Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за климатроника на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    А аз да попитам, въпреки че при мен е климатик, де се намират тези нагреватели?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      Цял отеделен модул е според мен и не трябва да страда от болежки.Не се занимавай ако питаш мен.
      Продължава да ми прави проблем вентилатора, а именно, че понякога изключва и работи само на най-ниска степен...като му скимне тръгва и си е ОК...примерно снощи работеше на минимална степен само...днес цял ден си е ОК...забелязал съм, че го прави предимно като е студено времето...затова предполагам, че е резистор или някакъв датчик. След като го почистих целия и напръсках с контактен спрей, се надявах, че този проблем е решен, но пак се появи. За това питам. А като се разрових за пунто дават, че има такъв датчик и като цяло, че централата е същата. Аз обаче нямам спомен да видях подобно нещо на вентилатора...единствения кабел който се включваше в него си бяха захранването и т.н....Възможно ли е всичко това за контрола на степените да си е на самия вентилатор, а от копчето просто да го базикаш, защото пак казвам вентилатора имаше една не малка платка и голяма букса с 4-5 кабела които се вкл в него.@Gtipo...незнам къде са тези нагреватели, но определено са много приятна функция. При теб да не би да не работят...!?
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #33
        Нямам идея как е реализарано ?Пробва ли с МЕС да се вържеш към ЕКУот на климатроника ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          emzo написа:
          Нямам идея как е реализарано ?Пробва ли с МЕС да се вържеш към ЕКУот на климатроника ?
          Свързвам се...ако има грешки си ги чистя и няма други пропуски...предполагам ФЕС имаш в предвид... A няма накакви данни на резистор или нещо подобно поне не помня да има...За всеки случай пак ще проверя...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #35
            kiselo написа:
            emzo написа:
            Цял отеделен модул е според мен и не трябва да страда от болежки.Не се занимавай ако питаш мен.
            Продължава да ми прави проблем вентилатора, а именно, че понякога изключва и работи само на най-ниска степен...като му скимне тръгва и си е ОК...примерно снощи работеше на минимална степен само...днес цял ден си е ОК...забелязал съм, че го прави предимно като е студено времето...затова предполагам, че е резистор или някакъв датчик. След като го почистих целия и напръсках с контактен спрей, се надявах, че този проблем е решен, но пак се появи. За това питам. А като се разрових за пунто дават, че има такъв датчик и като цяло, че централата е същата. Аз обаче нямам спомен да видях подобно нещо на вентилатора...единствения кабел който се включваше в него си бяха захранването и т.н....Възможно ли е всичко това за контрола на степените да си е на самия вентилатор, а от копчето просто да го базикаш, защото пак казвам вентилатора имаше една не малка платка и голяма букса с 4-5 кабела които се вкл в него.@Gtipo...незнам къде са тези нагреватели, но определено са много приятна функция. При теб да не би да не работят...!?
            . Не. Аз си мислех че са някаква опция, и си умирам от студ зимата. Намерих едно описание тук, и сега преглеждам. Бушоните са здрави..значи или релета, или самите реотани нещо!
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #36
              Повечето нафтови стила имат допълнителен нагревател в купет. Има тема, аз съм я пускал.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                Да, намерих я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Относно вентилатора - нали говорим за перката на климатика?Понеже видях че има вътрешен датчик за температурата, аз бих се насочил към него. Не към самия вентилатор.
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #38
                  GTipo написа:
                  Да, намерих я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Относно вентилатора - нали говорим за перката на климатика?Понеже видях че има вътрешен датчик за температурата, аз бих се насочил към него. Не към самия вентилатор.
                  Има 3 датчика за температура...поне аз толкова видях...Двата са скрити под кората зад пепелника и са включени в самата централа...предполагам следят за излизащия въздух. Другия е на самата централа където е едно оребрено между копчетата. Той следи за температурата в автомобила. Днес мисля да разгледам за този резистор...дано открия нещо...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #39
                    Ровейки се днес открих това: http://www.fiatforum.com/stilo/27554...htmlНякой да знае къде е С16? )) Заземяване??Продължавайки с ровенето мисля, че открих проблема...при да речем 9 от 10 проблема се оказва, че смяната на перката решава всичко...следващата почивка отново ще се разглобява... дано има успех...
