Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парното духа топло в купето,дори когато е изключено.Защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парното духа топло в купето,дори когато е изключено.Защо?

    Здравейте,имам Fiat Bravo 1.2 16v 2000г.Когато съм изключил парното на "0",продължава да духа топъл въздух в купето.От какво може да е и ако може да дадете предложение за ремонт тип "DIY" (do it yourself :D )Благодаря предварително.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Не ти затвярят клапите.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Възможен ремонт?Какво мога да направя сам?

      Коментар


        #4
        А и предполагам,нямаш предвид въздуховодите, намиращи се в купето?

        Коментар


          #5
          Духа ти от насрещната струя въздух при двежение, защото не затваря плътно някоя клапа на въздухводите.Просто когато не искаш парно, включи на вътрешна циркулация на въздуха, а не да взима въздуха отвън.Копчето вляво от това за климатика.
          LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
          LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
          LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
          FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
          FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

          Коментар


            #6
            Благодаря за отговора,след малко ще го пробвам и ще напиша отзив.

            Коментар


              #7
              lyubokg написа:
              Духа ти от насрещната струя въздух при двежение, защото не затваря плътно някоя клапа на въздухводите.Просто когато не искаш парно, включи на вътрешна циркулация на въздуха, а не да взима въздуха отвън.Копчето вляво от това за климатика.
              Тая клапа най-вероятно и тя не работи. Но, даже и да работеше, то тя няма отношение към това дали духа топло или не Колега bojanski, ако клапите се затварят с жило има вероятност проблема да се реши сравнително лесно. Но, ако си с полуавтоматичен климатик си еб@ло мамата...
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #8
                Колегата автор да уточни дали духа топло, когато колата е спряла = вентилатора работи, или духа в двиижение, което е от насрещната струя въздух.Ако е първото - провери си врътката за включване на вентилатора. Ако е второто - затвори клапата за външен въздух и ако е наред - ще спре да суха. А и какъв точно е въпросът - че духа, или че е топло? Ако е първото - по него писах. Ако е второто - премести температурата на по-ниски градуси. Формулирай точно проблема, например духа топло, или духа топло, защото няколко човека вече дават различни съвети за различни проблеми, като всички са верни.

                Коментар


                  #9
                  Според мен колегата е забелязал че в движение при спрян вентилатор от въздуховодите излиза топъл въздух. "Проблема" не е бил забелязан лятото защото врътката е била на положение студено . За мен проблем няма и колата си е добре. Решенията са две: или затваря клапата за насрещен въздух( това зимата ще ти поти стъклата постоянно) и второто е да се завърти ръчката която регулира съотношението топъл/студен въздух на такава смес която го задоволява
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    И при мен има подобен ефект. Аз го използвам за вентилация на купето без да включвам вентилатора. Само малко отварям страничните стъкла, около 2 см.Получава се вакуум зад предното стъкло и засмуква въздух от клапата за вентилация.Това е при отворена клапа за вентилация и по-висока скорост. Само остава да си регулирам врътката топло/студено.
                    Bravo 1.6 / 16

                    Коментар


                      #11
                      Е възможно е клапата да е в положение външен въздух, и кръгът на парното (т.е. радиатора му) да не топли, просто да влиза в този случай топло от под капака на двигателя
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #12
                        При мен клапата е постоянно отворена(вързана с вързалка),защото е повредено нейното моторче.Лятото при движение и без пуснат вентилатор,ако врътката за температура е на "топло" ми духа топло от въздуховодите.Това и при ниска скорост.Неизбежно е :D Слагам врътката на "студено" и нямам грижи.
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #13
                          slav4o_vt написа:
                          Е възможно е клапата да е в положение външен въздух, и кръгът на парното (т.е. радиатора му) да не топли, просто да влиза в този случай топло от под капака на двигателя
                          Това няма как да стане. Радиатора на парното е топъл във всеки един момент. не е като при пунтото и типото с кран командван от врътката. а въздуховодите водят от решетката под чистачките директно към кутията на радиатора(която пък се отваря или затваря от врътката за топло и студено)
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар

                          Working...
                          X