Здравейте,имам Fiat Bravo 1.2 16v 2000г.Когато съм изключил парното на "0",продължава да духа топъл въздух в купето.От какво може да е и ако може да дадете предложение за ремонт тип "DIY" (do it yourself :D )Благодаря предварително.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парното духа топло в купето,дори когато е изключено.Защо?
Collapse
X
-
Духа ти от насрещната струя въздух при двежение, защото не затваря плътно някоя клапа на въздухводите.Просто когато не искаш парно, включи на вътрешна циркулация на въздуха, а не да взима въздуха отвън.Копчето вляво от това за климатика.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
lyubokg написа:Духа ти от насрещната струя въздух при двежение, защото не затваря плътно някоя клапа на въздухводите.Просто когато не искаш парно, включи на вътрешна циркулация на въздуха, а не да взима въздуха отвън.Копчето вляво от това за климатика.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Колегата автор да уточни дали духа топло, когато колата е спряла = вентилатора работи, или духа в двиижение, което е от насрещната струя въздух.Ако е първото - провери си врътката за включване на вентилатора. Ако е второто - затвори клапата за външен въздух и ако е наред - ще спре да суха. А и какъв точно е въпросът - че духа, или че е топло? Ако е първото - по него писах. Ако е второто - премести температурата на по-ниски градуси. Формулирай точно проблема, например духа топло, или духа топло, защото няколко човека вече дават различни съвети за различни проблеми, като всички са верни.
Коментар
-
Според мен колегата е забелязал че в движение при спрян вентилатор от въздуховодите излиза топъл въздух. "Проблема" не е бил забелязан лятото защото врътката е била на положение студено . За мен проблем няма и колата си е добре. Решенията са две: или затваря клапата за насрещен въздух( това зимата ще ти поти стъклата постоянно) и второто е да се завърти ръчката която регулира съотношението топъл/студен въздух на такава смес която го задоволява
Коментар
-
И при мен има подобен ефект. Аз го използвам за вентилация на купето без да включвам вентилатора. Само малко отварям страничните стъкла, около 2 см.Получава се вакуум зад предното стъкло и засмуква въздух от клапата за вентилация.Това е при отворена клапа за вентилация и по-висока скорост. Само остава да си регулирам врътката топло/студено.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
При мен клапата е постоянно отворена(вързана с вързалка),защото е повредено нейното моторче.Лятото при движение и без пуснат вентилатор,ако врътката за температура е на "топло" ми духа топло от въздуховодите.Това и при ниска скорост.Неизбежно е :D Слагам врътката на "студено" и нямам грижи.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
slav4o_vt написа:Е възможно е клапата да е в положение външен въздух, и кръгът на парното (т.е. радиатора му) да не топли, просто да влиза в този случай топло от под капака на двигателя
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар