След разглабянето и обстойния преглед на климатроника (или по скоро около него) установих следните неща. Има две релета едно от които отговаря за това при наличието на ниска или висока температура да забранява или разрешава съответно включването на компресора. Другото отговаря за включването на перката която духа в купето след като автомобила е достигнал някаква температура. Та въпросите ми са следните:1. Има ли някой наблюдения и дали и при другите стилота да е така? При студен двигател перката която духа в купето не се включва дори и насила да увеличаваш степените. След като стопли малко чак тогава може вече да се регулира. Преди това духа на най-минималната степен като включва ел. нагревателите.2. Има ли някой идея от къде и от кой датчик взема данни за температурата на автомобила за да разреши включването на духалката вътре в колата. Изключвам данните които стигат до таблото, защото често ми се случва да е загряла колата доволно, а парното да не иска да се включи все едно е студена и работят ел нагревателите.3. От къде да намеря камък 5.5...
ПС. Чувствам се като глупава ученичка. 2 пъти съм "сменял" филтъра на купето, като и двата пъти ми казаха, че бил вътре в салона над краката на пасажера...а там има....ВЪЗДУХ...Къде се пада филтъра? Също като на Браво/а под чистачката някъде?? Много тъпо ми стана като видях, че не е там и съм хвърлил поне едно 40лв за нищо...Ще помоля който с каквато информация може да съдейства, че колата в момента изглежда брутално, а ми се налага да я ползвам ежедневно и никак не е приятно...
![Question](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_question.gif)
![Question](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_question.gif)
Коментар