Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто мк1 странен проблем с парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто мк1 странен проблем с парното

    още малко ми трябва вече и ще го оставя за лятна кола :D парно няма никакво.. до тук съм сменил радиаторчето (никога повече няма да я повторя тая процедура) и термостата, маркучите от изпарителя са вързани правилно, НЕ ЗАГРЯВА И НЕ ГУБИ АНТИФРИЗ обезвъздушена е (няколко пъти след това даже пак пробвах за всеки случай да не би да не е станало от първия път като хората) и все пак топло няма. Някакви предположения? Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
    Haters Gonna Hate

    #2
    Пипни маркучите които отиват към радиаторчето на парното дали са топли, единия трябва да е доста топъл, за да си сигурен, че водата циркулира от там
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      и на входа и на изхода е топло парно няма в чудо се видях вече всичко от което зависи дали ще духа топло е изправно а парно все пак няма.
      Haters Gonna Hate

      Коментар


        #4
        Остава клапата която сменя топло и студено тя е със жило като въртиш какво се случва, при моя фиат се чува едно цъкане като въртя и самата врътка се върти с някакво усилие ...
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          Забравих да питам каква температура ти държи стрелката ? Май ще се окаже, че напразно си сменил радиаторче на парно и термостат
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            нормална температура
            Haters Gonna Hate

            Коментар


              #7
              quintessenz написа:
              нормална температура
              Нормална аз разбирам 80-90 градуса, моя фиат нещо не му е добре термостата май и държа 70 градуса и въпреки това духа направо парещо топло, НО въпреки това малко след като я запаля и стрелката стигне ли 50 градуса се осеще лееко топло вече, при теб проблема най вероятно е тази клапа тя е със ЖИЛО ! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=6952 Ето виж в тази тема има снимка и се вижда къде е жилото трябва някой да върти и ти да гледаш какво се случва, това е типо, но и при Пунто трябва да е така
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                като сменях радиаторчето погледнах клапата жилото е здраво клапата отваря и затваря взех да си мисля за водна помпа но пък колата не загрява...
                Haters Gonna Hate

                Коментар


                  #9
                  проблема е решен темата е за ключ
                  Haters Gonna Hate

                  Коментар


                    #10
                    quintessenz написа:
                    проблема е решен темата е за ключ
                    Перфектно! А следващия с същия проблем какво да прави? Отново да открива "Америка" Според мен подобни постове са за БАН!
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      eh4ev07 написа:
                      quintessenz написа:
                      проблема е решен темата е за ключ
                      Перфектно! А следващия с същия проблем какво да прави? Отново да открива "Америка" Според мен подобни постове са за БАН!
                      май май вероятно е имал въздух от врътката за обезвъздушаване на парното го е оправил ... Ама не драсна 2 реда ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        eh4ev07 написа:
                        quintessenz написа:
                        проблема е решен темата е за ключ
                        Перфектно! А следващия с същия проблем какво да прави? Отново да открива "Америка" Според мен подобни постове са за БАН!
                        Абсолютно! Супер некоректно е да търсиш помощ във форума, а като си решиш проблема, да не го споделиш. Чакаме решението, колега. По-сериозно, моля!

                        Коментар


                          #13
                          eh4ev07 написа:
                          ...Според мен подобни постове са за БАН!
                          Или да се направи един списък, и при следващият проблем, направо линк към тази тема
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Много добра идея!!!
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              шшш я са усещаите малко е никой не написа и 2 реда ама щом е за критика веднага всички се включват.. проблема ми беше 100 работи на куп.. след като съм сменил радиаторчето при монтажа на таблото съм счупил държача на бронята на жилото което върти клапата топло/студено и тя просто не е затваряла докараи всъщност си затваря докраи за това съм чувал и хлопването като завъртя копчето но в момента в които пусна копчето тя се отваря наполвина. Снимков материал за смяна на жилото без да се сваля таблото да ви направя ли? със сигурност не е първата тема която завършва без обяснение как е решен проблем...
                              Haters Gonna Hate

                              Коментар

                              Working...
                              X