Здравейте, колеги,Периодично в краката на шофьора потича по малко антифризец. След 2 години отлагане, най-накрая се реших да махна централната конзола и да видя за какво иде реч. След всичките мъки, описани в тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ac67f401313253, стигнах до момента на вадене на радиаторчето. Всичко обаче приключва безславно до там, тъй като за разлика от Типо, при Купе има една тръба, спускаща се от волана към пода, която застава на пътя на радиаторчето и му позволява да излезе само 10-на сантиметра. Прилагам и снимка.Имате ли опит със смяната на радиатора при Купе и ако да - как да преодолява тази тръба?Имам и друг въпрос - как може да сме сигурни дали ни тече кранчето или самото радиаторче? Още повече, че при мен теча се появява периодично и спира, след което пак започва половин година по-късно..Също така функцията на кранчето е да спира притока на топла вода в малкото радиаторче, което се контролира от врътката топло-студено, или бъркам? Моето кранче хляпче на счупено и не затваря при въртене на механизма. Предполагам, че не трябва да е така Благодаря на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна радиатор на парното на Фиат Купе
Collapse
X
-
Да не казвам голяма дума, ама кранче няма. Това, което прави въздухът топъл и студен, е клапа, която спира/разрешава на въздуха да минава през радиатора. Доказателство за това би бил фактът, че при смяна от най-топло към най-студено веднага спира топлият въздух. Ако има кранче, а не клапа, то трябва да мине известно време, докато изстине водата в радиатора. Дотогава темпераурата на въздуха пада постепенно, а не изведнъж. Така беше на Полския Фиат, друга кола с кранче не съм карал.
-
Колега не казвай голяма дума - кранче има . Човека ти е сложил снимка и се вижда даже кранчето . Ако имаш предвид Браво Брава и т.н. те нямат кранчета . Но всичко де що е Типо -платформа ( Типо, Темпра , Дедра, Алфа 155 и прочие) са с кранче . Инъче за тръбата незнам , а за какво е тая тръба там не може ли да се демонтира .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Принципно е на болтове, в горната част на шестограми, но трябваше да свалям волана и го оставих.. Твърде много щеше да се усложни всичко. Нямам идея защо е завряна там. Единственото ми обяснение е за усилване на конструкцията и предпазване при евентуален челен удар.Иначе смених само кранчето (или както там се нарича), че моето беше прецакано, поскъсих маркучите и сложих нови скоби. За момента не течеFiat Coupe 2.0 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар