А аз да попитам, въпреки че при мен е климатик, де се намират тези нагреватели?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса за климатроника на Стило
Collapse
X
-
emzo написа:Цял отеделен модул е според мен и не трябва да страда от болежки.Не се занимавай ако питаш мен.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
emzo написа:Нямам идея как е реализарано ?Пробва ли с МЕС да се вържеш към ЕКУот на климатроника ?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:emzo написа:Цял отеделен модул е според мен и не трябва да страда от болежки.Не се занимавай ако питаш мен.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Да, намерих я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Относно вентилатора - нали говорим за перката на климатика?Понеже видях че има вътрешен датчик за температурата, аз бих се насочил към него. Не към самия вентилатор.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:Да, намерих я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Относно вентилатора - нали говорим за перката на климатика?Понеже видях че има вътрешен датчик за температурата, аз бих се насочил към него. Не към самия вентилатор.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Ровейки се днес открих това: http://www.fiatforum.com/stilo/27554...htmlНякой да знае къде е С16? )) Заземяване??Продължавайки с ровенето мисля, че открих проблема...при да речем 9 от 10 проблема се оказва, че смяната на перката решава всичко...следващата почивка отново ще се разглобява... дано има успех...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Така...за момента всички проблеми с климатроника са отстранени, а именно следните:1. От шофьорската страна духа само студено (не работи моторчето на смесителя)2. Духалките са слаби (дори пуснат на максимална степен духа рехаво)3. Перката изключва и работи само на минимална степен (продължава понякога с дни, понякога минути) Дава грешка Fan Feedback Failure номера и не го помня.Решението:1. Разглабяне на всичко около климатроника за максимално лесен достъп ( пак трябва човек да има тънки пръсти...) 2. Сваляне на моторчетата на смесителя на въздух и на клапите за посока на въздуха - предполагам това което повечето посочват за счупени зъбци по зъбните колела НЕ са счупени зъбци а местата където трябва да се "зацепят" затова и след като ги сглобят се оказва, че духа различно от настроеното.3. Самите моторчета се разглобяват доста лесно и след добро почистване и проба и смазване с ВД-40 поне моите тръгнаха и към днешна дата вече около седмица две си работят БЕЗ проблем.4. Слабото духане идва основно, ако перката работи нормално от задръстен филтър в купето. Силно препоръчвам, поне аз моя вече ще го сменям със всяка смяна на маслото или по-често.5. Относно не работещата перка на климатроника. Проблема се решава със смяна на перката на парното. Не се налага да се сменя самата централа както преди време ме съветваха колеги и както пише на доста места. Хубаво е да се знае, че перките на Стило с климатик и това с климатроник са РАЗЛИЧНИ и не са взаимно заменяеми. При смяната търсете вентилатор от кола след 2004г. те са с перки Denso които предполагам са по добри. Поне на визия изглеждат по стабилни. За свалянето на моторчетата и перката трябва камък 5.5мм...за мен беше чудо да намеря подобен та се наложи да го поръчвам от Варна да ми го пращат в София...иначе като види човек къде са винтовете, ако ми се наложи още веднъж да я правя цялата процедура ще ми отнеме не повече от час...това разглабяне и поправка и около 30 мин да затворя всичко пак обратно.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
GTipo написа:И го сложи като хората, щото аз си мислех миналия път че съм го сложил ама...нъц, наобратно е бил. Скоро сменях филтъра пак, и тогава видях. Стария направо се беше разбридал.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
lhristov написа:GTipo написа:И го сложи като хората, щото аз си мислех миналия път че съм го сложил ама...нъц, наобратно е бил. Скоро сменях филтъра пак, и тогава видях. Стария направо се беше разбридал.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
И към @emzo и към @kiselo :днес и на мен ми се наложи да сменя филтъра на купето ......... лесно го намерих в предвид инструкциите от Аутодата, но за да го извадя и сложа както трябва се наложи да сваля жабката.Какъв е вашия опит - според мен не е възможно да го сложиш правилно при наличие на жабка. Ако е за едното намачкване и натъпкване - да, може.Също така по каква логика дават този филтър да се сменя на 60 000км в ръководствата на Стилото. Аз знам, че се сменя на 1 година ?!?Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар