре си присадил термостата, ама поне не пиши небивалици. От студен мотор до 80 просто няма как да вдигнеш за километър и нещо, без да подгряваш на място.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      В тоя ред на мисли, дали ще влезе от Рено 5 в маркуча на Ланчиа Капа 2.0 20v VIS ?

                      Коментар


                        #26
                        muns61 написа:
                        Ще вдигне 80 градуса, ама ако изкачваш 1200 денивелация...Добре си присадил термостата, ама поне не пиши небивалици. От студен мотор до 80 просто няма как да вдигнеш за километър и нещо, без да подгряваш на място.
                        Тук все още не са паднали толкова температурите.Не подгрявам на място никога.Казах,че паля директно на метан и потеглям от паркинга.Има едно доста натоварено кръстовище "Трапезица" и няма как да не мина оттам,като може би там работи максимум 2-3 минути на място.След още километър съм на работа и тогава стрелката на таблото е на 80 градуса след като сложиш термостата.Ако уреда на таблото ме лъжи,значи лъжа и аз,но едва ли защото като пусна вентилатора на парното и в купето духа топло.
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #27
                          Колеги ,нещо не ми е много ясно и за това се обръщам към тези които са с термостати от Рено.Самия маркуч до колко ще е здрав,след като да приемем че външния му диаметър е около 33мм.,а диаметъра на термостата е 43мм и макуча доста се разтяга.Има ли варянт лятото в жегата да каже БАУ
                          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                          EX.Fiar Ritmo 105TC

                          Коментар


                            #28
                            Аз лятото покарах доста, такъв проблем, да чукна на дърво, не съм имал. Не съм чул някой да има. Там където е термостата в маркуча, се затяга с една скоба.
                            00' Bravo 105 JTD

                            Коментар


                              #29
                              а при самото вкарване може ли да го прецакам по някакъв начин
                              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                              EX.Fiar Ritmo 105TC

                              Коментар


                                #30
                                Ако работиш внимателно, мисля че шанса е малък. Маркуча трябва да се загрее, примерно с гореща от бойлера, или в една тенджера. Преди вкарването на термостата намазах маркуча с веро от вътре, и с метална тръба от прахосмукачка набутах термостата. Влиза лесно като,.. сещаш се Идеята откраднах от един колега, тръбата от прахосмукачката пасва точно на диаметъра на термостата.
                                00' Bravo 105 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X