Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На колко градуса ви загряват Типо-тата ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На колко градуса ви загряват Типо-тата ?

    Колеги откакто сложих новия радиатор лятото забелязвам, че не вдигам повече от 70 градуса сега в студеното, парно си имам вътре, но преди загряваше на 80, термостата ли ми е за смяна или е нормално понеже издухах радиатор между питата със силна струя и се охлажда по-добре Дедо ми вика да сложа картонче отпред да загрява повече :D
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Re: На колко градуса ви загряват Типо-тата ?

    Valiosport написа:
    ...термостата ли ми е за смяна или ... се охлажда по-добре...
    И в течен азот да го потопиш тоя радиатор, ако термостата ти е наред, пак би трябвало да си загрява нормално Сещай се :P
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #3
      90 +/- една чертичка на дигиталното табло каквото и да значи това
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #4
        Re: На колко градуса ви загряват Типо-тата ?

        gamma написа:
        Valiosport написа:
        ...термостата ли ми е за смяна или ... се охлажда по-добре...
        И в течен азот да го потопиш тоя радиатор, ако термостата ти е наред, пак би трябвало да си загрява нормално Сещай се :P
        :D

        Коментар


          #5
          90 и нито надолу , нито нагоре с термостат на 2 години

          Коментар


            #6
            Мойта си държи 70, не знам дали е нормално, но пък и не виждам какво и пречи
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Типо 1.6 1990г. карбуратор. температура на загряване при зададена такава на термостата 87градуса. При дигиталното ми табло на 90*. когато се включи втория кръг пада с една чертичка.

              Коментар


                #8
                Еми на 90 градуса трябва да си. Пречи че гори повече, доста повече и двигателя винаги е студен!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  xctr написа:
                  Еми на 90 градуса трябва да си. Пречи че гори повече, доста повече и двигателя винаги е студен!
                  И за да достигне оптимална температура набива повече гориво.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Мъртвото( бивше Типо 2.0) работеше на 90-95 градуса
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      Я си смени датчика за температурата, който е завит в главата. Много често, тези датчици подават грешна информация към таблото, защото стареят. Другият вариант е да ти е блокирал термостата, но това ти ще кажеш, защото само ти знаш за колко време ти вдига тези 70градуса.

                      Коментар


                        #12
                        VET написа:
                        Я си смени датчика за температурата, който е завит в главата. Много често, тези датчици подават грешна информация към таблото, защото стареят. Другият вариант е да ти е блокирал термостата, но това ти ще кажеш, защото само ти знаш за колко време ти вдига тези 70градуса.
                        За нула време загрява колега, паля го от нас и има една бензиностанция н 200 метра от нас зареждам от нея и като излезна от нея и след още около 200 метра е на 50 градуса вече, 70 ги вдига след около 10-тина минути грубо не съм ги засичал точно колко, ама и при 50 градуса я осещам, че духа хладко топло вече, обаче 70 заковава и нагоре неще На някой стоп ако спра и вдигне 80, ама тръгна ли и веднага падан а 70, когато обезвъздушавах ми отне доста време форсиране докато стигне 90 а преди не е била така Дори не го знам кой и къде е този датчик ...
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          10 мин. за 70 градуса е много време особено при температури като сегашните.Смени си термостата щом на светофар качва,а след потегляне пада.Температурата трябва да е около 90-те +/- една черта както казах.
                          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                          Коментар

                          Working...
                          X