Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Радиаторче парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Радиаторче парно

    Колеги , как може да се стигне до радиаторчето на парното на пунто 1.2 75 коня 97 година с климатик ? Моето трябва да е спукано и все губи антифриз по-малко.Като пусна парното и веднага запотява стъклата и мирише на гадно.И приблизително , каква му е цената ?

    #2
    кола

    То радяторчето е 20 лв на старо и 55 новозависи какво е твоето - VALEO или BORLETTIно трудно се сменя
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      То радяторчето е 20 лв на старо и 55 новозависи какво е твоето - VALEO или BORLETTIно трудно се сменя
      Не знам какво е , но със сигурност ще взимам ново и предполагам валео-то е по-добро.Иначе намерих в тоя сайт описано как се сваля и сменя http://sedefcha.blogspot.com/2012/11/1995.html , но дали е същото със клапата за вътрешния въздух ? Моята е с моторче , а тая е ръчна ?

      Коментар


        #4
        кола

        Щом е с моторче трябва да е с климатика са 2 вида щото май са малко различни в размерите.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Щом е с моторче трябва да е с климатика са 2 вида щото май са малко различни в размерите.
          Значи трябва първо да го сваля.А наистина ли се сваля цялото табло ?

          Коментар


            #6
            кола

            На Пунто мк1 да на Браво има дупка и се сваля само то аз си карам така вече поне 5 години малко ми сълзи някъде вътре в кутията -иначе не тече но толкова че да ми поти прозорците. Гледал съм дали не може да се отвори само кутията но няма начин после да се затвори като си е била
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Не съм свалял на Пунто,но до колкото знам трябва да се свали таблото.Като марка ти предлагам да вземеш Нисенс,по-добри са от Валео.При Пунто до колкото си спомням имаше няколко варианта за радиаторче,най-добре е да го свалиш и директно с него в магазина.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Клапа за ципкулация на въздуха

                Здравейте.Нов съм във форума,защото от скоро имам Пунто 95г. 1,2 75 к.с.. Много пъргава и учудващо добре возеща колица. От темата останах с впечатление,че на моделите с климатик ( моето е такова ),клапата за регулиране на въздушния поток ( отворен/затворен кръг ) ,е под таблото. Та питам за да стигна до нея таблото ли трябва да де свали ? Мисля ,че е останала на затворена циркулация,щото като загрее леко ми се изпотяват стъклата.Не съм забелязал загуба на антифриз, та да мисля за падиатора на парното. Таблото лесно ли се сваля. Ще съм благодарен ако някой ме оцветли по тези въпроси.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Клапата се вижда като се махне перката моторчето на радятора на парното от долу се виждат 3 винта иначе таблото се маха средно трудно ама кой после ще го зглобява за това взимат около 100лв иначе радятора не е скъп
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Ето и малко снимки на подобна http://sedefcha.blogspot.com/2012/11/1995.html
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      свалянето въобще не е трудно,а просто си иска разглобяване.да не забравиш болтовете,които стоят като махнеш предните тонколонки,под тях.цялата процедура е 2 часа максимум.също си вземи шестограми

                      Коментар

                      Working...
                      X