Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч радиаторче на парно Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч радиаторче на парно Фиат Типо

    Колеги вчера какво се бях навел да гледам отдолу и забелязах синя капка точно до маркучите които отиват в радиаторчето на парното капката се вижда че е синя и е от антифриз, развих декоративните пластмаси отстрани на прага и надигнах мокета и що да видя, отдолу мокро, ама не конденз ами направо мокро Някой имал ли е подобна случка, има ли вероятност да е от маркучи или някакво съединение знам ли ?
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Може да е маркуч,кран или самия радиатор...през форума с гадаене няма да стане.
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #3
      Може някой да е имал същия проблем и да каже какво е
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Valiosport написа:
        Може някой да е имал същия проблем и да каже какво е
        Всяка година го имам този проблем.Включително и тази.Преди 10 дена го отстраних за кой ли път.Това най-вероятно е ш*баното кранче.Пука,започва да сълзи и след известно време направо теква.Струва 15-20 лева,но са само ментета и не изкарват много.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          Еми то има и вариант с ладов кран...аз на Уното бях така.Не че са много стока и те,но има и добри попадения на СССР-ски кранчета на 2-3 пъти по-ниски цени.Жилото не му бях закачил,но предполагам може да се нагоди и да стане както си е било оргиналдъ ама и с ръчно включване да си остане не е проблем
          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

          Коментар


            #6
            Много малко вероятно е да е радиаторчето. Както pecata каза проблема най-често е от самото кранче и най вече уплътнението му.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Колеги кое е това кранче, може ли някоя снимка, не знам как изглежда даже И как се сменя трябва ли източване на системата или ?
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Ето го кранчето.Държи се на две гайки и има един О-пръстен за уплътнение,стягането е голям проблем,че се пука много лесно.Аз съм сменял няколко пъти такова Аз лично постелях голям найлон на пода и като развия скобите на маркуча и го изкарам веднага го муша в голям буркан и то си изтича известно време,като кранчето е на затворено положение за да не пуска от там вода.След това слагаш на тръбата на кранчето буркана и го пускаш.Чак след това развиваш кранчето и все пак ще олее малко вода,за това и ти трябва тоя найлон на пода.Като смениш всичко си пресипваш от буркана в системата и това е.Но все пак виж дали е от това скапано кранче На мен толкова ме е яд,че хвърлих толкова пари по това кранче.Всяко лято свързвах двата маркуча директно един в друг и вода не ходеше в парното и всяка зима пари за кранчета за да духа топло.А можеше да си взема една печка за кола и щях да спестя пари и нерви.Така че ако е от него и се счупи втори път не го прави повече,това е моя съвет
                Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                ZFA16000002608488

                ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                Коментар


                  #9
                  Nanobanano, благодаря за изчерпателния отговор който даде Значи на мен от много време ми мокри отдолу в краката и мислех че тече от предния джам, щото го сменях преди 2 години, но сега видях капката антифриз от него, то сълзави просто не е теч толкова, изобщо не мисля сега в студеното да тръгна да го сменям, колега как да не го сменям ако нямам парно, не мога да стоя на студено за мен това е най-отвратителното нещо като влезна в колата и да ми е студено В момента си имам парно всичко е ок, губи се минимално количество антифриз и засега ще карам така, щом казваш, че не може да се стяга много може да се намаже с подходящ херметик под самата гарнитура, мисля че ще стане Аз скоростна кутия и сменях пред блока пък едно кранче ли няма да сменя
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #10
                    Не казвам да седиш на студено,просто като видиш,че се разваля често направо си взимай една печка за колата и ще ти излезне по-евтино.
                    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                    ZFA16000002608488

                    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                    Коментар


                      #11
                      Неща печка. 5 години карам колата и не съм сменям досега нищо, не мисля че не може да стане, оригинално как не е текло толкова време Аз доколкото разбрах не се разваля кранчето ами протича отлътнението и мисля да сложа ново оплътнение и ще го намажа с херметик хубаво
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Valiosport написа:
                        В момента си имам парно всичко е ок, губи се минимално количество антифриз и засега ще карам така:
                        Само да не стане с кранчето или там каквото е да се наложи да сменяш и изгнил под от шофьорската страна...
                        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                        Коментар


                          #13
                          white_shark написа:
                          Valiosport написа:
                          В момента си имам парно всичко е ок, губи се минимално количество антифриз и засега ще карам така:
                          Само да не стане с кранчето или там каквото е да се наложи да сменяш и изгнил под от шофьорската страна...
                          Moля без глупости, придържайте се към темата, коментарите на Л.С.
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Е как ще са глупости?! Сам си написал,че мокета ти е прогизнал в антифриз и искаш помощ и в следващия момент "аз ще си карам тъй щото губи малко"...сама по себе си темата е безсмислена щом ще си я караш течаща.Ама в крайна сметка си е твоя работа като искаш да си съсипеш колата
                            EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                            Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                            Коментар


                              #15
                              white_shark написа:
                              Е как ще са глупости?! Сам си написал,че мокета ти е прогизнал в антифриз и искаш помощ и в следващия момент "аз ще си карам тъй щото губи малко"...сама по себе си темата е безсмислена щом ще си я караш течаща.Ама в крайна сметка си е твоя работа като искаш да си съсипеш колата
                              Първо не съм те карал да пишеш в темата Второ мокета НЕ МОЖЕ да подгизне! Ще попиташ ЗАЩО? Отговарям: Отдолу има някакво покритие, което не му позволява да се мокри от горната страна, вчера и пусках прахосмукачката и беше сухо, но въпреки това отдолу като го вдигна си е направо мокро и се изтича през дупките за конденза. За 5 години не е изгнила не се притеснявай за колата ми Темата е за КЛЮЧ!
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X