Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кранче на парно и водна помпа-проблемни!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кранче на парно и водна помпа-проблемни!

    Колеги преди няколко дни ми потече малко антифризец по краката.Предполагах,че е кранчето на парното и днес като отворих пластмасите се обедих,че е то.Това кранче ми се пука всяка година,понякога по 2 пъти.Само ментета са по магазините и изработката им е като по-трудово обучение.Писна ми да се разправям с това кранче и всичко да се омазва.Идеята ми е следната: Взимам едно метално колянце и си правя една плочка с формата на кранчето.Заварявам,монтирам,набивам маркуча и забравям за този проблем повече.Постоянно ще влиза топлата вода,ама голямо важно.Някой правил ли е нещо подобно?Някой продава ли ОРИГИНАЛНО такова кранче?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    И да не пускам друга тема ще си използван настоящата.Та водната помпа ми е за смяна.Не тече,ама шайбата има много голям луфт и свири зверски.Нова струва 70 лева.Струват ми се много.На тая помпа има ли вариянт да и се сменят само лагери или да си я ремонтирам някак.Ролката на пистовият ремък е същата история,но тя поне е по-евтина.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      И аз имам същия проблем с кранчето на парното . На мен ми протече миналата година по това време от О-пръстена към радиатора беше се спекъл вече - нормално. Смених пръстена и след монтажа почна да капе от оста на лостчето на кранчето. Най вероятно и на теб колега оттам ти капе. Решението е следното - самото лостче е завинтено за остта с едно малко винтче или видия ама не помня. развиваш го и лостчето се маха . Тогава отиваш в магазин за авточасти и на место с кранчето избираш мъничко О- пръстенче което да се нахлузи плътно по оста - струва стотинки и след това нахлузваш обратно самото лостче и му слагаш винчето обратно . Гледай да не стягаш много , а по скоро опитно за да може да се върти остта. Кранчето става малко по стегнато ама няма капане. Аз моето така го излекувах. След това обаче за нещастие при третото поставяне след като оправих остта се пукна корпуса при затягането към радиатора. Последва голямо лепене с поялник после с каноконлит и т.н. Всичко това изкара 1 година и преди месец се наложи повторно сваляне и лепене щото пак текна. Инъче от оста с допълнителното пръстенче не е мръднало. И аз търся оригинално кранче да го оставя само на топло ама да не го мисля кога ще ми текне. Страх ме е да купувам ново - първо че четох че са само ментета и даже и нови протичат, а и 20 лв. не ми се дават. Другото е да се измисли това нещо от метал и да си минава топлата вода и толкова, но поне да не тече . Ако измисля нещо ще пиша в темата, а друг ако е побългарявал нека сподели.
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар

      Working...
      X