още малко ми трябва вече и ще го оставя за лятна кола :D парно няма никакво.. до тук съм сменил радиаторчето (никога повече няма да я повторя тая процедура) и термостата, маркучите от изпарителя са вързани правилно, НЕ ЗАГРЯВА И НЕ ГУБИ АНТИФРИЗ обезвъздушена е (няколко пъти след това даже пак пробвах за всеки случай да не би да не е станало от първия път като хората) и все пак топло няма. Някакви предположения? Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто мк1 странен проблем с парното
Collapse
X
-
quintessenz написа:нормална температураТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
eh4ev07 написа:quintessenz написа:проблема е решен темата е за ключ>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
eh4ev07 написа:quintessenz написа:проблема е решен темата е за ключ
Коментар
-
шшш я са усещаите малко е никой не написа и 2 реда ама щом е за критика веднага всички се включват.. проблема ми беше 100 работи на куп.. след като съм сменил радиаторчето при монтажа на таблото съм счупил държача на бронята на жилото което върти клапата топло/студено и тя просто не е затваряла докараи всъщност си затваря докраи за това съм чувал и хлопването като завъртя копчето но в момента в които пусна копчето тя се отваря наполвина. Снимков материал за смяна на жилото без да се сваля таблото да ви направя ли? със сигурност не е първата тема която завършва без обяснение как е решен проблем...Haters Gonna Hate
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар