Привет, вчера си смених термостата с БЕЕР, термостата е истински и със стикери и как си му е реда, получих го от ИТалия/ по не се надявам там да няма толкова ментета/, ОБАЧЕПърво термостата държи температура точно две чертички под 90градуса, като в задръстване се качва до 90 и си пуска перката, пробвах да я карам бавно, пробвах да я настъпя / с цел да охлади радиатора по бързо / стрелката е като закована. Ползвах стария термодатчик защото не сварих магазина, и се съмнявам, че той прави мизериите. Антифриза е разреден да издържа до -30 гр., което мисля че е нормално за зимата. Някакви идеи по въпроса?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат Браво 1.8 16V
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:А с предишния така ли бешеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Това е леко невъзможно. Преди 2-3 години воден от същите подбуди хвърлих немалко пари за датчици, термостати Виза си купих, не преди един или двама ходих на диагностики. Сега в сбит преразказ. Датчиците са два, единия е за таблото, другия за Еку-то. Този за таблото е ясно, завит на на блока под/отсрани до термостата. Другият пък е за Еку-то. Определя се горивната смес на база това, което праща датчика. Също така при някой модели управлява пускането на перката. Като цяло е дублирана цялата система. Дублирана казвам на базата, че може да си изградиш представа какво се случва с температурата на двигателя. Иначе не може датчика за таблото да дава инфо на Еку-то и оттам да управлява непряко пускането на перката. Та какво се случва реално. При моделите без вариатор, по спецификация на Behr термостата започва да отваря от 83 градуса по спомен. При моделите с вариатор, започва отварянето от 88 градуса. Външно самите термостати се различават по наличието на допълнително коляно отстрани на тялото на термостата. Както се досещаш при датчиците ,характеристиките по отношение на температурата също се различават. Проблема е че няма да намериш два термодатчика с едни и същи характеристики. Също така всеки термостат отваря различно, дори реално да са за твоята кола. В един момент се оказва, че съвкупността от всички тези неща водеща до твоето желание е доста трудна. Не казвам невъзможна но трудна. Надявам се разбираш на къде бия. След всичките нерви, които хвърлих в момента положението при мен е така. При 85 градуса термостата отваря. Първа степен се включва при 92 градуса, втора степен при 98 градуса. Тези температури са реални измерени със сонда и дублирани с показанията показвани от Виза. Обаче на таблото всичко е различно. Първа степен на ~ 95 градуса, а втора степен забележи ~ 110 градуса. Та реално съм се съгласил че всичко е ок и датчика отговорен за показанието на таблото лъже. Като този е трети датчик, най-читав. Всичките други купени от различни магазини. Да кажа че шанса да направиш даже по-голямо мазало е също наличен. Например имам комбинация от датчици, който пускат перката на 70 градуса при показания на таблото 120 :D . Уф бая дълъг пост написах. Предполагам си ме разбрал колко е неравностойна битката .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар