Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вентилатора на парното не работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вентилатора на парното не работи

    Здравейте колеги,става въпрос за Fiat Bravo, ’98, 1.6 16v.Свалях си централната конзола на таблото, за да сменя няколко изгорели крушки. След монтажа обратно, добрата новина беше, че крушките светнаха, но след известно време установих, че вентилатора на парното не работи. Демонтирах всичко наново, но нямаше някакви видими нередности - всичко си беше на мястото. Бушонът също работи. Вентилатора въобще не върти - на нито една степен. Преди това си работеше без грешка.Някакви предположения?Колата е без климатик.Мерси предварително.
    Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG

    #2
    Някакви предложения?
    Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG

    Коментар


      #3
      според мен може да го провериш като му пуснеш директен + или - за да видиш дали проблема е от вентилатора или от врътката за пускане,ама според мен ще е от врътката

      Коментар


        #4
        Пробвай да чукнеш врътката с нокът, дали ще тръгне. Ако тръгне тя е проблема, по-скоро едни пластини вътре. Друго, резистор, ама на 4-та степен щеше да работи.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          кола

          Виж буксата на вентилатора и към врътката . Ако трябва свали вентилатора и пробвай с 12 волта дали той сам работи .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Къде се намира перката на парното на Фиат Темпра?

            Къде се намира перката на парното на Фиат Темпра? Купих си такъв автомобил, но перката не бачка!Ако някой е сменял, моля помогнете!?Редактирано заглавие и цялото мнение в този пост!1.6.....постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН), или много цветен текст и други.Правила на FIAT ФОРУМ БългарияМодераторски екип на fiat-bg.org
            karam bavno stigam dale4

            Коментар


              #7
              Би трябвало да е в краката на пасажера. Виж буксата, която влиза във вентилатора, размърдай при включен контакт и виж дали ще тръгне.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Колеги благодаря за съветите. Проблема се оказа друг - много странен.Явно когато бях свалял малкото табло беше изгорял бушона за запалката. След това нямах и вентилатор. Бях сменил бушона, но не бях ползвал запалката.Онзи ден пробвах дали работи запалката (от мъки покрай вентилатора ми се дощя да запаля 1 цигара та разбрах, че пак не работи. Днес реших пак да си проверя бушоните - този за запалката пак беше изгорял, а всички останали бяха наред.Понеже изгорелия бушон беше 10А и за втори път изгаря, реших да го сменя с 30А.След като сложих новия бушон вентилатора тръгна веднага (понеже го бях оставил на 3-та степен). Запалката също проработи. Дали има някаква връзка между двата бушона?Странна работа
                Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG

                Коментар


                  #9
                  Според мен си поел риска да запалиш нещо. Не може да сменяш бушони ей така, от 10 на 30 ампера. Ако кабелите, които са защитени с 10-амперовия бушон са 1.5 мм^2, а го смениш с 30-амперов и пуснеш от там 25 ампера ток, знаеш ли какво ще се случи?

                  Коментар


                    #10
                    А бушона за запалката принципно 10А ли е?
                    Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG

                    Коментар


                      #11
                      Да, 10А е бушона на запалката. Както каза Оги не слагай по-силен, че да не си подпалиш колата. И щом проблема е в този бушон, то най-вероятно запалката ти, ти дава на късо. На първо време, сложи отново 10А предпазител, ама не слагай запалката в гнездото и виж ако изгори, проблема е другаде. Ако всичко си работи както трябва, без запалката да е в гнездото, тогава ти трябва друга запалка, или просто да оправиш тази.Успех.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X