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #40
                      Така...за момента всички проблеми с климатроника са отстранени, а именно следните:1. От шофьорската страна духа само студено (не работи моторчето на смесителя)2. Духалките са слаби (дори пуснат на максимална степен духа рехаво)3. Перката изключва и работи само на минимална степен (продължава понякога с дни, понякога минути) Дава грешка Fan Feedback Failure номера и не го помня.Решението:1. Разглабяне на всичко около климатроника за максимално лесен достъп ( пак трябва човек да има тънки пръсти...) 2. Сваляне на моторчетата на смесителя на въздух и на клапите за посока на въздуха - предполагам това което повечето посочват за счупени зъбци по зъбните колела НЕ са счупени зъбци а местата където трябва да се "зацепят" затова и след като ги сглобят се оказва, че духа различно от настроеното.3. Самите моторчета се разглобяват доста лесно и след добро почистване и проба и смазване с ВД-40 поне моите тръгнаха и към днешна дата вече около седмица две си работят БЕЗ проблем.4. Слабото духане идва основно, ако перката работи нормално от задръстен филтър в купето. Силно препоръчвам, поне аз моя вече ще го сменям със всяка смяна на маслото или по-често.5. Относно не работещата перка на климатроника. Проблема се решава със смяна на перката на парното. Не се налага да се сменя самата централа както преди време ме съветваха колеги и както пише на доста места. Хубаво е да се знае, че перките на Стило с климатик и това с климатроник са РАЗЛИЧНИ и не са взаимно заменяеми. При смяната търсете вентилатор от кола след 2004г. те са с перки Denso които предполагам са по добри. Поне на визия изглеждат по стабилни. За свалянето на моторчетата и перката трябва камък 5.5мм...за мен беше чудо да намеря подобен та се наложи да го поръчвам от Варна да ми го пращат в София...иначе като види човек къде са винтовете, ако ми се наложи още веднъж да я правя цялата процедура ще ми отнеме не повече от час...това разглабяне и поправка и около 30 мин да затворя всичко пак обратно.
                      Прикачени файлове
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #41
                        GTipo написа:
                        И го сложи като хората, щото аз си мислех миналия път че съм го сложил ама...нъц, наобратно е бил. Скоро сменях филтъра пак, и тогава видях. Стария направо се беше разбридал.
                        Колеги, бихте ли ми помогнали с правилната страна на филтъра. Моля, вижте снимките и кажете в коя посока трябва да духа въздуха.От две седмици съм горд собственик на Стило 1,6 бензин, вече и газ и това ще да е първото, каето ще се захвана да сменя. :D камък 5,5 имам вече.А пък, най-добре, ако някой от МОЖЕЩИТЕ бъде така добър да ми покаже как става, ще съм безкрайно благодарен и задължен.От София съм.Честита Нова Година на всички.
                        Прикачени файлове
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          #42
                          lhristov написа:
                          GTipo написа:
                          И го сложи като хората, щото аз си мислех миналия път че съм го сложил ама...нъц, наобратно е бил. Скоро сменях филтъра пак, и тогава видях. Стария направо се беше разбридал.
                          Колеги, бихте ли ми помогнали с правилната страна на филтъра. Моля, вижте снимките и кажете в коя посока трябва да духа въздуха.От две седмици съм горд собственик на Стило 1,6 бензин, вече и газ и това ще да е първото, каето ще се захвана да сменя. :D камък 5,5 имам вече.А пък, най-добре, ако някой от МОЖЕЩИТЕ бъде така добър да ми покаже как става, ще съм безкрайно благодарен и задължен.От София съм.Честита Нова Година на всички.
                          Отстрани на самия филтър има една стрелка която сочи посоката в която трябва да се движи въздуха...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #43
                            Ами ДА, има, ма кой да погледне.Благодаря много.
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              #44
                              И към @emzo и към @kiselo :днес и на мен ми се наложи да сменя филтъра на купето ......... лесно го намерих в предвид инструкциите от Аутодата, но за да го извадя и сложа както трябва се наложи да сваля жабката.Какъв е вашия опит - според мен не е възможно да го сложиш правилно при наличие на жабка. Ако е за едното намачкване и натъпкване - да, може.Също така по каква логика дават този филтър да се сменя на 60 000км в ръководствата на Стилото. Аз знам, че се сменя на 1 година ?!?
                              Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                              Коментар


                                #45
                                По логиката че колата ще се кара в нормална държава а не в пустиня или сметище в каквото се е превърнала нашата.... по същата причина колите идват с оригиналното окачване на по 150 -200 хил а тук го сменяме на 20-30 хил
                                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                                Коментар

                                Working...
                                X